Mommybloggerstopic #9

Ik denk een langere klassieke naam net zoals de andere namen, iets van Valentijn ofzo.

2 likes

Wordt het een jongetje? Ik denk ook een langere en klassieke naam ja, zoals Lucas, passend bij de rest.

3 likes

Is dat echt gek? Of is het gek dat dit zo’n verrassing is? Een influencer tentoonstelt/verkoopt zijn/haar/hen privacy aan samenwerkingen, dus bedrijven. Ze delen toch echt zelf dingen die gebeuren, dagelijkse reilen en zeilen, zoals het verloop van een zwangerschap. Het idee is toch dat je meeleeft met zo’n persoon. Meeleven/herkenning/idioliseren = moneys. Is het dan raar dat mensen echt mee gaan leven? Als ze dat niet deden, dan zouden ze er niks aan verdienen.

8 likes

Nee dat zal zeker het doel zijn, maar daarom kan ik me dus ook echt niet verplaatsen in zo iemand.
Het lijkt me echt helemaal niets.
Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

5 likes

Ik heb precies hetzelfde hoor. Heb het idee dat velen niet doorhebben dat hun privacy hun verdienmodel is. Mij niet gezien.

3 likes

Denk het wel gezien de greige babykamer zonder oudroze en dat ze het niet bekend hebben gemaakt (insert opmerkingen van volgers: “oh wat jammer, was zo leuk geweest 2 jongens kort op elkaar en 2 meiden dicht bij elkaar” blabla”)

4 likes

Benieuwd wanneer de familie B.ollen gaat verhuizen. Ze lijken behoorlijk uit het huis te groeien en ze hebben eerder aangegeven niet teveel uit te geven aan de verbouwingen omdat het niet het laatste huis is. Auto heeft ook een flinke update gehad.

5 likes

Serieus dit topic jongens. :roll_eyes: Mijn bek valt nog net niet open.

30 likes

Gaat iedereen dit nu steeds zeggen om likes te scoren ofzo?

Man als iedereen het zon kut topic vindt, maak een poll zou ik zeggen en als de meerderheid voor is, weg ermee.

10 likes

Nee hoor ik spreek me niet zo snel uit maar als het zelfs gaat over de grootte van een (prima) kinderkamer op een toontje alsof we medelijden moeten hebben met dat kindje… vind ik een beetje ver gaan.

10 likes

Dan gaat het toch niet meteen over het hele topic?
Kan je toch beter rechtstreeks op de opmerking reageren?

6 likes

Wat een aanwinst voor het forum, welkom!

14 likes

Ik vind het nogal heftig hoe sommige influencers, met name Michelle Bollen (en nee ik ben ook geen enorme fan) hier soms besproken worden maar heb nooit eerder de behoefte gehad met uit te spreken.
Maar in dit geval had ik misschien inderdaad beter op de specifieke opmerking moeten reageren.

11 likes

Wat is er in godesnaam mis met die babykamer? Of hun huis? En ze hebben al vaker in vlogs aangegeven autofanaten te zijn, dus blijkbaar geven ze daar graag hun geld aan uit.

8 likes

Helemaal niks, alleen in vergelijking met de andere kamers nogal klein en het huis lijkt volledig vol te zijn. Wat een lange tenen hebben sommige zeg ik zal de strekking even anders formuleren :sweat_smile:

3 likes

Misschien eerst even in de spiegel kijken. Je zei het nogal onaardig en denigrerend.

7 likes

Pot en ketel, hoe kun jij nou vanachter je scherm in mijn hoofd kijken hoe ik iets bedoel.

3 likes

Niet, daarom reageer ik ook alleen op wat ik lees en dát vond ik onaardig.

4 likes

Lol wat je nu schrijft is inderdaad iets heel anders dan “baby in de bezemkast” en het precieze bedrag van die auto :joy:

5 likes

Dubbel lol, ik heb namelijk nooit geschreven dat het letterlijk een bezemkast is maar de vergelijking gemaakt met de andere slaapkamers die zeer royaal zijn

4 likes