Mommybloggerstopic #9

Waar gaat deze discussie überhaupt nog over?

Mentale stabiliteit icm kinderwens? De (on)veiligheid van het forum? Wel of niet mogen posten? Moeders tegen niet-moeders? Internetpesten van een pas bevallen mommy blogger? Een app groep? Een mol in een app groep? Ik volg het niet meer.

Alles lijkt zo serieus genomen te worden… Als het forum toch niet meer leuk is voor je, dan sluit je het toch af en ga je weer verder met je dag? :sweat_smile:

52 likes

Ik voel me net als in real life weer eens alsof 75% van wat er allemaal gebeurt langs me heengaat. :smiling_face_with_tear:
(en daar ben ik helemaal oké mee)

60 likes

Ik weet niet of je het over mijn reactie hebt maar ik zou nog liever opnieuw bevallen zonder ruggenprik dan in het appgroepje moeten zitten

23 likes

Is dat niet op dit gehele forum een ding?

6 likes

Denk ook wel dat dat minder energie kost dan een appgroepje

2 likes

afbeelding

Ik toen ik ontdekte wie de mol is

34 likes

Wow intens die mond

10 likes

Spill the tea

4 likes

Hahaha “safe space” en " Deel maar wie de mol is!!! We pakken dr"

17 likes

Ik bescherm m’n bronnen soz

afbeelding

13 likes

Dus als ik het goed begrijp heeft o.a. mijn bijdrage van gister zes mensen van het forum af ‘gepest’ op wie ik niet gereageerd heb die niemand van naam kent, maar de persoon met wie 80% van de discussie van gister was voert het hoogste woord namens die zes. En een deel van de moeders is naar een appgroep verplaatst om de discussie van gister, die nu al niet meer bestaat omdat die appgroep vol veilige moeders een mol heeft? Ik drink er nog eentje op jullie hoor, wat een onzin.

49 likes

Kunnen we t niet weer gewoon hebben over onze gezamenlijke irritatie “Wouter”? :sweat_smile:
Hij schreef deze week in zijn stories dat hij toch weer in het Nederlands gaat posten want hij kon zijn ei niet kwijt in het Engels. En het was idd in overleg met de eigenaren van Velo. Waarschijnlijk stopt zijn contract daar toch vanwege de verhuizing dus hoeft hij niet meer in t Engels te posten? Dat zou wel misschien indiceren dat ze niet naar het buitenland gaan…

17 likes

Is al bekend wanneer ze ons uit ons lijden (of leiden ha ha) gaan verlossen door ons te vertellen wat ze gaan doen?

8 likes

Nee dat was allemaal nog vaag!
Ik bedacht me laatst ook dat ze misschien wel die hele aanloop naar de bruiloft ook ontzettend gaan uitmelken of dat dat in een serie ofzo komt.

3 likes

Shit…

Geen idee waar dit allemaal over gaat, maar voel mij toch wel aangesproken :woozy_face:

43 likes

Een parallelproces lijkt het, zo wordt het althans in psychologie/psychiatrie omschreven

5 likes

Misschien mosterd na de maaltijd, maar ik lees nu pas alles bij en lees ook jouw reactie en ik vind eigenlijk dat je helemaal gelijk hebt. Ik had zelf een flauwe opmerking geplaatst en voel me daar nu ook stom over en heb het verwijderd. Dit soort reacties helpen (mij iig) wel om kritisch te kijken naar wat ik post en wat niet.

Nou ja niet om weer een discussie te ontketenen maar dat wilde ik nog even kwijt. Ik vind het positief om elkaar aan te spreken over dit soort zaken. Staat verder helemaal los van dat zw/k topic want daar heb ik geen idee van

26 likes

GTST is er niets bij…

Zijn er nog leuke screenshots?

2 likes

Nou schijnt hier ook spannend te worden! App groepjes met een mol enzo.

2 likes

Ja over jou dus :rofl:

11 likes