Moord- en vermissingstopic

Maar kan dat niet gewoon hier worden besproken of in een apart topic, want ik vind dat soort docu’s ook vet interessant haha.

2 likes

Hmm apart topic is mss wel goed idee. En in het Series & Netflix topic raak ik soms beetje overzicht kwijt.

2 likes

ik denk dat dit juist een geschikte plek is voor dat soort dingen @Fenayi
juist haha!

3 likes

Oeps te laat.

haha oh nee, waar kan ik het vinden! tag me :stuck_out_tongue:

Ja. Vond het zo fascinerend om die door te bladeren. Maar kan mij nu eigenlijke al geen een zaak meer herinneren

Waar zou die Jos Brech zich nu bevinden? Waarschijnlijk heeft hij zijn vermissing super goed voorbereid en hij kan natuurlijk heel goed overleven in de natuur dus ik denk dat de zoektocht nog wel even duurt…

1 like

Dood

Weet het niet zeker natuurlijk, maar, het lijkt me een redelijk realistische optie.

Ik denk het niet. Hij heeft begin juni hoogstwaarschijnlijk nog allemaal spullen gestolen uit dat survivalkamp in de Vogezen, waaronder 3 slaapzakken. Lijkt me aannemelijk dat hij zich aan het voorbereiden is op de kou.

2 likes

Ohh dat heb ik niet gelezen. Raar. Wat wilt ie zn hele leven doen dan? Onderduiken in een boshut?

1 like

Ja dat vraag ik me dus ook heel erg af

Best wat mensen bouwen in het buitenland een nieuw bestaan op.

Als hij naar de andere kant van de wereld weet te komen dan zit hij wel aardig safe denk ik. Heeft hij ook wel even de tijd voor gehad.

1 like

Had het daar met een collega over vandaag: ik denk dat hij de afgelopen 20 jaar (mocht hij inderdaad de dader zijn natuurlijk) bezig is geweest met de voorbereiding tot verdwijnen in de natuur. In 20 jaar tijd kan je natuurlijk ontzettend veel leren en voorbereiden. Niet dat hij wist hoe lang het zou duren voor hij moest verdwijnen, maar dus wel voor het geval ze hem toch op de hielen zouden zitten. *Ik bedoel dus dat de kans dat hij nog gevonden wordt, denk ik niet zo groot is helaas.

Vind de nieuwe technieken om toch zulke cold cases nog op te lossen echt heel mooi aan deze tijd, fijn voor de nabestaanden.

1 like

Dit dit dit!!!
Echt ik heb mij de laatste tijd zo geërgerd aan mensen die maar commentaar hebben op de politie en hun manier van handelen.

25 likes

Precies dit inderdaad. Is natuurlijk een aardige aparte hobby dat bushcraften dus kan me goed voorstellen dat hij dit mede is gaan doen zodat hij ooit alleen in de avontuur kan overleven. En nu met het DNA onderzoek was dan het moment daar om te vertrekken.

Ben wel benieuwd of hij in april nou wel of niet in Nederland is geweest toen zijn moeder is overleden. Een buurvrouw zou hem gezien hebben maar het OM geeft tot nu toe aan dat het laatste teken van leven van de man in februari was.

1 like