Mommybloggerstopic #9

Ja en dan wel die eeuwige tering zooi in die woonkamer op de achtergrond. Echt prachtige foto’s

18 likes

Ja maar het is natuurlijk ook wel haar favorite place in the whole wide world.

8 likes

Thuis🥰

7 likes

Home away from home💫

10 likes

Dit heeft ze serieus gezegd? :joy::joy:

Echt hou op hoor. En dat koopt minimaal elke week een overslag jurkje.

5 likes

Ja😂 ze schreef: helemaal duurzaam, want áls ik dan iets zelf mocht doen, dan op die manier.

4 likes

En die is dan al snel weer : jurk : OUD. In haar ootd.
Tijd voor een nieuwe zelfde bloemen overslagjurkje.

10 likes

Dussss :smiling_face_with_tear: weten we t even.

7 likes

Het kruisje zit rechtsbovenin x

11 likes

Prachtig stilleven dit

11 likes

Haha misschien goed als jij haar advies opvolgt en niet meer haar stories bekijkt?

17 likes

Ah ik zie dat Vita en Ro ook weer naar Mallorca naar Elise & Wouter gevlogen zijn, super fijn voor ze… hadden natuurlijk ook nog geen vliegvakantie gehad dit jaar :unamused:

10 likes

Als men dit al rommel vind dan nodig ik ze niet uit in mijn huis

20 likes

4 kinderen op deze aarde zetten is ook al zo lekker duurzaam :crazy_face:

Quote Quest: Een kind staat gelijk aan zo’n 36 transatlantische retourvluchten per jaar

Gelukkig is Mallorca niet trans-Atlantische :joy:

4 likes

Ik zal ook niet pretenderen zelf geen rommel te hebben maar als ik zelf in het initiatief neem om een fotograaf te boeken zou ik wel eventjes alle rommel opruimen/uit zicht te werken.

6 likes

Nouja het is in ieder geval wel hoe het er waarschijnlijk iedere dag uit ziet daar, inclusief scheefhangende desenio lijstjes (en nee, dit heeft niks te maken met net moeder zijn, gewoon geen zin om fatsoenlijk op te hangen). Dus als ze dat vast wildr leggen (wat ik geloof want ze noemt het documentaire fotografie) dan is dat wel gelukt!

6 likes

Insinueer je nu dat opruimen alleen iets voor vrouwen is? :smirk:

8 likes

Die lijstjes :sob: hoeveel moeite is het om ze even recht te hangen

Past wel bij de caption though

23 likes

Voor jou lijkt dit nu heel weinig moeite maar bij mij is dit het allerlaatste waarin ik mij zou druk maken! Sommigen hun prioriteiten liggen niet bij het waterpas hangen van een lijstje

26 likes

Baby Laurens gaat de komende maanden nog helemaal nergens naar toe!
Nee nogal wiedes hij is 4 weken oud en al een week naar Mallorca op vakantie geweest :crazy_face:

23 likes