Ja en dan wel die eeuwige tering zooi in die woonkamer op de achtergrond. Echt prachtige foto’s
Ja maar het is natuurlijk ook wel haar favorite place in the whole wide world.
Thuis🥰
Home away from home💫
Dit heeft ze serieus gezegd?
Echt hou op hoor. En dat koopt minimaal elke week een overslag jurkje.
Ja😂 ze schreef: helemaal duurzaam, want áls ik dan iets zelf mocht doen, dan op die manier.
En die is dan al snel weer : jurk : OUD. In haar ootd.
Tijd voor een nieuwe zelfde bloemen overslagjurkje.
Het kruisje zit rechtsbovenin x
Prachtig stilleven dit
Haha misschien goed als jij haar advies opvolgt en niet meer haar stories bekijkt?
Ah ik zie dat Vita en Ro ook weer naar Mallorca naar Elise & Wouter gevlogen zijn, super fijn voor ze… hadden natuurlijk ook nog geen vliegvakantie gehad dit jaar
Als men dit al rommel vind dan nodig ik ze niet uit in mijn huis
4 kinderen op deze aarde zetten is ook al zo lekker duurzaam
Quote Quest: Een kind staat gelijk aan zo’n 36 transatlantische retourvluchten per jaar
Gelukkig is Mallorca niet trans-Atlantische
Ik zal ook niet pretenderen zelf geen rommel te hebben maar als ik zelf in het initiatief neem om een fotograaf te boeken zou ik wel eventjes alle rommel opruimen/uit zicht te werken.
Nouja het is in ieder geval wel hoe het er waarschijnlijk iedere dag uit ziet daar, inclusief scheefhangende desenio lijstjes (en nee, dit heeft niks te maken met net moeder zijn, gewoon geen zin om fatsoenlijk op te hangen). Dus als ze dat vast wildr leggen (wat ik geloof want ze noemt het documentaire fotografie) dan is dat wel gelukt!
Insinueer je nu dat opruimen alleen iets voor vrouwen is?
Voor jou lijkt dit nu heel weinig moeite maar bij mij is dit het allerlaatste waarin ik mij zou druk maken! Sommigen hun prioriteiten liggen niet bij het waterpas hangen van een lijstje