Jawel het kan wel verjaren dat zou eigenlijk deze zomer ook zijn gebeurd volgens mij of in ieder geval bepaalde aspecten maar: De zaak is niet verjaard, omdat verjaring volgens de officier van justitie gestuit kan worden. Dat is gebeurd na 8 juni, de dag dat de match is gevonden.
Zal later even voor je kijken. Stuur je dan wel ff een DM om dit topic beetje schoon te houden.
Maar kan dat niet gewoon hier worden besproken of in een apart topic, want ik vind dat soort docu’s ook vet interessant haha.
Hmm apart topic is mss wel goed idee. En in het Series & Netflix topic raak ik soms beetje overzicht kwijt.
Oeps te laat.
haha oh nee, waar kan ik het vinden! tag me
Ja. Vond het zo fascinerend om die door te bladeren. Maar kan mij nu eigenlijke al geen een zaak meer herinneren
Waar zou die Jos Brech zich nu bevinden? Waarschijnlijk heeft hij zijn vermissing super goed voorbereid en hij kan natuurlijk heel goed overleven in de natuur dus ik denk dat de zoektocht nog wel even duurt…
Dood
Weet het niet zeker natuurlijk, maar, het lijkt me een redelijk realistische optie.
Ik denk het niet. Hij heeft begin juni hoogstwaarschijnlijk nog allemaal spullen gestolen uit dat survivalkamp in de Vogezen, waaronder 3 slaapzakken. Lijkt me aannemelijk dat hij zich aan het voorbereiden is op de kou.
Ohh dat heb ik niet gelezen. Raar. Wat wilt ie zn hele leven doen dan? Onderduiken in een boshut?
Ja dat vraag ik me dus ook heel erg af
Best wat mensen bouwen in het buitenland een nieuw bestaan op.
Als hij naar de andere kant van de wereld weet te komen dan zit hij wel aardig safe denk ik. Heeft hij ook wel even de tijd voor gehad.
Had het daar met een collega over vandaag: ik denk dat hij de afgelopen 20 jaar (mocht hij inderdaad de dader zijn natuurlijk) bezig is geweest met de voorbereiding tot verdwijnen in de natuur. In 20 jaar tijd kan je natuurlijk ontzettend veel leren en voorbereiden. Niet dat hij wist hoe lang het zou duren voor hij moest verdwijnen, maar dus wel voor het geval ze hem toch op de hielen zouden zitten. *Ik bedoel dus dat de kans dat hij nog gevonden wordt, denk ik niet zo groot is helaas.
Vind de nieuwe technieken om toch zulke cold cases nog op te lossen echt heel mooi aan deze tijd, fijn voor de nabestaanden.