7 kinderen zelfs
Wat heftig zeg! Hoe kun je dan iemand vermoorden… In dit soort zaken ben ik altijd huiverig over de strafmaat omdat ze het vaak gooien op ontoerekeningsvatbaar etc.
Ik luister nu de podcast daders. Ik weet niet of jullie die ook geluisterd hebben maar dat verhaal van die vrouw die een pedofiel heeft vermoord vond ik ook zo bizar.
Alsof het minder heftig is als een kinderloos iemand iemand vermoord
Dat bedoel ik niet zo hoor ik praat geen enkele moord goed.
Het past bij mij minder in het plaatje ofzo. Ze weet (hopelijk) dat haar zeven kinderen hierdoor een trauma hebben en zonder haar verder moeten. Je zou dan verwachten dat dat haar zou tegenhouden? Maar ja, van iemand die in staat is om iemand te vermoorden moet ik misschien sowieso niet teveel verwachten.
Ik vind het denk ik ook een bizar idee omdat het ogenschijnlijk zo een “normaal” persoon lijkt. Gezin met haar man, huis in een dorp, een eigen winkel.
Haha nee snap ik hoor, maar vind het altijd een beetje gek als de moederkaart wordt getrokken. Staat er m.i. los van. Er zijn ook een hoop vreselijke vrouwen die moeder zijn.
En genoeg moeders die hun eigen kinderen vermoorden
Nou dat snapte ik eigenlijk heel goed moet ik zeggen. Wat die vrouw heeft meegemaakt is echt afschuwelijk, ik denk daar nog wel eens aan terug omdat ze het ook erg grafisch beschreef. Wou dat ik die had overgeslagen.
Ik keur het overigens niet goed
Ik zoek een website waar ik het hele verhaal van Ichelle kan lezen (dus niet 15 losse nieuwsberichten), weet iemand iets?
Ik hoop ook zo voor haar ouders op rust.
Laten we hopen dat ze Tanja eindelijk vinden.
Ik hoorde op de radio dat ze patronen zien met andere vermissingszaken nadat een universiteit het onderzocht had.
Was dit dezelfde groep die ook de moord op Patrick hadden onderzocht? Daar waren toen toch ook nieuwe aanwijzingen uitgekomen waar e politie (nog) niks mee gedaan heeft.
Nou idd. Ik las net het vlg over hun zoektocht (is toch super heftig om dit mee te moeten maken iedere keer, dat zo iemand ook foto’s gaat maken):
Het echtpaar kreeg ook hulp van paragnosten. “Een paar jaar terug was er een die zei dat Tanja in België leefde en twee kinderen had. Die paragnost is daar naartoe gegaan en heeft foto’s genomen door het keukenraam, maar het was haar niet.”
Ik hoop zo dat er ooit duidelijk wordt wat er met Tanja gebeurt is. Moet afschuwelijk zijn voor de familie dat ze nog steeds niet gevonden is
Ik word er gewoon misselijk van. Wat een horror zaak is dit. Natuurlijk alleen al het feit dat ze om het leven is gebracht, maar hoe er daarna met haar lichaam is omgegaan.
Ik vond de berichtgeving van het AD hierover ook gek. Ik zie dat ze het nu weggehaald hebben gelukkig maar hun nieuwsbericht begon met de zin “Ichelle is weer compleet.” Ok.
Ja, ik las dit ook en kreeg er direct een kronkel van in mijn maag. Direct er naar stond iets van, de familie kan nu waardig afscheid nemen.
Feitelijk klopt het beide wel maar het stond er alsof het een goede afloop was zeg maar
Vreselijk en ik lees nu dat de verdachten ook nog eens minderjarig zijn. Ik snap sowieso niet mensen dit kunnen doen maar dat je als kind tot zoiets in staat bent vind ik wel echt helemaal fucked-up level 100, hoe worden zulke jonge mensen tot zoiets gedreven i.p.v. dat ze Fortnite spelen ofzo.