Mommybloggerstopic #9

Dan gaat het toch niet meteen over het hele topic?
Kan je toch beter rechtstreeks op de opmerking reageren?

6 likes

Wat een aanwinst voor het forum, welkom!

14 likes

Ik vind het nogal heftig hoe sommige influencers, met name Michelle Bollen (en nee ik ben ook geen enorme fan) hier soms besproken worden maar heb nooit eerder de behoefte gehad met uit te spreken.
Maar in dit geval had ik misschien inderdaad beter op de specifieke opmerking moeten reageren.

11 likes

Wat is er in godesnaam mis met die babykamer? Of hun huis? En ze hebben al vaker in vlogs aangegeven autofanaten te zijn, dus blijkbaar geven ze daar graag hun geld aan uit.

8 likes

Helemaal niks, alleen in vergelijking met de andere kamers nogal klein en het huis lijkt volledig vol te zijn. Wat een lange tenen hebben sommige zeg ik zal de strekking even anders formuleren :sweat_smile:

3 likes

Misschien eerst even in de spiegel kijken. Je zei het nogal onaardig en denigrerend.

7 likes

Pot en ketel, hoe kun jij nou vanachter je scherm in mijn hoofd kijken hoe ik iets bedoel.

3 likes

Niet, daarom reageer ik ook alleen op wat ik lees en dƔt vond ik onaardig.

4 likes

Lol wat je nu schrijft is inderdaad iets heel anders dan ā€œbaby in de bezemkastā€ en het precieze bedrag van die auto :joy:

5 likes

Dubbel lol, ik heb namelijk nooit geschreven dat het letterlijk een bezemkast is maar de vergelijking gemaakt met de andere slaapkamers die zeer royaal zijn

4 likes

Haha ja ik herinnerde me net ineens dat ik vannacht dus ook nog gedroomd heb dat de (60+) ouders van een gast die ooit 15 jaar geleden bij m’n broer in het voetbalteam heeft gezeten een baby hadden gekregen. Het is zeer random wat er zich ā€˜s nachts in mijn brein afspeelt maar niet per se creepy :woman_shrugging:t3:

7 likes

Ik had als kind ook een superkleine slaapkamer. En ik speelde daar ook (barbies :rofl:) terwijl dat bij hen niet het geval is, volgens mij slapen de kindjes daar alleen. En oh oh wat een schande zeg een kleine slaapkamer 🄹🄹 laten we dan vooral vinden dat iemand moet verhuizen in een tijd waarin geen bouwgrond te vinden is, want volgens mij willen ze ergens een mansion bouwen.

Ben zelf wel benieuwd of het kindje een jongetje of meisje is. Maar daar komen we vanzelf achter denk ik zo :tipping_hand_woman:

3 likes

Mijn kind had helemaal niet eens een eigen kamer, sliep bij ons de eerste twee jaar. Schandalig!

7 likes

Volgens mij heb ik dat inmiddels duidelijk beschreven.
Als je dat nu nog niet begrijpt…? Paar posts hierboven lezen.

3 likes

Mijn kinderen hebben een eigen slaapkamer maar slapen er alsnog niet :rofl::rofl::rofl:…
En spelen alsnog beneden.

Edit: is een bewuste keuze hoor haha, dus is helemaal okƩ. :heart:

7 likes

Ok saai, Elise en wout gaan ergens buiten Amsterdam verhuizen, maar wel vlakbij Amsterdam, omdat ze willen dat hun kinderen buiten op straat kunnen spelen.

32 likes

Hahaha anticlimax

35 likes

Vet exotisch, buiten de ring :stuck_out_tongue:

15 likes

En dan zeker over 2 jaar toch weer terugverhuizen omdat ze Amsterdam zó missen

12 likes

Ah meen je. Saaihaai. Huismuts 2.0 idee denk ik. Had me ingesteld op LA of Ibiza, juist omdat ze zo benadrukte dat het nu nog kon omdat de kinderen klein waren & dit hun grote droom was. In een dorp wonen kan toch altijd? Kom ook weer even terug op mijn eerdere post van Amsterdam voor & našŸ˜‚; hoe ze dat missen, hoe kinderen daar priima kunnen opgroeien want zijn ze zelf ook opgegroeid etcetc.

4 likes