Mommybloggerstopic #9

Ik ben wel heel benieuwd wanneer de moderators (eindelijk) gaan zeggen graag nu weer on topic lieve mensen😜

4 likes

Maar even…wat is de meerwaarde van je acount laten verwijderen in plaats van gewoon stoppen met posten? Is dat dan een punt wat je wil maken? (Voor wie dan hahaha) Of sta je dan toch zelf niet helemaal achter wat je gepost hebt?

6 likes

Zodat mensen kunnen zeggen ‘ neee aubb blijf hier! Niet weggaan! ‘

42 likes

En dan 2 weken later onder een andere naam terug komen.

20 likes

Ja :joy: of de dag erna om even zelf te vermelden dat je niet meer mee gaat posten mocht het nog niet opgevallen zijn

20 likes

En dan iedereen weer in mijn dm met " Weet jij wie die en die is"
Omg dit forum is echt een loophole. We zijn hier in gezogen 15 jaar terug en komen dr niet meer uit

35 likes

En dan kunnen andere mensen dat weer als munitie gebruiken om te zeggen dat er al twintig mensen vertrokken zijn door diegene. Wat dan kennelijk een reden moet zijn om je heel schuldig te voelen over wat je gedaan hebt

12 likes

Ja hallo we moeten wel even weten welke bijdrage er gemist moet worden!!

@Soy.peor Weet jij ook wie er weg zijn dan :joy:

1 like

Wil(vantien) deelt dat S tijdens hun vakantie tripje vandaag de show stal en dat mensen steeds foto’s van hem wilden maken. Ik zou dat als ouder echtttt niet willen. Dat vreemden zomaar foto’s van mijn kind (die ik niet heb maar dat terzijde) gaan maken. En zij lijkt het wel grappig te vinden? :exploding_head:

9 likes

Inderdaad en daarnaasr heb ik ook echt nog nooit de behoefte gevoeld om een foto te maken van andermans kind? Wie zijn deze mensen? Opa’s, oma’s, tantes en ooms?:rofl:

12 likes

Zou ook echt niet in mij opkomen nee! Bizar :scream:

7 likes

Ik geloof dat de mol weg is

2 likes

Dit is ook een self-fulfilling prophecy, of niet :joy: is het niet steeds als jij dit noemt, dat er weer meer mensen weten dat ze hiervoor bij jou terecht kunnen, en er ook weer meer mensen je dm’s sturen? :joy:

3 likes

Nja het is wss een forum ding. Je noemt een keer wat en het achtervolgd je forever.
De meeste screens en info die ik heb zijn vaak van andere mensen die t naar mij sturen :joy:

5 likes

Jij bent de forum Cloud voor screenshots en receipts

12 likes

Het spionnenleger van Soyvonne?

14 likes

Mmmmmm.mmm.mmmmm

7 likes

Ik had ook totaal geen benul van moekes en niet- moekes kampen hier :rofl: kwam hier gewoon voor m’n plezier… ofzo… :grimacing:

9 likes

nou hierover gesproken he. Op tiktok gaan nu wat video’s rond over het account van een 3 (!!!) jarig meisje. Haar account wordt beheerd door haar moeder en heeft ruim 17 miljoen volgers.

Rondom dit account zijn een paar dingen opgevallen door tiktok gebruikers. Zo zijn sommige van haar video’s enorm vaak opgeslagen door andere gebruikers. Zo is de video waarbij dit meisje een grote augurk eet meer dan 300.000 keer opgeslagen. Ook zie je in de zoekslagen bij haar naam gekke dingen voorbij komen (zoekslagen naar pickle, tompon, scandalous outfit) en krijgt ze echt ziekmakende reacties.

Ik raad elke mommyvlogger aan dit eens op te zoeken op tiktok, want dit zien moet echt genoeg reden zijn om zeer voorzichtig te zijn met je kinderen online. Sterker nog, doe het gewoon niet. Het idee dat meer dan 300.000 (!!!) vreemden de behoefte voelen een video op te slaan van jouw dochter die een augurk eet, mensen die daar vast en zeker opgewonden van worden. Er is toch geen geldbedrag hoog genoeg, dat dit kan goedpraten. Hoe zou jij je voelen als je later hoort dat honderden duizenden mensen video’s van jou in hun bezit hebben, waar je zelf niet voor hebt gekozen. Video’s waarin je kind wordt gesexualiseerd door volwassenen. Wie stapt nou echt een keer naar voren om in te grijpen.

In de spoiler stond een zeer, zeer smakeloze (lees: walgelijke!!!) reactie op een van haar video’s en zo zijn er nog veel meer

i’m done

25 likes

Klopt, vanwege zijn blonde haartjes. Alsof Siep het enige kind met blonde haartjes is.
Ik ben wel jaloers op Willemijn haar energie en positieve ingesteldheid. Ik lijk steeds elke dag te moeten bijtanken van alles (werk en gezin) waardoor een uitstapje mij enkel lukt afhankelijk van hoe ik mij voel.

9 likes