Als dit gemaakt is door een fotograaf, dan had hij of zij dat ook wel even mogen opmerken/doen…
Misschien is het opgemerkt en heeft ze het benoemd, maar zeiden Sarah en Marco nee joh, laat lekker zo hangen. Zo hangt het altijd. Geeft ons echte leven weer voor later
Je weet niet hoe het gegaan is…
Volgens mij was deze shoot een soort day in the life serie. Waarbij het gezin dus zn eigen gang gaat zoals normaal. Dan snap ik dat je juist niet alles Insta perfect wilt hebben als dat normaal ook niet zo is. En Sarah heeft wel eens benoemd dat de baby die dag heel onrustig was en ze een slechte nacht hadden gehad. Dat ze zelfs de shoot bijna af wilden zeggen. Dan snap ik dat je niet echt puf hebt om ook je hele huis nog spik en span te krijgen
Pff hoop niet dat ik mensen op bezoek heb (terwijl ik gastvrij ben) die achteraf denken: pff die lijstjes hingen wel echt scheef… wat een chaos daar.
En dat terwijl iemand misschien z’n hoofd boven water probeert te houden door welke reden dan ook (mentale of fysieke problemen, rouw, zorgen etc). En al zou er geen reden zijn en gaat het allemaal perfect is er nog geen reden om er iets van te vinden behalve dat het vaak eigen perfectionisme is.
Volgt iemand hier Saar Koningsberger? Kijk nu na een heeeeele lange tijd op haar IG en zie dat ze al een tijd niks heeft gepost en alles wat wel is gepost in de afgelopen maanden is alleen spon. Is ze eigenlijk nog actief als influencer?
dit gesprek
Nou fijn dat dat op opgehelderd is zeg
Ben ff benieuwd hoor
Mensen die hier wel eens of vaker posten:
- Ik heb een kind
- Ik heb geen kind
0 stemmers
Post je ook in YouTubes en beutyblog?
- Ja maar minder
- Ja maar meer
- Nee
- Evenveel
0 stemmers
Wie volgen jullie eigenlijk allemaal?
Ben er weer een tijdje uit geweest maar ik ken alleen:
Sarah Rebecca (niks aan)
Michelle Bollen (mwah)
Laura ponti (ontvolgd na haar bevalling)
Billie rose. Vlogt helaas niet meer, vond haar wel leuk om te volgen.
Esmee Noëlle.
Pauline van lifestyle spot. Zij heeft ZO veel energie om op te ruimen/te koken/alles te organiseren. Echt respect haha.
Mamalotje (haat-liefde en Dilling kortingcodes)
Elise Joanne (vanmorgen nog aan haar gedacht toen ik met kind filmje keek waarin Dieuwertje Blok een boek voorleest, zij praat precies zo )
Wilvantien, pas recent gaan volgen door dit topic, soms cringe maar tenminste wel anders dan vele anderen
Eva Tuyt (omdat zij niet aan beige doet)
Laviesanne (humor, zelfspot en down to earth spon)
Michelle Bollen, als een mierzoete totaal niet realistische roman waarin je af en toe 1 bladzijde leest
Noelle nogwat, partner van GTST acteur en ex-forummer, vind haar wel leuk
Nietvolgensboekje, heerlijk cringe, tip!
Kukeluusje (christelijk, dus beetje niche maar zij/haar gezin is heel leuk)
Dehuismuts (ik heb wel bewondering voor haar maar dat hoort geloof ik in het biechttopic)
Marilynschrijft, omdat ik nog steeds wacht op opheldering van het goededoelengeld. Daarna ontvolg ik (en met mij vele anderen en dat weet ze dus het gaat niet komen)
Lois Kruidenier, goede teksten maar inmiddels klein beetje op uitgekeken
Mathilde Beverloo, omdat ik soms oprecht wil weten hoe het met haar gaat.
Nina Pierson want girlcrush ook heel impopulair hier geloof ik. Denk vanwege de overload aan privilege wat ik ook wel begrijp
Overigens check ik ze allemaal maar zeer sporadisch, dan is het wel leuk. Heb bij niemand het gevoel dat ik iets mis als ik niet kijk.
Kom er maar in met “waarom volg je ze dan??”
Voor de beeldvorming ik volg ook zo’n 500 niet-mommy accounts. Aan beauty doe ik alleen niet.
Eigenlijk alleen Rosie / The Londoner. Verder nooit veel mommyvloggers gevolgd want ik ben absoluut geen fan van kinderen online delen en al zeker niet in zulke mate. Rosie houdt haar dochtertje anoniem, wat ik echt top vind!
Ik ben inmiddels geblokt door haar
Wat boeit het hoe die f*****g lijstjes hangen?! Bij een ander?!
Paar dagen geleden hetzelfde gedaan. Alleen wat saaie spon nog. Vond haar vlogs altijd wel leuk (laatste deel niet meer zo). Zouden de mommyvloggers gaan uitsterven?
Ik krijg sowieso al jeuk van desenio en dan hangt het nog eens scheef ook, verder inderdaad allemaal niet zo boeiend nee
Hier een heel gesprek over de scheve Desenio lijsten bij Sarah Rebecca. Ik vind het eerlijk gezegd veel aparter dat ze in haar nieuwste post reclame maakt voor menstruatieondergoed en ze bij gebrek aan menstruatie promoot als post partum onderbroeken. Hoe verzin je het:joy:
Omdat je dan ook bloed verliest net als tijdens een menstruatie?
Ja lijkt me juist ideaal voor die periode!
Michelle heeft vandaag weer behoefte om te laten weten dat ze op de “uni” gezeten heeft. Ze had heus wel advocaat kunnen worden hoor, maar het werd influencer. Keuzes