Mooiste momenten van 2021

Wat is jouw mooiste moment/herinnering van dit jaar? Deel hem hier!

TO trapt af; mijn vriend die ik dit jaar heb ontmoet.
Ook al is het soms een struggle (iets met bindingsangst enzo), toch m’n mooiste herinnering van dit jaar.
Ben benieuwd naar jullie mooie momenten!

Ik hoop dat hij onder de juiste pijler staat, is de eerste keer dat ik een topic open :see_no_evil::woman_shrugging:t3:

13 likes

Sorry dit is zo fucking millenial en een beetje dramatisch, maar het is gewoon zo: de dag dat ik me realiseerde m’n depressie te hebben overwonnen

108 likes

Wow ook bijna op zelfde moment gepost! Vind het super fijn voor je :kissing_heart:

1 like

Super fijn inderdaad!
Ik heb zelf ook dit jaar de stap gezet om hulp te zoeken en aan mezelf te werken. Ik ben er nog lang niet, maar erg blij dat ik wel eindelijk hulp gezocht heb. Kan alleen maar beter worden!

8 likes

Dat we in ons nieuwbouwhuis wonen na meer dan 2 jaar wachten!

Edit: en dus ook voor het eerst samenwonen.

21 likes

Het winnen van het songfestival en vooral ook mijn jaarlijkse songfestival feest die avond. Ik was gewoon zo blij met het eindresultaat, en ook had iedereen het gewoon naar z’n zin en plus dat de legend, Slavko himself mijn Slavko cupcakes likede op Instagram :joy:. Het was serieus een van de beste dagen van mijn leven haha.

Verder vond ik Sinterklaas avond dit jaar ook een heel bijzonder moment. Het was gewoon echt een hele fijne avond met familie. En ook hebben we zo ontzettend gelachen met z’n allen. Het was echt zon momentje dat je ontzettend dankbaar bent dat iedereen er gewoon nog bij is, zeker na het helse jaar dat we als gezin achter de rug hebben gehad qua ziekte.

Ohhhhh en het ontmoeten van Hatari!!! Hoe kon ik dat nou weer vergeten haha :joy:

Ohhhhh en mijn zus is ten huwelijk gevraagd op oud en nieuw, en dat was ook heel bijzonder. Alleen dat voelde meer als vorig jaar, waardoor ik er niet gelijk aan dacht haha :joy:

39 likes

Weet niet of dit moment per se het mooiste is, maar wel het krachtigste moment en het eerste waaraan ik dacht:

Het moment dat mijn ex en ik besloten om een punt achter onze relatie te zetten. Na 2 jaar onzekerheid was dit zo’n fijne opluchting en zo voelt het nu 5 maanden later nog steeds. Halverwege januari is ons koophuis definitief niet meer van ons. En hoewel verdrietig kijk ik vooral uit naar een nieuwe start :smiling_face_with_three_hearts:

30 likes

Ik werd ten huwelijk gevraagd in Disneyland Parijs :heart::heart:

41 likes

Het is niet een specifiek moment, maar het mooiste vind ik mijn baby zien ontwikkelen en groeien :smiling_face_with_three_hearts: dat gaat zo snel het eerste jaar.

22 likes

De geboorte van mijn nichtje en mijn vriendinnen die ik moeder heb zien worden :heart:

16 likes

Moeilijk kiezen, er gebeurde zo veel op persoonlijk vlak. Dit jaar was een wervelwind aan mooie momenten.

Ik werd ten huwelijk gevraagd op Isle of Skye
De huwelijksdag zelf
Het moment dat we de eerste echo hadden en het hartje van ons kind zagen kloppen
De momenten dat we onze (schoon)ouders vertelden dat we een kindje zouden krijgen
Dat ik mijn werk heb overtuigd van mijn kunnen en ik een permanente teamleiderpositie heb gekregen

30 likes

Vanuit de (schoon)ouders gezien eigenlijk best een moment ook want je grote kind blijft altijd je kleine kind en nu wordt hij/zij ineens ouder

Hoe zou dat toch zijn voor (schoon)ouders?? Op welke manier verandert de dynamiek?

2 likes

Geen flauw idee, maar het krijgen van een kleinkind zal naar mijn idee een hele andere dimensie van liefde zijn maar hoe en wat vind ik lastig om een voorstelling van te maken. Zal het eens vragen aan ze als de baby er eenmaal is.

1 like

O nee ik bedoel de ouder-kindrelatie die er al is, lijkt me dat je als ouder ook weer anders van je kind gaat houden en anders naar het kind gaat kijken, en ben dus benieuwd wat dat doet met de bestaande dynamiek :face_with_hand_over_mouth:

1 like

O zo! Ook dat antwoord moet ik je verschuldigd blijven.

  • Het meespelen in een musical. Ik heb altijd al toneelgespeeld en gezongen, maar musicals zijn toch net weer van een ander kaliber en het was zó onwijs leuk om te doen.
  • Dat ik toen ik er echt helemaal doorheen zat op werk mezelf zo ver gekregen heb om er iets van te zeggen en aan te geven dat het niet langer zo kon. Sindsdien is er veel gedaan om mij meer te ondersteunen en me meer ademruimte te geven. Het is nog steeds bij vlagen extreem druk, maar de gedachte dat er in januari een extra persoon bij komt om me te ondersteunen helpt gigantisch.
  • Het bemachtigen van Paul McCartney tickets en mijn gehele kantoor dat samen met mij klaar ging zitten voor het geval dat het heel snel zou uitverkopen (dat er nu nog steeds kaarten te krijgen zijn laten we maar even buiten beschouwing).
18 likes
  • Mijn vriend heeft een huis gekocht. Nu hebben we eindelijk een eigen plekje.
  • Ik heb bijna geen (nare) flashbacks meer door mijn PTSS
  • Ik geef als vrijwilliger toneelles aan kinderen. Dit jaar hebben we twee voorstellingen gedaan en in februari mogen we weer. Feest!
18 likes

Dat ik in mn eentje naar New York ben geweest. Het voelt alsof ik dat allemaal gedroomt heb haha. En nu steeds als ik iets spannends moet doen denk ik ah joh ik heb NY ook overleefd dus dan kan ik dit ook haha.

31 likes

Het halen van een 9,3 voor mijn scriptie. Dat deed me namelijk heel veel beseffen en ontdekken:
Ik ontdekte waar echt mijn passie ligt en wat ik wil met mijn leven
Ik ontdekte dat ik, in tegenstelling tot wat ik altijd dacht, niet dom ben
Ik ontdekte dat ik ondanks dat ik in een moeilijke tijd zat toen, toch dingen voor elkaar kon krijgen.
Ik besefte daardoor dat mijn medicatie helpt, en dat ik na heel veel jaren eindelijk weer mijn leven op orde heb.

Die 9,3 is voor mij zoveel meer dan alleen een cijfer!

52 likes

Trouwen
Ik vond binnen 2 weken solliciteren een baan (toen nog heel blij)
Nu ben ik heel blij omdat ik mijn ontslag heb ingediend!

20 likes