Volgens mij leggen ze de kinderen voor NLse begrippen, sowieso vrij ‘laat’ in bed in NL. Als in 21-21:30?
Op vakantie is het natuurlijk wel echt anders dan thuis - zeker in zulke landen- ; bij ons gingen de kinderen (0 en 2.5) op vakantie ook rond 22.00 / 23.00 naar bed. Uit eten, warm etc. Of in de buggy slapen in een restaurant. Dat doet Mies ook wel vaker volgens mij.
Ah oke, bij ons dus niet (max 20uur) dus vandaar dat ik het niet helemaal begreep hoe ze dat trokken!
De hallo lieve video vond ik echt zoooo mooi! Waauw zo puur en intens. En die vriendschap tussen hun beiden, dit wens je toch iedereen toe. Heb wel een paar stukjes doorgespoeld waar het elke keer vals alarm was
Ja, ik kijk er enorm naar uit, denk dat het een van de meest bijzondere ervaringen van mijn leven wordt😊
Denk dat ook genoeg mensen op vakantie bedtijden niet veranderen. Ik heb daar iig geen zin in voor die paar dagen.
Pf, die Laura Sponticorvo… De 1e verjaardag van haar dochter is al hartstikke over the top gevierd. Ze laat zien dat de hele tuin vol ligt met nog uit te pakken cadeaus en haar volgende verhaal gaat over kinderarmoede in NL
Elise Boers had vandaag iets gelijkaardigs.
Zonnige foto vannuit het vliegtuig dat ze onderweg zijn naar Mallorca (?) en daarna een foto dat ze 4 jaar geleden heeft geholpen op Lesbos in een vluchtelingenkamp. Volgende foto’s gaan over dat ze zijn aangekomen in hun vakantievilla met zwembad.
Ja dat viel mij ook al op. Voluntourism at it’s best.
Super random ook.
Het is vast al eens iemand opgevallen maar dat de initialen van haar kinderen M Bol vormen is toch wel heel typisch haha
Haha, ik hoop echt dat ze dit expres doen om dit soort reacties hier uit te lokken. Zou ik wel doen als ik hen was.
Haha ik zag eerst niet waar iedereen het nou over had, vond t allemaal juist heel vriendschappelijk en warm eruitzien.
Maar deze pose, dit is ook niet echt dat je zegt, goh we zitten naast elkaar en ik sla ff een arm om haar heen nee dit is echt met benen verstrengeld alles. Haha weet niet hoe je in zo een pose terechtkomt maar 't overkomt mij weinig met gewone vrienden
Oh ik kan me helemaal voorstellen dat zij daar lekker van haar wijntje zit te genieten en dat Michelle roept ‘jullie even samen op de foto!!’ en dat Koen zich dan als groep zo om haar heen drapeert.
Joh en al hebben ze elke avond een triootje, moeten ze zelf weten.
Het kwartje valt enorm laat verwacht ik maar wat is er zo bijzonder aan M bol?
Ik kom niet verder dan metabool
Ze heet toch Michelle Bollen
Uh dat denk ik. Waarschijnlijk valt het kwartje niet omdat ik haar niet volg. Never mind😂
Ik dacht het is een ‘grappige’ afkorting als Sam Bal.
Dat er nog zoveel mensen zijn die niet inzien hoe kwalijk dit hele gebeuren is…
Mijn collega omdat haar dochter zo graag wilde
De initialen van de namen van de kinderen vormen achter elkaar bijna haar eigen naam. Best apart.