En ik stoor me dus helemaal de moeder aan die AD die ze zo goed weggemoffeld heeft rechts boven in
En nu laat ze weer even zien hoe veel ze is afgevallen
Je bedoelt een tikvlog?
Zo lang wonen ze er toch nog niet? Ik heb soms het gevoel bij vloggers dat ze in een patroon zitten qua content: opgroeien, eerste huis, relatie, kind, kind, verhuizen, kind, verhuizen, kind, verhuizen etc. Iets anders maken, ze dan niet mee want het volwassen leven is nu eenmaal zo. Dus waar moet je anders content vandaan halen…
Ik vind het ook wel apart want ze hebben toch pas nog van alles laten doen aan dat huis? Veranda laten bouwen, tuin helemaal anders (kunstgras😂) en de garage omgebouwd als kantoor. Je zou toch denken dat je dan wel de intentie hebt om er zelf nog een tijdje te blijven wonen.
Heb Kelly al een tijdje niet gevolgd maar zie dat zij qua content wel echt een andere weg is ingeslagen. Van mommyvlogger naar zweefteef met haar miracle morning routine en kaartjes trekken uit haar eigen kaartspel😅
Ja ze gaat uit Brabant zegt ze.
Lol ik denk dat je een stuk minder emotioneel gehecht raakt aan je huis als je 1) zowat alles gesponsord krijgt en niet veel zelf hoeft te doen en 2) dat in een nieuw huis weer krijgt.
Ze hebben dat huis ook echt lelijk verbouwd vind ik persoonlijk, zeker die tuin en die veranda. Benieuwd wie interesse zal hebben om dit te kopen aan een wellicht stevige prijs?
Naar Ibiza of een andere plek waar je maan beter kunt voelen
Als ze gaat verhuizen naar een boerderij en dat inricht met 1001 kleuren en een keramiekatelier ga ik gillen hoor
Ja of naar Frankrijk. Daar woont haar schoonzus toch ook?
Dat was ook mijn idee inderdaad
Of naar Amsterdam. Zoals veel influencers?
Was net even de vlog van Elise aan het kijken en zat me ineens af te vragen: wat voor naam zullen ze geven? Wat denken jullie?
Een pure gok, want ik ken ze natuurlijk helemaal niet persoonlijk. Iets wel echt meisjesachtig, maar niet klassiek?
Bibi?
Amsterdam-Zuid naam: Lily, Felie, iets in die richting.
Ik denk iets hips zoals Izzy of zo
Vind ik ook echt wel een leuke naam!
Conchita
Vast ook weer zin artiesten naam. 1 van die tweeling heet toch luca leonardus ofzo, want dat is mooi als je
Later bekend bent.
Ik denk iets van Sophie of Lily
Ja met een “prinsessen naam” als 2e naam
Lily Aurora
izzy livia