Mommybloggerstopic #9

Haha zij weet dat dat er nu hier over haar wordt gepraat. Kan mij niet voorstellen dat je met deze termijn en (als je haar stories moet geloven) onrustige buik met risico op vroeggeboorte nog gaat vliegen voor vakantiepret

10 likes

ze plaatst nu een paar stories. vind dat het erop lijkt dat ze inderdaad op vakantie is, qua achtergrond etc.

Lijkt inderdaad op buitenland, die achtergronden met palmbomen en die zwembadfoto’s.

6 likes

Haha die theorie klopt niet want mijn mannelijke hond wordt altijd zij genoemd. Door de overvloedig aanwezige fluff waarschijnlijk.

2 likes

Nu een story dat de jongens morgen naar school moeten. Zullen wel weekendje heen en weer gevlogen zijn

3 likes

Volgens mij is ze al>36 weken. Dus lijkt me niet dat ze dan gaat vliegen inderdaad…

3 likes

Die zijn gewoon een weekendje naar Mallorca gegaan, maar ze zal dat wel expres niet benoemen vanwege eventueel commentaar. Ze staat op de Instagram foto van haar broertje met als plaats Palma de Mallorca, deelt in haar stories zonnige foto’s met hetzelfde jurkje en aan de sfeer en achtergrond te zien is dit duidelijk niet in NL.

14 likes

Ja ik denk het ook. Ze plaatst zelf ook net teveel teasers om te laten weten dat ze ergens was, wat niet thuis was

6 likes

Jeetje zij nemen YOLO wel echt heel serieus, zoveel drukte en doen elke dag terwijl je zwanger bent. Al die moeite voor een paar dagen zwemmen in Mallorca. En dan straks met 4 kids! Halleluja het zweet breekt me uit, of komt dat door deze heerlijke temperaturen in NL :sweat_smile:?!?

Ben aan de ene kant jaloers en aan de andere kant benieuwd wanneer zo iemand omvalt door de stress.

6 likes

Jeeemig wat deelt Sara Rebecca veel op Instagram. Ik word er gewoon ongemakkelijk van?:weary: lijkt me ook echt niet ok voor haar dochter. En uberhaupt al dat bloot

Edit: ik lees nu dat jullie het jullie ook opgevallen js

4 likes

Omg ze zijn idd gewoon echt op Mallorca :sweat_smile: Bizar. Zoveel harde buiken, extra echo’s, rustig aan moeten doen en dan wel ff naar Mallorca vliegen met 36 weken. Dus tot zover “we gaan pas eind augustus op vakantie dus we kopen een zwembad voor in de tuin”. Deze mensen echt, vliegschaamte kennen ze ook niet.

25 likes

Ik snap echt niet dat iedereen zich zo druk maakt of die vrouw al dan niet op vakantie is

52 likes

Óf al dan niet bevallen is :sweat_smile:

19 likes

Zouden ze er inmiddels een vakantiewoning hebben?

5 likes

Als ik het geld had zou ik ook veel weg gaan (wel auto/trein afstand).
Heerlijk samen rustig aan doen in een hele andere omgeving. Groot gelijk

2 likes

Nou dit vooral. Hele dramatische post met dat ze echt echt echt rustig aan moet doen. Maar dan wel hoog-hoogzwanger een weekendje naar Mallorca vliegen. Op de kittige hakjes ook. Ik neem dat hele dramatische dan maar met een korreltje zout. Volgens mij valt het reuze mee. Je hebt vanaf zo’n termijn toch ook een zwangerschaps verklaring / bewijs nodig, ondertekend door je verloskundige? Die had dat echt niet ondertekend als het allemaal zo ernstig was.

23 likes

Ik denk een jongen omdat ze zelf wel weten wat het wordt maar besloten hebben het niet te delen vanwege de mogelijke reacties. Ik schat in dat het een jongen is omdat ze dan weer veel opmerkingen zou krijgen over de verhouding jongens/meisje etc. Bij een 2e meisje zou er ws veel meer ‘positief’ worden gereageerd dus hoeft ze opmerkingen minder te vrezen.

(Betekent niet dat ik het hiermee eens ben overigens, maar ik schat zo in dat ze dit soort opmerkingen bedoelt)

1 like

Ze gaat deze keer gewoon in de schoolvakantie dus die valt al af en je moet je toch érgens druk om maken.

9 likes

Nou ik vind het dus echt niet kunnen om een baby te gaan baren in een adults only hotel hoor

32 likes

Misschien dat je dan wel in het verkeerde (sub)forum zit.
Ik vind het wel lekker om ff schaamteloos anderen uit te checken en te speculeren, zo op de maandagavond met 30 graden en b&b de liefde op de achtergrond

14 likes