Mommybloggerstopic #9

Omg ze zijn idd gewoon echt op Mallorca :sweat_smile: Bizar. Zoveel harde buiken, extra echo’s, rustig aan moeten doen en dan wel ff naar Mallorca vliegen met 36 weken. Dus tot zover “we gaan pas eind augustus op vakantie dus we kopen een zwembad voor in de tuin”. Deze mensen echt, vliegschaamte kennen ze ook niet.

25 likes

Ik snap echt niet dat iedereen zich zo druk maakt of die vrouw al dan niet op vakantie is

52 likes

Óf al dan niet bevallen is :sweat_smile:

19 likes

Zouden ze er inmiddels een vakantiewoning hebben?

5 likes

Als ik het geld had zou ik ook veel weg gaan (wel auto/trein afstand).
Heerlijk samen rustig aan doen in een hele andere omgeving. Groot gelijk

2 likes

Nou dit vooral. Hele dramatische post met dat ze echt echt echt rustig aan moet doen. Maar dan wel hoog-hoogzwanger een weekendje naar Mallorca vliegen. Op de kittige hakjes ook. Ik neem dat hele dramatische dan maar met een korreltje zout. Volgens mij valt het reuze mee. Je hebt vanaf zo’n termijn toch ook een zwangerschaps verklaring / bewijs nodig, ondertekend door je verloskundige? Die had dat echt niet ondertekend als het allemaal zo ernstig was.

23 likes

Ik denk een jongen omdat ze zelf wel weten wat het wordt maar besloten hebben het niet te delen vanwege de mogelijke reacties. Ik schat in dat het een jongen is omdat ze dan weer veel opmerkingen zou krijgen over de verhouding jongens/meisje etc. Bij een 2e meisje zou er ws veel meer ‘positief’ worden gereageerd dus hoeft ze opmerkingen minder te vrezen.

(Betekent niet dat ik het hiermee eens ben overigens, maar ik schat zo in dat ze dit soort opmerkingen bedoelt)

1 like

Ze gaat deze keer gewoon in de schoolvakantie dus die valt al af en je moet je toch érgens druk om maken.

9 likes

Nou ik vind het dus echt niet kunnen om een baby te gaan baren in een adults only hotel hoor

32 likes

Misschien dat je dan wel in het verkeerde (sub)forum zit.
Ik vind het wel lekker om ff schaamteloos anderen uit te checken en te speculeren, zo op de maandagavond met 30 graden en b&b de liefde op de achtergrond

14 likes

Oh wow dat is wel een punt ja :sob:ik ging daar niet vanuit maar jeetje, stel je voor. Wel weer mooi verhaal om de komende 12 jaar op die datum uit te melken.

4 likes

Jeetje lekker bezig iedereen hier zeg. Wat een pestgedrag.
Wat laag om hier over iemands gezondheid te gaan speculeren en dan ook nog te zeggen dat iemand zich aanstelt. @Uprooted
Denkt iedereen echt dat ze dit zouden doen als t niet kon en ze daarmee de gezondheid van het kindje en zichzelf in gevaar zouden brengen?

9 likes

Jazeker. Hoe anders is het dan spelen in een fontein, of een gemiddeld ven/meer? Bij water ervan drinken zou ik wel een grens trekken.

7 likes

Met 35 weken zwanger en dit weer zou ik overwegen ernaast te gaan liggen

15 likes

Nope, en het al helemaal niet bijna naakt op insta zetten.

Ik zou ze er hoogstens doorheen laten lopen

4 likes

Hahaha wanneer houdt dit op :joy:

13 likes

Ik lees net dit (van Elise) in de &C, misschien dat ze dan letterlijk dat gaan doen

6 likes

Nee dat denkt niemand, vandaar dat sommige mensen denken dat ze zich dan wel aan zal hebben gesteld

8 likes

Goedkoper huis in Ams en van de overwaarde huisje op Ibiez? Ik zeg eerlijk plausibel.

17 likes

Ja en misschien dat het interview maakte dat ze dschten ja laten we het dan nu gewoon gaan doen ofzo.

7 likes