Moord- en vermissingstopic

Naja is dit heel raar? Ze zijn al best lang vermist en hoewel ik ook altijd zorg dat mijn telefoon opgeladen is gebeurt het nog weleens dat ik aan het einde van de dag niet veel batterij over heb.

5 likes

Sowieso al die speculaties van mensen op fb.
Ook al die opmerkingen van " ik denk dit, ik vind dat, is hier al gezocht, is dit al gedaan, hebben ze dat al bekeken" alsof alle mensen die bij deze zaak betrokken zijn achterlijk zijn en geen idee hebben wat ze doen.

Altijd als ik op fb onder een (nieuws)bericht reacties lees, denk ik echt dat het gros van Nederland niet goed bij z’n hoofd is.

35 likes

Nee dat is zeker waar

3 likes

Ja dit :sweat_smile: En dat wil niet zeggen dat het niet kan kloppen, maar mensen denken soms echt dat ze beter onderzoek doen dan de politie zelf.

3 likes

Ja heel irritant inderdaad. Vooral de mensen die zeggen dat ze Hunted moeten vragen :joy:

9 likes

Klinkt wel alsof er echt reden voor is om hier te zoeken

5 likes

Ik zie net een tweet van de politie dat ze het amber alert hebben gesloten. Ze blijven wel doorzoeken.
Echt vreselijk die onzekerheid voor beide families.

2 likes

Viel mij ook al op idd. Er zitten heeeeeel veel experts op facebook en twitter

4 likes

Dat gebeurt blijkbaar automatisch wanneer er geen nieuwe informatie is.

3 likes

Ah dat kon ik nergens vinden waarom ze het hadden stopgezet! Thnx!

1 like

-verplaatst vanuit nieuwstopic tnx @Soy.peor -

De vermissing van Hebe en haar begeleider houdt me echt wel bezig. Wat raadselachtig allemaal. Hopelijk worden ze gauw in goede gezondheid gevonden, maar het voelt erg onheilspellend.

Ik merk trouwens ook dat ik hierdoor moet terugdenken aan de vermissing van Anne Faber. Die zaak heeft Nederland toen enige tijd in z’n greep gehouden.

5 likes

Ik blijf er ook aan denken. Ik had er eigenlijk nooit aan gedacht dat je bij een auto ongeval zo onvindbaar zou kunnen zijn, lijkt me inderdaad meer iets voor in Amerika of andere landen met meer onbewoonde terreinen. Begin toch ook meer aan misdrijf te denken, dat had ik gisteren helemaal niet.

2 likes

Zouden ze dan toch gevonden zijn?

2 likes

Ik vind het hele concept van vermissingen zo raar, zeker als mensen daarna (gelukkig) in goede gezondheid weer worden gevonden. Dan denk ik echt van: waar was je wat was er gebeurd waarom was je onbereikbaar HOE KAN DIT

5 likes

Inderdaad zo’n gek idee, ook dat er op de snelweg, zeker overdag, bijna altijd wel andere auto’s rijden die het toch moeten opvallen dat je ineens van de weg af raakt
 maar het kan natuurlijk wel gewoon gebeuren, ook in Nederland.

1 like

https://www.ad.nl/binnenland/zwarte-kia-picanto-gevonden-bij-den-bosch-in-zoektocht-naar-hebe-en-senne~a9f46032/
AD schrijft het nu ook

2 likes

Zag het net ook bij Jinek. Ik vrees het ergste. Arme meiden

1 like

Omroep Brabant zegt dat het de auto van Sanne is

4 likes

Las het net ook ja

1 like

Ze hebben toch niet gezegd dat ze er niet in zitten? Er is nog niks bekend behalve dit, wacht nog even af.

2 likes