Mommybloggerstopic #9

Haha ja ik herinnerde me net ineens dat ik vannacht dus ook nog gedroomd heb dat de (60+) ouders van een gast die ooit 15 jaar geleden bij m’n broer in het voetbalteam heeft gezeten een baby hadden gekregen. Het is zeer random wat er zich ‘s nachts in mijn brein afspeelt maar niet per se creepy :woman_shrugging:t3:

7 likes

Ik had als kind ook een superkleine slaapkamer. En ik speelde daar ook (barbies :rofl:) terwijl dat bij hen niet het geval is, volgens mij slapen de kindjes daar alleen. En oh oh wat een schande zeg een kleine slaapkamer 🥹🥹 laten we dan vooral vinden dat iemand moet verhuizen in een tijd waarin geen bouwgrond te vinden is, want volgens mij willen ze ergens een mansion bouwen.

Ben zelf wel benieuwd of het kindje een jongetje of meisje is. Maar daar komen we vanzelf achter denk ik zo :tipping_hand_woman:

3 likes

Mijn kind had helemaal niet eens een eigen kamer, sliep bij ons de eerste twee jaar. Schandalig!

7 likes

Volgens mij heb ik dat inmiddels duidelijk beschreven.
Als je dat nu nog niet begrijpt…? Paar posts hierboven lezen.

3 likes

Mijn kinderen hebben een eigen slaapkamer maar slapen er alsnog niet :rofl::rofl::rofl:
En spelen alsnog beneden.

Edit: is een bewuste keuze hoor haha, dus is helemaal oké. :heart:

7 likes

Ok saai, Elise en wout gaan ergens buiten Amsterdam verhuizen, maar wel vlakbij Amsterdam, omdat ze willen dat hun kinderen buiten op straat kunnen spelen.

32 likes

Hahaha anticlimax

35 likes

Vet exotisch, buiten de ring :stuck_out_tongue:

15 likes

En dan zeker over 2 jaar toch weer terugverhuizen omdat ze Amsterdam zó missen

12 likes

Ah meen je. Saaihaai. Huismuts 2.0 idee denk ik. Had me ingesteld op LA of Ibiza, juist omdat ze zo benadrukte dat het nu nog kon omdat de kinderen klein waren & dit hun grote droom was. In een dorp wonen kan toch altijd? Kom ook weer even terug op mijn eerdere post van Amsterdam voor & na😂; hoe ze dat missen, hoe kinderen daar priima kunnen opgroeien want zijn ze zelf ook opgegroeid etcetc.

4 likes

Nu lekker romy boomsma vibes is goed voor de views toch.

5 likes

Nu vind ik het al helemaal zonde dat ze dat prachtige huis in Leiden dat Wouter zelf helemaal verbouwd heeft verkocht hebben.

36 likes

Bedacht ik me ook meteen.

6 likes

Omg ik had het goed

6 likes

“Ibiza was nog nooit zo dichtbij”

3 likes

Ik gok dat ze een prima huis compleet verbouwen naar hun Ibiza style en er dan na een jaar achter komen dat ze toch weer terug willen naar Amsterdam

17 likes

Had van alles verwacht, maar niet dit. Ze weten dingen wel te hypen zeg, met hun dromen achterna gaan. Wie droomt er nou van de suburbs😜 Ben wel benieuwd waar ze gaan wonen

24 likes

Ze doen een Romytje, wat een anticlimax haha. Maar de straat waar ze nu wonen is echt echt echt niet te doen met kids, dus dat op straat spelen snap ik. Alleen gek dat ze zich dat pas ná het verhuizen realiseerden.

Ennnn, nieuwe tuin heeft zo te zien geen inkijk in de tuin. Wonen in een blok viel ze dan toch ook tegen na die prachtige tuin in Leiden.

8 likes

Hahaha deze mensen zijn echt niet te geloven. Eerst naar Amsterdam want ‘daar ben ik ook opgegroeid, heerlijk midden in de stad, Amsterdam is echt het beste blabla’ en dan nu naar 1 of ander dorp buiten de stad. Boringgg. Daar hebben ze vast geen velo, Gorilla’s, Spagh of Joe&the juice. Hadden ze net zo goed in Leiden kunnen blijven :joy: ik geef ze een jaar

18 likes

Even opgezocht en de vorige verhuisvlog was mei 2021. Moet je toch niet aan denken om dan nu alweer te verhuizen…

7 likes