Oh wow dat is wel een punt ja ik ging daar niet vanuit maar jeetje, stel je voor. Wel weer mooi verhaal om de komende 12 jaar op die datum uit te melken.
Jeetje lekker bezig iedereen hier zeg. Wat een pestgedrag.
Wat laag om hier over iemands gezondheid te gaan speculeren en dan ook nog te zeggen dat iemand zich aanstelt. @Uprooted
Denkt iedereen echt dat ze dit zouden doen als t niet kon en ze daarmee de gezondheid van het kindje en zichzelf in gevaar zouden brengen?
Jazeker. Hoe anders is het dan spelen in een fontein, of een gemiddeld ven/meer? Bij water ervan drinken zou ik wel een grens trekken.
Met 35 weken zwanger en dit weer zou ik overwegen ernaast te gaan liggen
Nope, en het al helemaal niet bijna naakt op insta zetten.
Ik zou ze er hoogstens doorheen laten lopen
Nee dat denkt niemand, vandaar dat sommige mensen denken dat ze zich dan wel aan zal hebben gesteld
Goedkoper huis in Ams en van de overwaarde huisje op Ibiez? Ik zeg eerlijk plausibel.
Ja en misschien dat het interview maakte dat ze dschten ja laten we het dan nu gewoon gaan doen ofzo.
Nee, zet gewoon een badje op in de tuin of koop een kaartje voor het zwembad.
Ja hoor, maar niet op social media knallen.
Dat Wilvantien haar kinderen nog maar zelden herkenbaar op IG plaatst (hooray!) maar voor dat betaald partnerschap met zomerbroezzn zijn ze gewoon volop herkenbaar in de bus gefilmd en online gegooid. Waarom je principes zo overboord gooien als het spon is
Omdat de caravan ook betaald moet worden.
Elk jaar een of meerdere keren naar ibiza, tussen Amsterdam en ibiza heen en weer pendelen,
Vliegschaamte don’t know her
Volgt iemand hier Lisa Room? Weet iemand waar dit over gaat?
https://www.instagram.com/p/Cf1xq7CNtR4/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Damn, wat ontzettend kut voor haar.
Zit nu de vlog van Michelle te kijken maar ze heeft inderdaad helemaal niks gefilmd of gezegd over hun weekendje op Mallorca, dus wss om geen commentaar te krijgen + hele zooi aan Goets & Goetso meuk en een greige babykamer. En 100x benoemen dat het echt de alleralleraller laatste keer is dat ze zwanger is/een echo krijgt
Die laatste insta foto laat iig niks aan de verbeelding over want dat is overduidelijk geen Renesse oid . Dat je daar met die vliegveldenhectiek ook zin in hebt joh. Als niet zwangere zou ik nu voor een paar dagen al nergens heen gaan