Sommige forummers zijn inderaad gewoon pestkoppen
Haha ja het kan ook echt anders gaan hoor. Dus laat je niet “bang” maken door verhalen. Elk kindje en ouders zijn anders. Misschien maar goed dat ik het niet van te voren wist
Appen
Ik had geen idee wie CC was dus ik keek net ff op haar insta, maar zij post dus in het Engels, nouja prima want ze wil internationaal publiek.
Maar ik vind het wel hilarisch dat letterlijk álle reacties van Nederlanders zijn die dus allemaal in het Engels gaan reageren want dat wil CC kennelijk graag? Love it
He? Celine Charlottes huwelijk over? Dat moest nog beginnen toch?
Edit: hoort natuurlijk niet hier. Waar wordt dit verder besproken?
Ze heeft bijna haar hele account leeggetrokken. Het meeste was in het Nederlands.
Maar ze is een tijdje geleden naar de USA verhuisd en heeft toen geprobeerd om Amerikaanse followers te krijgen door in het Engels te posten. Maar dat leverde eigenlijk niks op. Op het moment post ze weer in het Nederlands.
Ik ben denk cc’s grootste criticaster en vind een eventuele scheiding allesbehalve zielig
Nee. Als je trouwt met iemand die je slechts een paar weken kent heb ik weinig medelijden als het al vrij snel niet meer blijkt te werken. Vind dit echt niks anders dan een kortdurende relatie die uit gaat. Balen en weer verder. Dat het een huwelijk was is voor mij niet van meerwaarde. Je kende elkaar niet.
Edit: ik neem dat soort huwelijken ook totaal niet serieus. Omdat ik totaal niet geloof dat je elkaar als ‘geliefden’ serieus neemt als je binnen zo’n korte tijdsspanne trouwt.
Zij was toch ook degene die binnen no time al in relatie therapie zat?
Jup. Toen was hier nog een hele discussie omdat allerlei mensen vonden dat binnen enkele maanden in relatietherapie heel normaal was.
Ik vind het eerder normaal dat dit huwelijk zo snel gestrand is
Wel stiekem benieuwd of ze hier een greencard oid aan overhoud.
Dit klinkt best wel hard. Heb weleens (nu ) erger liefdesverdriet gehad van een korte relatie dan van degene die strandde na 13 jaar.
Ja dat kan je vinden. Ik voel er echt niks bij. Wellicht zou ik nog iets van medelijden hebben als ze geen cursussen van 3.000 euro met levenslessen zou verkopen terwijl ze zelf steeds labiele risicovolle beslissingen neemt die ze vervolgens. Maar hey: dat doet ze wel.
@ZusjevanJoost ik zeg nergens dat je geen liefdesverdiet mag hebben. Ik heb daar alleen geen medelijden mee als het een from de start mega fucked up situatie was.
Ah ok, op die manier.
Ze houdt mensen iets voor wat totaal niet realistisch is. Namelijk: koop mijn cursus en je succes is gegarandeerd. Je verdient je investering in no time terug.
Dat gaat veel verder dan goede marketing en neigt naar oplichting, wat mij betreft. Tegelijkertijd vind ik haar wel een goede verkoper, maar ik denk dat ze vooral haar timing mee heeft gehad (hiermee begonnen toen de coachmarkt nog niet verzadigd was).
Ik moet zeggen dat iemand als Sanny mij ook veel meer op m’n zenuwen werkt hoor, CC lijkt me buiten de oplichterij nog best een leuk mens (biecht).
Ze verkoopt gebakken lucht. Dat daar af en toe iets tussen zit wat praktisch en toepasbaar is vlakt niet uit dat haar grootste klapper de verdienmodellen (voorheen moneymindset/moneyunlocked) cursus is.
Nog los van dat ik veel van wat ze vertelt vrij problematisch vind. Van hoe ze haar eerste bedrijf startte (creditcardschulden), het hele moneymindset en je cursusgeld terugverdienen verhaal, het miljoenenhuis in Amerika met vage hypotheekschulden, het extreem korte huwelijk. Would not be suprised als het ooit allemaal iets anders blijkt te liggen.
Drie keer dit topic opnieuw geopend omdat ik dacht dat ik verkeerd zat haha. Anyway… kwam hier om te posten dat ik de kritiek op volgen en kijken kan volgen als het over Instagram en YouTube gaat. Maar op TikTok heeft dat veel minder invloed en wordt/is het delen van kinderen dus nog veel erger. De dochter van Kae staat bv al als geluid onder weet ik hoeveel video’s. Deed me denken aan Side Eyeing Chloe. Daar doe je niets aan door haar niet te volgen.
maar zelfs bij instagram! ik volg welgeteld 1 mommyblogger, maar mijn account wordt sinds mijn zwangerschap overspoeld met (wannabe) momfluencers en hun zwangerschappen/baby’s. Er zijn verdorie baby’s bij die ik beter zou herkennen dan mijn eigen baby, zonder dat ik hun ouders volg!
Oh, en mijn vriend, die ook af en toe weleens iets over baby’s googelt (en standaard alle cookies accepteert) krijgt amper babyspam van vreemden te zien…