Is dit trouwens een ding onder influencers om de naam (al dan niet zogenaamd) nog niet te weten bij de bevalling?
Kennen jullie mensen die nog geen naam hadden voor hun baby?
Ik ken dus echt niemand die nog geen naam had bedacht of nog twijfelde.
Ja die ken ik wel
Ik wel! Dan vullen ze in het ziekenhuis op de papieren het geslacht en de achternaam in. Een vriendin van mij heeft haar beide kinderen na de geboorte pas een naam gegeven en pas na enkele dagen. Wij wilden dat met onze tweede ook doen, omdat we er niet uitkwamen. We wilden haar eerst zien om te weten welke naam zou passen. Uiteindelijk hadden we toch een paar dagen voor de geboorte besloten.
Omg dus Buzz Lightyear? Toffe naam.
Wij hadden ook nog geen naam na de geboorte en de Kraamzorg in het ziekenhuis vertelde dat dat de laatste heel vaak voor kwam.
Wij twijfelde ook altijd, meestal tussen twee namen. Maar uiteindelijk kreeg ik altijd eerste keuze van m’n partner, haha
Elin Lune heet ze!
De naam is Elin Lune
Zal wel weer een nuchtere boer zijn, maar ik vind dit echt enorm special snowflake gedrag.
Mijn vader heeft wel zonder overleg mij een totaal andere naam gegeven toen hij mij ging aangeven De naam die ik nu heb is ook wel toffer dan het originele idee maar mijn moeder was (logisch) er eerst niet blij mee.
joh de eerste zoon van mijn opa en en oma heette Cornelis, helaas is hij na een maand overleden, raad eens hoe de oudste broer van mijn vader heet? Cornelis. What’s in a name.
Je hebt maar 1 taak als partner
Wow, dat had ik mn man echt niet vergeven
Edit wel beter voor jou trouwens dat je er een leukere naam aan overgehouden hebt.
Haha bij mijn oom inderdaad hetzelfde, ook de naam van de na 1 jaar overleden oudste baby. Toch apart. En toen mijn vader werd aangegeven had mijn opa teveel gedronken dus zich een letter vergist (nog steeds een normale naam maar wel anders dan afgesproken met mijn oma)
@Bill volgens mij heeft Martine al vaker aangegeven dat ze Elin een mooie naam vond haha dus daarom komt het je misschien bekend voor
Ze heeft volgens mij in een video gezegd dat Maik als hij een meisje was geweest Elin had geheten. Misschien dat het je daarom iets zei.
Noem me jaloers maar ik weet toch niet of ik het heel erg zou waarderen als mijn vriend er zo intiem met andere vrouwen bij zou zitten als Koen Bollen (van Michelle) doet (stories van Jacqueline)
Haha die ene lijken ze echt een stel ja!
Idd zeg!! Gaat mij niets verbazen als die 3 het samen heel erg leuk hebben nu op vakantie viel Michelle ook niet op vrouwen dat ze een keer had gezegd in een vlog?
Weet niet of je je eigen naam daadwerkelijk gebruikt in je forumnaam, maar mocht dat wel het geval zijn: dat je zelfs niet-anoniem dit soort treurige reacties durft te plaatsen vind ik echt ongelofelijk
Wat bedoel je Gaston?