Mommybloggerstopic #9

Drie keer dit topic opnieuw geopend omdat ik dacht dat ik verkeerd zat haha. Anyway… kwam hier om te posten dat ik de kritiek op volgen en kijken kan volgen als het over Instagram en YouTube gaat. Maar op TikTok heeft dat veel minder invloed en wordt/is het delen van kinderen dus nog veel erger. De dochter van Kae staat bv al als geluid onder weet ik hoeveel video’s. Deed me denken aan Side Eyeing Chloe. Daar doe je niets aan door haar niet te volgen.

3 likes

maar zelfs bij instagram! ik volg welgeteld 1 mommyblogger, maar mijn account wordt sinds mijn zwangerschap overspoeld met (wannabe) momfluencers en hun zwangerschappen/baby’s. Er zijn verdorie baby’s bij die ik beter zou herkennen dan mijn eigen baby, zonder dat ik hun ouders volg!

Oh, en mijn vriend, die ook af en toe weleens iets over baby’s googelt (en standaard alle cookies accepteert) krijgt amper babyspam van vreemden te zien…

Je kunt toch ook een Greencard krijgen wanneer je veel geld hebt?

2 likes

Een green card krijgen is een ontiegelijk moeilijk en kostbaar proces. Het is niet dat je je cheque boekje tevoorschijn tovert en jij je green card dan kan ophalen.

3 likes

Er is geen minimum aantal het ligt er gewoon aan hoe snel ze zijn met je green card aanvraag. Bij mij was dat ongeveer een jaar. Gemiddeld is 9-12 maanden. Het kan zijn dat ze hem al heeft :woman_shrugging:t3:

Als hij echt iets fout heeft gedaan zal ze hem vast mogen houden want dat toont aan dat zij wel de intentie had om getrouwd te blijven en hij degene is waarom het is stuk gelopen.

4 likes

De nieuwe werknemer van Michelle bollen mag al gelijk mee op family vacay, geen slechte arbeidsvoorwaarde!

14 likes

Koen vindt het ook heel gezellig zo te zien :grin:

11 likes

Die werkneemster van hun is een goeie vriendin van haar die recentelijk is gescheiden. Ben benieuwd wat haar werkzaamheden zullen zijn.

5 likes

Dat kleffe van haar (Jacqueline) en Koen viel me al langer op, lijkt me zo ongemakkelijk.

9 likes

Ze post dat ze haar kinderen nu een week moet missen na 5 jaar ze elke dag bij zich gehad te hebben. Ik kan me wel inbeelden dat je dan eender welke afleiding kan gebruiken, zelfs met de Bollen-familie op vakantie gaan is dan beter dan niets.
Ik vergis me blijkbaar wel iedere keer want ik denk steeds dat het Michelle op de foto’s is, hetzelfde qua kleding, haar en lichaam :joy:

16 likes

Volgens mij zijn zij gewoon met al hun goede vrienden nogal fysiek.

Ik vind het eigenlijk wel heel lief dat Jacqueline nu met hen meegaat op vakantie. Los van of je het zelf zou willen en erop in zou gaan zou ik het in haar situatie in ieder geval wel heel erg waarderen als een goede vriendin zou zeggen van joh anders ga je toch lekker een weekje met ons mee naar Mallorca. Ik denk wel dat als je tot Michelle haar close vrienden behoort dat je daar echt goud aan hebt.

50 likes

Of… het is niet door die mannen geschreven. Zou me ook niet verbazen.

8 likes

Ik denk dat Michelle ook een lieve vriendin is, die altijd klaar staat.

Misschien had die vriendin ff een break nodig en wou ff weg van huis en de situatie, en dat is helemaal niet zo gek als ze denk ik 15 jaar samen is geweest met haar ex. Gaat je natuurlijk niet in de koude kleren zitten.

21 likes

Nou inderdaad dat viel mij ook al op! Ook TE toevallig dat precies de dag dat ze bekend maakt dat ze gaat scheiden ze het werk contract tekent met ‘Mies’. Iets klopt hier niet?!

2 likes

Weer een andere tint beige op vakantie :yellow_heart:

16 likes

Ik denk dat ze een geheim agent van het WEF is op missie van George Soros.

49 likes

Ik zou dit wel groen noemen.

11 likes

Beige groen :’)

7 likes

Mooie foto, mooie kleur groen!

8 likes

Ik vind haar profiel zo intens saai.
Kan niet begrijpen dat mensen dat inspireert oid.

8 likes