Mommybloggerstopic #9

Het huis staat te koop blijkbaar.

Ik verbaas me ook. Het is net helemaal af, maar goed hun leven is sowieso een ver-van-m’n-bed-show.

Verhuizen buiten de Ring kan toch niet, dan moet heel Ams zonder Wouter aka de Messias van Velo :exploding_head:.

15 likes

Huh dat meen je, pas geleden kregen ze nog een orgasme elke keer als ze het over wonen in amsterdam hadden toch :joy:
Maargoed woonwensen kunnen veranderen natuurlijk

10 likes

Lijkt me niet dat ze Amsterdam gaan verlaten.

5 likes

Jaa en nog heel vaak dat ze zo blij is met het huis. Benieuwd naar de reden, misschien hebben ze wel een nog mooier huis gevonden (holy moly)

2 likes

Nouja voor dat geld zou ik ook liever vrijstaand wonen ipv dat je alsnog bovenburen hebt en je buren in je tuin loeren.

Al kan dat natuurlijk niet binnen :sparkles:De Ring :sparkles:

5 likes

Neuh valt wel mee. Als je je haar een aantal dagen van te voren niet wast heb je een beschermlaagje op je huid, dan kan het prima. Wel met een laag percentage waterstofperoxide en zeker niet te lang.

2 likes

Ik hoop in ieder geval dat de nieuwe bewoners het huis niet opnieuw gaan verven en nieuwe vloeren gaan laten leggen want dat zou ik echt een absurde verspilling vinden van materiaal en grondstoffen. Plus alle nieuwe meubels (en wellicht keuken en badkamer) die ze waarschijnlijk weer gaan kopen. Zou me in principe aan m’n reet roesten dat rijke mensen vaak van huis willen veranderen maar het vervuilende aspect ervan ergert me wel echt.

31 likes

Misschien hebben ze nu nóg meer geld en kunnen ze zonder bovenburen :smile:

Ah @Louis zo met je eens maar zulke rijke mensen willen juist altijd alles 100% naar eigen smaak dus dikke kans dat alles er weer uit kan

6 likes

Helemaal mee eens. Nog maar net een jaar geleden alles nieuw ingericht. En nu weer naar een ander huis, waar ze waarschijnlijk weer alles nieuw gaan inrichten. Geld zal ze niet tegenhouden, want toch alles gespond. Wat een verspilling. :disappointed_relieved:

12 likes

Ja in 2021 hebben ze echt veel aan het huis gedaan, meubels op maat laten maken, nieuwe vloeren maar ook veel nieuw interieur e.d. Toch mogelijk makkelijkere keuzes als je loaded bent :slight_smile:

2 likes

Maar zij hebben dat niet allemaal gedaan toch? Ik dacht juist dat ze echt amper iets aan het huis hadden gedaan. Geen nieuwe keuken, badkamer en de vloer in de woonkamer hadden ze bv geschuurd toch? Dus niet echt een hele verbouwing gehad. Of heb ik dat helemaal verkeerd onthouden.

6 likes

Klopt, maar wel o.a. alles opnieuw laten verven binnen en buiten, overal nieuwe vloeren, nieuwe tuin + dakterras laten aanleggen, overal nieuw glas in het huis. Al met al denk ik toch best grote kostenposten. Ze laten ook álles doen, wat ik zag in de vlogs, dus dan loopt het wel op. Interieur denk ik ook duur.

1 like

Ze hebben geen nieuwe tuin aangelegd, maar gesponsord kunstgras erin gelegd. Dat is geen tuin maar een stuk plastic, super goed voor de bijen. :joy:

31 likes

Nee dus geen nieuwe vloer op de woon
verdieping, alleen vloerbedekking op de slaapverdieping. Meubels hadden ze allemaal al, ze hebben alleen een poef opnieuw laten stofferen oid dus valt echt wel mee. En t schilderen was gesponsord

9 likes

Pfoee ik vind t wel heftig hoor, ze wonen er volgens mij nu precies een jaar. Ik krijg altijd zoveel stress van verhuizingen :sweat_smile:
Ik denk ook dat ze naar Ibiza gaan verhuizen, en nu daar op huizenjacht gaan oid.

7 likes

Weten jullie veel of ze daar gaan wonen, voor hetzelfde geld willen ze gewoon niet het huis opgeruimd houden voor de bezichtigingen en gaan ze daarom lekker gedurende die periode naar iebietza

Trouwens verhuizen lijkt mij behoorlijk minder stressvol als je letterlijk alles kan uitbesteden :stuck_out_tongue:

6 likes

Ze hebben geen verbouwing gehad, maar wel veel op maat laten maken (kunstgras, gordijnen, shutters, vloerbedekking, etc). En het schilderen van het hele huis moet enorm veel verf hebben gekost. Dikke kans dat dit allemaal niet de smaak is van de nieuwe bewoners, dus na slechts een jaar gebruik weer vervangen gaat worden.

En dat ze alles gesponsord krijgen maakt dat er ook geen rem op zit om al die consumptie een beetje te temperen. Het gaat nu toevallig om hun woninginrichting, maar verder laat hun hele manier van leven gewoon een enorme voetprint achter.

8 likes

Elke keer weer de pure shock dat rijke mensen andere keuzes (kunnen) maken dan wij plebs

16 likes

Groot huis in Amsterdam centrum: reken maar uit :upside_down_face:

4 likes

True​:joy::sob:

7 likes