Nu lekker romy boomsma vibes is goed voor de views toch.
Nu vind ik het al helemaal zonde dat ze dat prachtige huis in Leiden dat Wouter zelf helemaal verbouwd heeft verkocht hebben.
Bedacht ik me ook meteen.
Omg ik had het goed
âIbiza was nog nooit zo dichtbijâ
Ik gok dat ze een prima huis compleet verbouwen naar hun Ibiza style en er dan na een jaar achter komen dat ze toch weer terug willen naar Amsterdam
Had van alles verwacht, maar niet dit. Ze weten dingen wel te hypen zeg, met hun dromen achterna gaan. Wie droomt er nou van de suburbsđ Ben wel benieuwd waar ze gaan wonen
Ze doen een Romytje, wat een anticlimax haha. Maar de straat waar ze nu wonen is echt echt echt niet te doen met kids, dus dat op straat spelen snap ik. Alleen gek dat ze zich dat pas nĂĄ het verhuizen realiseerden.
Ennnn, nieuwe tuin heeft zo te zien geen inkijk in de tuin. Wonen in een blok viel ze dan toch ook tegen na die prachtige tuin in Leiden.
Hahaha deze mensen zijn echt niet te geloven. Eerst naar Amsterdam want âdaar ben ik ook opgegroeid, heerlijk midden in de stad, Amsterdam is echt het beste blablaâ en dan nu naar 1 of ander dorp buiten de stad. Boringgg. Daar hebben ze vast geen velo, Gorillaâs, Spagh of Joe&the juice. Hadden ze net zo goed in Leiden kunnen blijven ik geef ze een jaar
Even opgezocht en de vorige verhuisvlog was mei 2021. Moet je toch niet aan denken om dan nu alweer te verhuizenâŠ
Huh oké.
Ik vind dat oprecht wel jammer van Elise dat ze nu een soort kopie van Romy wil worden. Zo was ze echt niet eerder. Kan ook niet wachten op de bio â citygirl went countrysideâ
Wordt wel erg dertien in een dozijn. Eerder altijd wilde meiden uit de stad, er gaat niks boven Amsterdam, en ineens hebben ze een kristal in handen en zijn ze hoogsensitief en kunnen ze niet meer tegen de prikkels uit de stad en manifesteren ze zich een boerderij die ze helemaal gaan verbouwen in een soort (gesponsorde) Ibiza Boho Schapenvacht Rotan spiegelpaleis met random parasolletjes op plekken waar je het niet verwacht want dat was altijd al hun droomâŠ
Sanny, onze wylde Myd, nu Elise
Oh en straks komen er vast en zeker ook â de kipjesâ.âŠ
Uilenstede
huh haha meen je dit nou. Ze is gewoon volwassener geworden en heeft 2 kinderen, dan maak je toch gewoon andere keuzes. Lijkt me heerlijk als je het geld hebt en de zin om zo snel je huis te verkopen
Ik vind het ook wel intens dat je dat als kijker âoprecht heel jammer vindtâ
Ik zou het van vrienden/familie niet eens heel jammer vinden laat staan een influencer
Zeiden ze ook niet dingen als ânu kan het nogâ als ze het hadden over dat ze hun huis verkochten om hun dromen achterna te gaan? Dat soort opmerkingen slaan dan toch nergens op? Vraag me af of er dan eerst een ander plan lag (bijv wel in buitenland, en ânu kan het nogâ want de jongens nog niet leerplichtig) of dat ze gewoon heel aanstellerig interessant liepen te doen.
Dat was ze een jaar geleden ook al en toen was het juist wel handig en goed te doen om in de stad te wonen met 2 kinderen? En het is idd gewoon irritant dat, zoals hierboven al benoemd wordt, er een hele poeha aan vooraf gaat, spoiler spoiler, Ibiza, LA ?!? Poll hier, zinspeling daar⊠hou toch op.
@Evenveel En met oprecht jammer bedoel ik dat ik haar en Vita altijd met plezier volgde, maar dat ze zo is veranderd in de afgelopen jaren en meer eenheidsworst is geworden vind ik jammer! Gewoon balen dat ik niet echt meer leuke mensen heb om te volgen onlineâŠ
En ja ik heb zelfs vriendinnen waarvan ik het jammer vind dat ze zijn veranderd om wat voor reden dan ook ( of zij van mij), waardoor het niet meer klikte, maar in the end is dat alleen jammer voor mij. You do you, maar dat mag ik voor mijzelf toch best jammer vinden?
Hahahahaha dit is toch gewoon te komisch. Ze zaten zo cool te doen en te hintten naar LA of Ibiza. En dan gewoon naar Landsmeer of id. I canâtttt
Hahahah dat filmpje dat ze opnemen dat ze zogenaamd door de makelaar gebeld worden, slecht acteerwerk maargoed saaie plottwist dit inderdaad. Als je Amsterdam toch zoooo goed kent, kun je je toch wel eerder (een jaar geledenâŠ.) bedenken dat op straat spelen er niet bij is voor je kinderen.
En op straat spelen is toch heel erg afhankelijk van de andere kinderen die er wonen? Vind dat best een gok eigenlijk. Ik woon op een ideale buiten speelplek maar hier word niet dagelijks gespeeld door kinderen eigenlijk.
Als ik kinderen zou hebben en ze zitten al ergens op school (en als ze vrriendjes hebben) dan lijkt verhuizen me een grotere stap.
Ik snap het wel.