Ja klopt die was volgens mij door verhongering om gekomen.
@Taksi ah de aflevering van duister er over ken ik niet. Morgen even naar luisteren
Ja klopt die was volgens mij door verhongering om gekomen.
@Taksi ah de aflevering van duister er over ken ik niet. Morgen even naar luisteren
Deze is het denk ik? Ik kende deze zaak ook nog niet maar echt een bizar verhaal.
Klopt!
Politie vindt stoffelijk overschot in zoektocht naar vermiste Zeeuwse Ichelle (29)
Pfff. Ik weet nou niet zo goed of ik moet hopen(?) dat ze het is zodat er een einde aan de onzekerheid komt gezien ze toch al denken dat ze niet meer leeft, of dat ze het niet is en er nog een kleine kans is dat ze leeft.
Onee he
Ik heb verschillende videoâs over deze zaak gekeken, maar vond deze wel âprettigâ en niet zo op sensatie belust. Mocht je i.p.v. lezen willen kijken/luisteren: https://youtu.be/thfGjPxkb44
Het is al bevestigd, het gevonden lichaam is van Ichelle.
Wel fijn dat ze nu gevonden is. Hoewel fijn natuurlijk niet t juiste woord is maar dit is beter dan nooit weten waar ze is.
Weet iemand nog een leuke true crime docu a la night stalker/Ted bundy?
Ik heb net âunabomber in his own wordsâ gekeken(Netflix). Vond het wel interessant! Anders dan de titel doet vermoeden is het wel echt een docu waarbij de hele zaak wordt besproken en ook anderen aan het woord komen.
Het is geen docu, maar vond manhunter: unabomber ook heel sterk hierop volgend
Er is maar een deel van het lichaam van Ichelle gevonden
Niet de eerste natuurlijk die op zoân manier betrokkenheid toont en dan verdachte of zelfs dader blijkt te zijn. Best knap dat je dat dan met een stalen gezicht kan doen maar van binnen weet dat je betrokken bent bij het misdrijf.
Doet me denken aan de oom van Mariska Peters, die deelde ook van alles op Facebook en liep vooraan bij de stille tocht, terwijl hij de moord had gepleegd.
Geloof dat de daders ook vaak betrokken willen zijn bij het onderzoek.
Echt afschuwelijk. Die vrouw had een winkel in witte magie, je zou bijna denken dat er een of ander gruwelijk ritueel is uitgevoerd.
Veel mensen zeggen dat de verdachte dit nooit in haar eentje kan hebben gedaan, een (groot) lichaam verplaatsenâŠ
Anderzijds als het in delen is verspreid, zou het wel weer mogelijk zijn toch? Heel luguber om over na te denken
Ja, vraag me zo af wat er in die verdachte haar hoofd omgegaan moet zijn. Ik kan het gewoon niet rijmen met dat ze moeder is van 5 (of 6?) kinderen.
Bizar he. Je zou dan bijna denken dat het een actie vanuit paniek is, maar volgens berichtgeving wordt ze verdacht van moord op voorbedachte rade. Echt bizar tot wat de mens in staat is
edit:
Ze hebben meerdere lichaamsdelen gevonden. Dit moet toch vreselijk voor de naasten zijn