ik vond het bewijs heel mager en het motief leek er welhaast niet te zijn? En om heel eerlijk te zijn die getuige zag hem s’nachts ergens op een brug verderop tja wat zegt dat?
Ik heb inmiddels een stuk of tien video’s gekeken van dit Youtube kanaal! Heel interessant allemaal. Wel heel naar en zielig ook natuurlijk. Zulke bizarre verhalen. Zit ook een verhaal bij van een negenjarig meisje in Amerika dat in 1990 verdwenen is. Het lijkt erop dat ze midden in de nacht zelf naar buiten is gelopen en weg is gelopen maar ze is dus nooit gevonden en nooit meer ergens gezien. Echt bizar.
Jaaa ik zit het kanaal ook steeds te bekijken! Over dat meisje heb ik 2 of 3 podcast afleveringen geluisterd echt heel bizar. Ook dat mensen haar zagen lopen + haar rugzak is gevonden maar verder zij nooit
Ja inderdaad, echt zo treurig Er staat op dit kanaal ook een video over de twee Nederlandse vrouwen die in 2014 in Panama vermist raakten. Blijft ook zo zielig en een beetje gissen wat er is gebeurd!
Dit nieuws kom ik nu toevallig tegen, ik heb hier helemaal niets over gezien in de media de afgelopen dagen. Jullie?
Jaa dat vind ik ook zo een heftig verhaal van Panama!
Oh bizar ook van die jongen, had ik nog niks over gelezen. Hopelijk vinden ze hem snel.
Ik heb hier al veel over gelezen omdat ik wat (ex)banden met het evangelische wereldje heb.
Het laatste nieuws is dat een hond die op lijkgeur getraind is, 4 keer heeft aangeslagen op dezelfde plek, maar daar is het meer heel diep.
Ondertussen zijn er mensen die zeggen dat hij in een watercoma(?) kan zijn en overleven, en mensen die zeggen dat hij uit de dood opgewekt kan worden.
Laten we het er op houden dat die manier van denken de reden is dat ik zelf niet meer in dat wereldje zit.
Ik ken hem via via, is een hele goede vriend van mijn zwager
En nee, zit zelf ook niet meer in dat wereldje, maar ken er nog wel veel mensen uit.
Ik kijk nu het laatste deel van Elize Matsunaga, ik kende die zaak niet maar vind het heel interessant. Weet echt niet wie/wat ik moet geloven.
“fijn” dat er een conclusie bij zit, bedankt voor t delen, ben erg benieuwd
Zag net een filmpje op fb langskomen van deze man, doodeng. Uiteindelijk is hij gearresteerd gelukkig.
Ik ben veel te nieuwsgierig dus ik googelen en researchen en researchen en uiteindelijk vind ik zijn facebook account en hij heeft een foto van een jaar geleden, héle normale verzorgde man. Zo gek om te zien in vergelijking met hem op dat filmpje en op de foto hier. Ik las ook ergens (ongeverifieerd) dat stoppen met zijn medicijnen ervoor gezorgd heeft dat het niet meer goed met hem ging. Zo kut altijd.
Wauw wat heftig voor de mensen die dat hebben moeten zien op die bus.
Jeetje wat erg. Dit is ook heftig, de betrokken agent: https://www.ctvnews.ca/mobile/canada/mountie-who-witnessed-bus-beheading-dies-by-suicide-1.1918550
Las toevallig vanavond nog hoe schrikbarend hoog het zelfmoord cijfer onder agenten etc is als gevolg van ptsd. https://www.instagram.com/p/CSFeK7In6uJ/?utm_medium=copy_link
Dit droom ik nog steeds heel vaak! En altijd zo opgelucht zodra het besef inkickt dat het maar een droom was, vreselijk.
Roadtrip door VS eindigt in nachtmerrie: Gabby (22) verdwenen, verloofde (23) beschuldigd
Hopelijk komen er snel antwoorden…
Ohh ty dat had ik niet gezien ga ff lezen
Het kan misschien beter in dit topic, ik wist niet dat deze bestond.
Er is een update met bodycam video van de politie agent die 12 augustus gebeld werd omdat ze een ruzie hadden die uit de hand liep.
Je kan het hier zien: https://vm.tiktok.com/ZMRQKkUpU/
Ik heb het hele bodycam filmpje net gekeken… wat een bizar verhaal.
Ik kan me ook even geen scenario voorstellen waarbij het begrijpelijk zou zijn dat hij nu niks zegt…
Nee ik ook niet.
Ze hadden duidelijk problemen in de relatie, verloving was afgezegd, politie werd gebeld. Het zou kunnen dat ze ruzie kregen en hij toen is weg gereden of dat ze zelfs besloten hadden dat hij het busje terug zou rijden. En dat hij er dus later achter kwam dat ze daarna nooit meer gezien is en omdat hij niet de schuld wil krijgen zegt hij niks.
Maar dan nog snap ik niet dat je niks zou zeggen, ik zou het zelf belangrijker vinden dat mijn partner of ex gevonden wordt