Moord- en vermissingstopic

Kan ik me niet voorstellen. Dan ben je zeer naïef en laagbegaafd en dat is hij niet

Nee?

1 like

S. heeft al in het eerste gesprek met zijn advocaat Jan Vlug de moord bekend. Dat zei Vlug in Nieuwsuur .

Na 10 minuten zei S. dat ze wel in de goede richting zochten. ''Goh, dat U mij nog bij wil staan. Ik heb het gedaan" zei S. in dat gesprek. ''Dan stolt het bloed wel even in je aderen", zei Vlug. Er is bloed, sperma en haar op de kleding van Marianne gevonden.

S. heeft zichzelf laten betrappen, zei Vlug verder. Daarom deed hij mee aan het DNA-onderzoek. ''Hij voelde dat het spel uit was, zei Vlug. S. heeft naar eigen zeggen 13 jaar gezwegen om zijn gezin te beschermen.

5 likes

Ik vraag me af of ze stiekem niet dachten ermee weg te komen. En vooral de zaak van Nicky, zo dicht tegen die 20 jaar aan, dat hij gewoon dacht dat hij nooit gepakt zou worden.

1 like

Ja

Hoe bedoel je dit? Dat ze dachten voor dat DNA-onderzoek dat ze er mee weg zouden komen ?

Ja echt bizar, maar heb heel erge medelijden met zijn familie leden, vooral in die kleinere gemeenschappen dan blijf je voor altijd familie van de moordenaar van Marianne Vaatstra.

2 likes

Ik ben lichtelijk verslaafd aan docu’s die over dit soort dingen gaan. Ik vind dat altijd boeiend. Gelukkig heeft Netflix er genoeg.

2 likes

Ja voor het dna onderzoek, dat ze gewoon dachten ermee weg te komen.

Jawel het kan wel verjaren dat zou eigenlijk deze zomer ook zijn gebeurd volgens mij of in ieder geval bepaalde aspecten maar: De zaak is niet verjaard, omdat verjaring volgens de officier van justitie gestuit kan worden. Dat is gebeurd na 8 juni, de dag dat de match is gevonden.

4 likes

Zal later even voor je kijken. :slight_smile: Stuur je dan wel ff een DM om dit topic beetje schoon te houden.

1 like

Maar kan dat niet gewoon hier worden besproken of in een apart topic, want ik vind dat soort docu’s ook vet interessant haha.

2 likes

Hmm apart topic is mss wel goed idee. En in het Series & Netflix topic raak ik soms beetje overzicht kwijt.

2 likes

ik denk dat dit juist een geschikte plek is voor dat soort dingen @Fenayi
juist haha!

3 likes

Oeps te laat.

haha oh nee, waar kan ik het vinden! tag me :stuck_out_tongue:

Ja. Vond het zo fascinerend om die door te bladeren. Maar kan mij nu eigenlijke al geen een zaak meer herinneren

Waar zou die Jos Brech zich nu bevinden? Waarschijnlijk heeft hij zijn vermissing super goed voorbereid en hij kan natuurlijk heel goed overleven in de natuur dus ik denk dat de zoektocht nog wel even duurt…

1 like