Mommybloggerstopic #9

Zou ook echt niet in mij opkomen nee! Bizar :scream:

7 likes

Ik geloof dat de mol weg is

2 likes

Dit is ook een self-fulfilling prophecy, of niet :joy: is het niet steeds als jij dit noemt, dat er weer meer mensen weten dat ze hiervoor bij jou terecht kunnen, en er ook weer meer mensen je dm’s sturen? :joy:

3 likes

Nja het is wss een forum ding. Je noemt een keer wat en het achtervolgd je forever.
De meeste screens en info die ik heb zijn vaak van andere mensen die t naar mij sturen :joy:

5 likes

Jij bent de forum Cloud voor screenshots en receipts

12 likes

Het spionnenleger van Soyvonne?

14 likes

Mmmmmm.mmm.mmmmm

7 likes

Ik had ook totaal geen benul van moekes en niet- moekes kampen hier :rofl: kwam hier gewoon voor m’n plezier… ofzo… :grimacing:

9 likes

nou hierover gesproken he. Op tiktok gaan nu wat video’s rond over het account van een 3 (!!!) jarig meisje. Haar account wordt beheerd door haar moeder en heeft ruim 17 miljoen volgers.

Rondom dit account zijn een paar dingen opgevallen door tiktok gebruikers. Zo zijn sommige van haar video’s enorm vaak opgeslagen door andere gebruikers. Zo is de video waarbij dit meisje een grote augurk eet meer dan 300.000 keer opgeslagen. Ook zie je in de zoekslagen bij haar naam gekke dingen voorbij komen (zoekslagen naar pickle, tompon, scandalous outfit) en krijgt ze echt ziekmakende reacties.

Ik raad elke mommyvlogger aan dit eens op te zoeken op tiktok, want dit zien moet echt genoeg reden zijn om zeer voorzichtig te zijn met je kinderen online. Sterker nog, doe het gewoon niet. Het idee dat meer dan 300.000 (!!!) vreemden de behoefte voelen een video op te slaan van jouw dochter die een augurk eet, mensen die daar vast en zeker opgewonden van worden. Er is toch geen geldbedrag hoog genoeg, dat dit kan goedpraten. Hoe zou jij je voelen als je later hoort dat honderden duizenden mensen video’s van jou in hun bezit hebben, waar je zelf niet voor hebt gekozen. Video’s waarin je kind wordt gesexualiseerd door volwassenen. Wie stapt nou echt een keer naar voren om in te grijpen.

In de spoiler stond een zeer, zeer smakeloze (lees: walgelijke!!!) reactie op een van haar video’s en zo zijn er nog veel meer

i’m done

25 likes

Klopt, vanwege zijn blonde haartjes. Alsof Siep het enige kind met blonde haartjes is.
Ik ben wel jaloers op Willemijn haar energie en positieve ingesteldheid. Ik lijk steeds elke dag te moeten bijtanken van alles (werk en gezin) waardoor een uitstapje mij enkel lukt afhankelijk van hoe ik mij voel.

9 likes

Aww die heb ik gemist. Ondanks mijn 9 maanden durende one issue forummer life. Nja still, kom niet aan een pas bevallen vrouw. Of elke andere vrouw.

—————————
Edit: Okee ik heb nu geprobeerd de hele discussie te begrijpen maar ik heb het punt geloof ik gemist.

7 likes

uhmm ja anders verspreiden we dit reaties gewoon niet verder :+1:

6 likes

Ik ben echt misselijk van die spoiler, ja ik klikte er zelf op maar waarom

5 likes

nou goed ik hem hem weggehaald maar dit is wel de werkelijkheid, hopelijk opent het een paar ogen

2 likes

Vreselijk. Dat zo’n account nog niet gerapporteerd en verwijderd is

2 likes

Nope :raising_hand_woman:

2 likes

Mijn ogen zijn wel geopend door reacties in oa dit topic over de privacy van kinderen. Influencers die hun kinderen inzetten voor spon vind ik al heel lang verwerpelijk maar deelde wel foto’s van m’n kind op Social media. We zijn daar mee gestopt en foto’s verwijderd. Voelt toch fijner, iemand zei een keer (weet niet of het hier was) dat wij het ook niet fijn zouden vinden als het vakantiealbum van 1992 met allerlei foto’s van jezelf als kind bij iedereen op tafel zou liggen.
En als aansluiting op de discussie van gisteren en vandaag vind ik het juist heel erg waardevol dat er andere meningen worden gedeeld in het zw/k gedeelte. Omdat ik denk dat je juist moet voorkomen dat je in een bubbel komt en niet openstaat voor andere meningen.

16 likes

Er zijn talloze van die accounts en Tiktok en instagram hebben er helemaal geen baat bij dit echt bij te houden.

7 likes

Ik kan echt wel janken hierom :sob:

Moet niet gekker worden. Ik heb vannacht gedroomd dat Michelle B bevallen was van een jongetje en het jochie heette Dirk. Echt compleet geen idee hoe ik daarbij kom want het is absoluut niet mijn smaak qua naam en die van hun denk ik ook niet :sweat_smile:

8 likes