Mommybloggerstopic #9

Ze deelt t nergens en dat is waarschijnlijk met een reden.

5 likes

Ik ben vooral verbaasd over hoe dat huis in prijs omhoog gegaan is :no_mouth: Volgens mij stond het de vorige keer voor 400-500K minder te koop?

1 like

Is dat echt zo verbazend ja?

7 likes

Ja. Ik vind in zo’n korte tijd (nog geen 1,5 jaar?) zonder grote verbouwing ook in deze markt echt insane.

7 likes

Dat vind ik niet zo gek: gemiddelde huizenprijs stijging in 2021 was bijna 20% voor randstad zoiets. Hartje Amsterdam is het misschien nog wel meer.

4 likes

Wij zijn voor een huis aan het kijken, maar helaas is dit net boven ons budget😜 Wel een prachtig huis overigens.
Jeetje ik schrik hier gewoon van! Wat is de huizenmarkt toch gestoord, vooral in Amsterdam! En overweeg ook een carrière switch. Vermoed dat het geld bij grote influencers zoals E echt met bakken binnenstroomt.

1 like

Dit zegt ook wel weer genoeg.

3 likes

Huh nee toch? Toen zij het kochten was het ook al aan de prijs, maar het is wel een stuk meer geworden inderdaad.

4 likes

Is niet alleen een kwestie van rijkdom, maar ook van mentaliteit. Je kunt prima rijk zijn, maar toch een minder grote voetprint achterlaten dan zij doen.

8 likes

Wat haat ik de term ‘influencer’.

4 likes

Waar laat je al dat oud papier vraag ik me dan af. Afgelopen 2 weken een garderobe voor baby bij elkaar gesprokkeld via vinted en ik weet van gekkigheid niet meer waar ik al die schijt doosjes moet laten maar dit is helemaal next level!

9 likes

In de oudpapierbak?

13 likes

Ik ben net verhuisd en heb hetzelfde. Papiercontainter is niet te doen in mijn wijk (bijna altijd vol) dus ik rij ermee naar het milieupark.

2 likes

Wat voor mega papierbak heb jij? Ik moet echt alles meteen wegbrengen hoor, past er niet in

4 likes

Hier maken we het gewoon klein om door een grote brievenbusopening te doen (formaatje platte zara doos). Al die containers gaan mega snel vol als mensen gewoon dozen er heel in proppen ipv even platmaken.

3 likes

omg wat een luxe

Ik mag het 1x in de maand aan straat zetten

7 likes

In m’n ouwe buurtje (veel winkels en horeca) werd het papier wekelijks opgehaald bij huis (en afval 2x per week) zo dat was me toch ff luxe. Nu betaal ik evenveel afvalbelasting en moet ik het zelf wegbrengen haha snik

1 like

Altijd mooi als je 2 jaar achterloopt op diplo :raising_hand_man:t3:

5 likes

1x in de maand? Wat een arremoei.

4 likes

Hier ook 1x per maand, maar wij kunnen het wel altijd gratis naar de kringloop brengen (daar verwerken ze het ook). Misschien in jouw omgeving ook wel?

3 likes