Wat je even kwijt wil #46

Hoezo vroeger? Iedere week nog lovende reacties in het plaatselijke krantje :thumbsup:

24 likes

Ik dacht dat ik opgelicht was door iemand op MP maar het bestelde item ligt nu na 6 weken opeens in de brievenbus? Ik had voor pakketpost betaald dus het is ergens wel een vorm van bedrog, maar ik ben wel blij dat ik het alsnog heb, en het totaalbedrag is alsnog veel lager dan in de winkel :upside_down_face:

9 likes

Ja je hebt ook gelijk als je er teveel aan denkt blijf je er inderdaad in hangen. Awh klinkt wel heel fijn ja wat je doet haha! Bedankt voor je berichtje! :heart:

1 like

Ik las ooit ‘Alles wat je aandacht geeft groeit’ en dat is een soort mantra dat ik mezelf probeer voor te houden als ik dat soort niet-helpende gevoelens ervaar, maar disclaimer: dat werkt echt niet altijd, soms ben ik er al veel te down van om te kunnen relativeren of zo. Bij zo’n bericht als ik wat ik jou net stuur zou ik gedacht hebben ‘ja, lekker dan, zij kan ten minste nog wat maken van de dag en kijk mij hier nou’ maar ja aan dat soort gedachtes heb je helemaal niks. Ik denk trouwens dat er in het eenzaamheidstopic wel neerslachtige parels van me te vinden zijn, want ik heb zeker af en toe die buien dat ik het ook niet overzie. :worried:

3 likes

Ja ik ook! Hadden we niet ooit iets met plussen en minnen?

1 like
2 likes

Volgens mij hebben de mensen in mijn woonplaats niet meegekregen dat er een vuurwerkverbod is. Het gaat echt helemaal los hier en mijn katten zijn helemaal in paniek. Kan hier echt zo boos om worden, flikker op met je kut knallen

2 likes

de jonge WEER op tv bij RTL Boulevard. Hugo, there’s people that are dying

6 likes

Ik heb net een appje naar Handgas fm gestuurd. Hoop dat ze m voorlezen want vrienden luisteren die zender :joy:

Ik heb er 1 voor de deur. Alleen nog niemand gebruik van zien maken.

1 like

Ook niet met mooi weer? Zelf nooit zin in gehad?

Ik zag ook nooit iemand die dingen gebruiken in m’n vorige woonplaats. Des te beter voor als ik hem wilde gebruiken :smiling_imp:

Volgens mij hebben steeds meer kinderen last van een allergie, daar zal jouw dochter dan minder gauw last van hebben. :sunglasses:

Ik heb vandaag maar geaccepteerd dat de eerste helft van 2021 ook kut voor mij zal zijn. Zoveel dingen staan met elkaar in verbinding dat er geen tussentijdse uitwegen .

1 like

Nou ik heb het gedaan hoor! Ik heb oliebollen in de airfryer gemaakt maar het zijn eigenlijk gewoon een soort scones geworden :rofl:

12 likes

Sconiebollen. Volgend jaar verkopen op de hoek van de straat.

13 likes

Ik ga stuk om jouw stories “hmmm valt wel mee eigenlijk best wel krokant eigenlijk” terwijl je het zo hoort crunchen in jouw mond hahahahha

7 likes

Ik lees het nu pas. Ik hoop dat jullie als gezin nog enkele mooie herinneren kunnen maken maken, zo ver dat nog mogelijk is. En weet dat FF er altijd voor je zal zijn :heart:

1 like

Hahaha wie weet misschien een gat in de markt :rofl:

@LizzyBennet hahaha thanks! Ja ze vielen serieus wel mee! Gewoon een soort scones, maar ze zien er niet uit als oliebollen haha

1 like

Nog iets positiefs van vanmiddag. Een groep kindjes was een liedje aan het verzinnen over dat vuurwerk niet mag en knallen niet leuk zijn, maar knalerwten mogen wel en die zijn leuk :inlove:
En later waren de oudere kinderen verder aan het spelen, maar het jongste kindje wilde graag naar huis. Ze durfde niet alleen vanwege de knallen. Dus toen stelde ik voor met haar mee te lopen en ging ze me onderweg uitleggen welke soorten vuurwerk ze allemaal wel leuk vond: mooie vuurpijlen zonder geluid, trektouwtjes, en fonteinen. Maar die laatste alleen als ze door een raam mag kijken

12 likes

Een vriendin van me heeft een story geüpload met TTYN. Kán geen toeval zijn na gisteren, ze zit vast op het forum :ninja:

9 likes

Hahaha zag ze ook op MP staan voor zo’n €50,- bizar