Mommybloggerstopic #9

Haha ik denk juist door het gebrek aan zachtroze/oudroze/beigeroze 🫠 dat ze een jongen krijgen. Maar vind dat zij het tof aanpakt hoor, ze heeft ook weleens een blog geschreven over gender en dat het haar echt niks boeit en dat veel vrouwen dat niet begrepen. Hoe kun je nou níet liever een dochter dan een zoon willen??? :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: begrijp ook wel dat ze geen zin hadden in genderopmerkingen dit keer en het gewoon niet gezegd hebben.

5 likes

Ik denk dat ze een jongen krijgt, ze heeft eens in een vlog gevraafd:wanneer denk jij dat hij komt, Morris?

Hoop niet voor Michelle dat ze gaat bevallen, ze is toch nog naar 35 weken?

6 likes

Vorige keer bij Oliva had ze volgens mij nog paar random zwangere foto’s gepost en achteraf bleek ze al bevallen.

3 likes

Ja dat dacht ik ook :joy:

4 likes

Ja ik dacht indd ook dat het net te neutraal en donkere kleuren waren voor een meisje.
Hoop wel voor haar dat het nog ff duurt, mocht ze weer thuis willen bevallen. Maar ze had het laatste tijd wel vaker over dat het wel spannend en druk was met dr buik

4 likes

Ik zie nu net een foto op haar broer’s instagram dat ze op Mallorca zitten?!

Waarom volg ik haar broer? Heb werkelijk geen idee maar scrollde wat doelloos en toen zag ik weer de klassieke familie foto in het wit met de hashtags #familytime en #homeawayfromhome op Mallorca met een hoogzwangere Michelle.

6 likes

Huh, niet nu op dit moment toch? Michelle zei zelf dat ze pas over een aantal weken op vakantie gaan, met de baby, en dat ze daarom nu dat zwembad hadden gekocht in de tuin

Edit: net nu post ze een foto, dus nog niet bevallen lijkt het :stuck_out_tongue:

4 likes

Toch geloof ik dat niet haha :disguised_face:

4 likes

Bijzonder, volgens mij had ze toch gezegd dat er risico was op te vroeg bevallen. Of zal ze daar willen bevallen?

5 likes

Je mag toch maar vliegen tot 36 weken? Lijkt me wel onpraktisch als ze nu 35 weken is, dan zou ze idd daar moeten bevallen

3 likes

Haha zij weet dat dat er nu hier over haar wordt gepraat. Kan mij niet voorstellen dat je met deze termijn en (als je haar stories moet geloven) onrustige buik met risico op vroeggeboorte nog gaat vliegen voor vakantiepret

10 likes

ze plaatst nu een paar stories. vind dat het erop lijkt dat ze inderdaad op vakantie is, qua achtergrond etc.

Lijkt inderdaad op buitenland, die achtergronden met palmbomen en die zwembadfoto’s.

6 likes

Haha die theorie klopt niet want mijn mannelijke hond wordt altijd zij genoemd. Door de overvloedig aanwezige fluff waarschijnlijk.

2 likes

Nu een story dat de jongens morgen naar school moeten. Zullen wel weekendje heen en weer gevlogen zijn

3 likes

Volgens mij is ze al>36 weken. Dus lijkt me niet dat ze dan gaat vliegen inderdaad…

3 likes

Die zijn gewoon een weekendje naar Mallorca gegaan, maar ze zal dat wel expres niet benoemen vanwege eventueel commentaar. Ze staat op de Instagram foto van haar broertje met als plaats Palma de Mallorca, deelt in haar stories zonnige foto’s met hetzelfde jurkje en aan de sfeer en achtergrond te zien is dit duidelijk niet in NL.

14 likes

Ja ik denk het ook. Ze plaatst zelf ook net teveel teasers om te laten weten dat ze ergens was, wat niet thuis was

6 likes

Jeetje zij nemen YOLO wel echt heel serieus, zoveel drukte en doen elke dag terwijl je zwanger bent. Al die moeite voor een paar dagen zwemmen in Mallorca. En dan straks met 4 kids! Halleluja het zweet breekt me uit, of komt dat door deze heerlijke temperaturen in NL :sweat_smile:?!?

Ben aan de ene kant jaloers en aan de andere kant benieuwd wanneer zo iemand omvalt door de stress.

6 likes

Jeeemig wat deelt Sara Rebecca veel op Instagram. Ik word er gewoon ongemakkelijk van?:weary: lijkt me ook echt niet ok voor haar dochter. En uberhaupt al dat bloot

Edit: ik lees nu dat jullie het jullie ook opgevallen js

4 likes