Mommybloggerstopic #9

Aah hier zou ik zoveel stress van krijgen haha. Gelukkig hadden jullie een aantal opties voor een meisje!

3 likes

Haha maar echt, soms moet je echt twee keer kijken. Ze zullen het gezellig hebben hoor, het valt me alleen gewoon zo op.

4 likes

SarahRebecca die reageert onder Tiens post over de naam van de baby. In een strekking van: ohhh wat een eer dat we dezelfde verjaardag delen, Isa heeft als 2e naam Luna (bijna hetzelfde dus) en we hebben samen de retraite gedaan. Echt how can I make this about me :roll_eyes::roll_eyes:

7 likes

Serena ook, die zegt iets als oh leuk zo heet het kind van m’n neef ook :joy: lekker boeiend

22 likes

Deze reactie ook :joy: wtf staat hier

20 likes

Die hashtag ook. Ik kan dat echt niet meer zien, zo nietszeggend.

8 likes

Ik ging even googlen en een moonchild ben je als je als sterrenbeeld een kreeft bent. Als ik het goed vertaal: a person born under the zodiacal sign of Cancer

6 likes

Zo bijzonder dat tien ook op een zondag rond 10 voor 10 is geboren hĂš?
Hahah zo kan je van alles wel een toevalligheid of staat in de sterren geschreven bullshit ding maken zeg, mijn hemel.

Deze reactie ook echt onder die geboorte aankondiging. Koekoek!

60 likes

Doet me denken aan een kort verhaal van Roald Dahl, over een dokter die verteld aan een vrouw dat haar baby zal blijven leven. En het sluit dat af iets van: gefeliciteerd met de kleine Adolf, Frau Hitler. Ik kan heel slecht tegen al dat geprojecteer op een baby.

16 likes

O ja dat verhaal ken ik ook :smile: Het heet ‘Genesis en catastrofe’

Het gaat over een vrouw waarvan al drie baby’s overleden zijn en die bang is dat haar 4e het ook niet zal overleven. Het eindigt met dat ze zegt dat ze maandenlang elke dag naar de kerk is geweest om op haar knieĂ«n te smeken dat haar baby blijft leven. :upside_down_face:

Ik dacht dat het compleet verzonnen was maar er zit schijnbaar wel een kern van waarheid in!
Klara Pölzl - Wikipedia

12 likes

‘Wat is ze al knap!’ vind dit ook heel disturbing maar op een ander niveau dan yay ze is om 10 voor 10 geboren

15 likes

Godwin’s law. Het topic bestaat gewoon al zo lang dat het onvermijdelijk was.

image

57 likes

Och hou toch op zeg. Je zou bijna gaan denken waar je toch zo gefaald hebt als ouders als je kind lekker gemiddeld eindigt als verkoopmedewerker bij een middelgroot bedrijf met een partner, 2 kinderen en een hond in een eengezinswoning in Woerden.

(No offense naar alle verkoopmedewerkers met 2 kinderen en een hond, I love you)

8 likes

Ik had echt geen idee, bedankt voor het delen. Arme vrouw.

En hoe raar de mommybloggers soms ook uit de hoek kunnen komen, ze spreken hun man tenminste niet aan met “oom” zoals de moeder van Adolf dat deed.

4 likes

Dit lijkt wel een parodie joh

20 likes

1en en 3en zijn zo overrated als je kind geboren is op 28-8-22 :woman_shrugging:t2:

16 likes

Ik ben geboren op 8/8/88, bij mij is het zelfs nooit in me opgekomen dat hier een betekenis aan zou vasthangen. Mensen denken vaak dat ze bijzonder zijn maar we zijn allemaal zo nietig en andere dingen zijn gewoonweg toevalligheden

62 likes

Ook dat ze de naam al wist bij de test, maar ze dacht zelf dat het een jongen was :upside_down_face:

8 likes

Waarschijnlijk had ze bij de test gewoon gelijk een meisjesnaam in haar hoofd (en misschien ook wel gelijk een jongensnaam). Je kan ook op alle slakken zout leggen natuurlijk.

6 likes

Eerste spon van Sarah Rebecca met baby is een feit. Hoe blijft dit toch bestaan

7 likes