Nog zo een: “Maar koffie vindt hij gewoon echt zó lekker!”
Sarah maakt mooi een fout. In haar story stond wanneer Bonnie ging trouwen.
Zou het hier niet delen en ze heeft het nu verwijderd geloof ik.
Het bericht is nu aangepast. Er stond namelijk wat anders.
oeiiiii
Ik kreeg de story ook opnieuw te zien en dacht al: huh dit heb ik net ook gelezen. En toen zag ik ineens dat er idd een aangepaste versie stond, met een vaag begrip (binnenkort) ipv concrete dag. Kan me ook wel voorstellen dat je daar zelf niet helemaal bij stil staat, maar voor Bonnie wel vervelend als je het zelf geheim wilde houden.
Hield Bonnie dat geheim? Want ik keek laatst een vlog (van een hele tijd terug) en toen noemde ze zelf ook de datum in een gesprek met iemand. Ik vond het al opvallend dat ze dat gewoon noemde maar dan heeft ze dat er per ongeluk in gelaten.
Ik volg Bonnie verder niet maar is zij zo wereldberoemd dat niemand dat mag weten dan ivm paparazzi in de bosjes?
Ik denk eerder dat ze bang is dat er volgers op de stoep/voor het altaar verschijnen
Hahah ja ik snap dat geheimhouden ook niet zo, ik zie haar volgers er iig niet voor aan dat ze haar gaan opzoeken op de bruiloft (waarom zou je ook) + bovendien is de locatie ook niet bekend toch
Dit idd. Om deze reden wilde ze ook nog niet delen voor welke locatie ze gekozen hebben. Snap ik ook wel. Zou ook geen zin hebben in random hysterische volgers voor de deur als ik haar was
Ik denk/vrees dat je mensen onderschat. Mensen die fan zijn doen echt gekke dingen en Bonnie heeft toch duizenden volgers. Hoeft maar één nieuwsgierig type tussen te zitten.
Er zit er altijd eentje tussen die het toch probeert. De meeste van haar volgers niet, maar ik snaqp dat ze t risico niet wil nemen.
Ik zie haar volgers er ook 100% voor aan
Haar volgers doen mee aan winacties om de afgeknipte top van de kerstboom opgestuurd te krijgen
Is dit serieus?
Hahaha oke oke
Maar met alleen een datum kom je sowieso niet ver, of zouden die mensen dan ook alle trouwlocaties in Rotterdam afgaan
Ja
Ik ben geen gekke fan dus zou het ook niet weten hoe ver ze gaan, maar misschien dat ze ook wel weten waar ze woont en ze misschien denkt dat ze daar gaan wachten?
Ze heeft er nooit iets over gezegd (behalve dan “leuke” dingen zoals dat sommige vrienden van haar herkend worden op straat) maar ik denk dat zij echt wel met zieke dingen te maken krijgt net zoals Mascha ook weleens heeft gehad. Sommige mensen komen ook niet meer in de vlogs en eerst wel, denk dat dat ook wel met een reden is.
Jij maakt er nu weer zo’n halve kaassoufle verhaal van…echt compleet uit z’n verband gerukt.
Dat was echt in de 1e jaren van haar vlogleven dat ze dat deed, en het was ook echt puur voor de grap. Ze vonden het zelf een belachelijk idee maar gingen voor de grap die tak verloten en jij doet nu net of haar hele volging dat ding wilde winnen
Ik zeg dat er volgers mee hebben gedaan om dat ding te winnen, ik zie daar niks uit zn verband getrokken aan maar oke.
Dat is creepy.