Dus als ik het goed begrijp heeft o.a. mijn bijdrage van gister zes mensen van het forum af ‘gepest’ op wie ik niet gereageerd heb die niemand van naam kent, maar de persoon met wie 80% van de discussie van gister was voert het hoogste woord namens die zes. En een deel van de moeders is naar een appgroep verplaatst om de discussie van gister, die nu al niet meer bestaat omdat die appgroep vol veilige moeders een mol heeft? Ik drink er nog eentje op jullie hoor, wat een onzin.
Kunnen we t niet weer gewoon hebben over onze gezamenlijke irritatie “Wouter”?
Hij schreef deze week in zijn stories dat hij toch weer in het Nederlands gaat posten want hij kon zijn ei niet kwijt in het Engels. En het was idd in overleg met de eigenaren van Velo. Waarschijnlijk stopt zijn contract daar toch vanwege de verhuizing dus hoeft hij niet meer in t Engels te posten? Dat zou wel misschien indiceren dat ze niet naar het buitenland gaan…
Is al bekend wanneer ze ons uit ons lijden (of leiden ha ha) gaan verlossen door ons te vertellen wat ze gaan doen?
Nee dat was allemaal nog vaag!
Ik bedacht me laatst ook dat ze misschien wel die hele aanloop naar de bruiloft ook ontzettend gaan uitmelken of dat dat in een serie ofzo komt.
Shit…
Geen idee waar dit allemaal over gaat, maar voel mij toch wel aangesproken
Een parallelproces lijkt het, zo wordt het althans in psychologie/psychiatrie omschreven
Misschien mosterd na de maaltijd, maar ik lees nu pas alles bij en lees ook jouw reactie en ik vind eigenlijk dat je helemaal gelijk hebt. Ik had zelf een flauwe opmerking geplaatst en voel me daar nu ook stom over en heb het verwijderd. Dit soort reacties helpen (mij iig) wel om kritisch te kijken naar wat ik post en wat niet.
Nou ja niet om weer een discussie te ontketenen maar dat wilde ik nog even kwijt. Ik vind het positief om elkaar aan te spreken over dit soort zaken. Staat verder helemaal los van dat zw/k topic want daar heb ik geen idee van
GTST is er niets bij…
Zijn er nog leuke screenshots?
Nou schijnt hier ook spannend te worden! App groepjes met een mol enzo.
Ja over jou dus
Ik ben wel heel benieuwd wanneer de moderators (eindelijk) gaan zeggen graag nu weer on topic lieve mensen😜
Maar even…wat is de meerwaarde van je acount laten verwijderen in plaats van gewoon stoppen met posten? Is dat dan een punt wat je wil maken? (Voor wie dan hahaha) Of sta je dan toch zelf niet helemaal achter wat je gepost hebt?
Zodat mensen kunnen zeggen ‘ neee aubb blijf hier! Niet weggaan! ‘
En dan 2 weken later onder een andere naam terug komen.
Ja of de dag erna om even zelf te vermelden dat je niet meer mee gaat posten mocht het nog niet opgevallen zijn
En dan iedereen weer in mijn dm met " Weet jij wie die en die is"
Omg dit forum is echt een loophole. We zijn hier in gezogen 15 jaar terug en komen dr niet meer uit
En dan kunnen andere mensen dat weer als munitie gebruiken om te zeggen dat er al twintig mensen vertrokken zijn door diegene. Wat dan kennelijk een reden moet zijn om je heel schuldig te voelen over wat je gedaan hebt
Ja hallo we moeten wel even weten welke bijdrage er gemist moet worden!!
@Soy.peor Weet jij ook wie er weg zijn dan
Wil(vantien) deelt dat S tijdens hun vakantie tripje vandaag de show stal en dat mensen steeds foto’s van hem wilden maken. Ik zou dat als ouder echtttt niet willen. Dat vreemden zomaar foto’s van mijn kind (die ik niet heb maar dat terzijde) gaan maken. En zij lijkt het wel grappig te vinden?
Inderdaad en daarnaasr heb ik ook echt nog nooit de behoefte gevoeld om een foto te maken van andermans kind? Wie zijn deze mensen? Opa’s, oma’s, tantes en ooms?