Moord- en vermissingstopic

De zaak van Donny M. over de moord op Gino, het 9-jarige jongetje, is nu bezig. Saskia Belleman doet verslag op haar Twitter (https://twitter.com/SaskiaBelleman) en de details zijn echt nog zoveel gruwelijker dan verwacht. Echt een intens vreselijke situatie, hoe kun je dat zo’n kind aandoen allemaal.

5 likes

Wat een verhaal over die deborah. Het was trouwens niet haar ex, haar minnaar. Hij had nog een vriendin. Ze hadden geld uit een kluis gestolen en als zij niet haar deel kreeg dreeg ze hun affaire bekend te maken. Ook bloedsporen van haar waren in zn kelderbox gevonden en op cassette was te horen dat hij haar dreeg te vermoorden. Er is dus wel een andere vent opgepakt .

2 likes

Kotsmisselijk word je ervan… wat een monster

3 likes

Ik wil wat meer info opzoeken over de zaak van een vermist Amerikaans meisje. Het betrof 2 zusjes die buiten aan het spelen waren, een zusje ging even naar huis of naar binnen en toen ze terugkwam was haar zus verdwenen. De fiets van het verdwenen zusje lag nog op de oprit.
Ik meen dat er ook ietsmeespeelde met een verjaardag en een ijsco-wagen. Ook is de vader nog even verdacht geweest meen ik.

Ik heb een tijd terug een heel artikel gevonden via Google maar ik kan nu niets meer terugvinden via Google.
Weet iemand welke zaak ik bedoel.

3 likes

The Disappearance of Mikelle Biggs — It's Crime O Clock Somewhere deze zaak waarschijnlijk?

2 likes

Deze? 'Eerie' Scene After Mikelle Biggs Disappears in Arizona

(Eerste hit op Google op ‘missing girl ice cream truck’ :smiling_face:, heftige zaak trouwens)

5 likes

Ooh ik heb gezocht met Nederlandse termen omdat ik toen ook een Nederlands artikel heb gelezen,dacht ik.

Dank jullie wel!

3 likes

Ik ben opzoek naar een docu van een paar jaar geleden. Misschien weet 1 van jullie het. Was een Amerikaanse studente. Ze had geld gepind en was de bergen ingereden. En op een gegeven moment is er niets meer van haar vernomen. Maar het gekke was dat het spoor doorliep bij een aantal huizen op de route. Iemand enig idee welke zaak dit is?

1 like

Ja ik dacht eerst van huh, hoezo hij nou weer, leek me een beetje een ‘laatste gok’ ofzo omdat het qua tijd klopte.

Maar toen las ik op wiki dat hij voor An en Eefje ook in Slowakije allerlei meisjes had verkracht en dus al langer in verschillende gebieden ‘actief’ was. Ik wist wel dat hij een monster was, maar dat hij mogelijk nog zo veel meer gedaan heeft, echt Jezus.

1 like

Ja ik zag het toen ik dat opzocht over Dutroux. Ik zou dat niet willen lezen, ik wil de details niet kennen, ook al komen ze vanuit haar.

Ik heb idd ook ooit te jong een boek gelezen van een Frans meisje dat door haar stiefvader werd vastgehouden en werd misbruikt en zelfs 6 kinderen van hem had oid. Echt afgrijselijk, ik denk daar soms nog aan en wilde dat ik het nooit had gelezen eigenlijk.

9 likes

Maura Murray?

5 likes

Ja die is het. Thanks!

4 likes

Bizar verhaal inderdaad, zoveel details, maar toch zo weinig bekend. Door deze case kwam ik ook het verhaal van Jennifer Keese weer tegen:

Jonge vrouw heeft hechte band met haar ouders en vriend. De avond voor haar verdwijning belt ze dan ook nog met hun. ‘s Ochtends belt zij normaal ook altijd met haar vriend, maar die volgende ochtend belt Jennifer hem ineens niet. Hij belt haar op weg naar zijn werk en krijgt gelijk de voicemail. Hij kon zich herinneren dat ze die ochtend een meeting had, maar probeert haar tevergeefs nog een paar keer te bellen. Baas belt ouders vervolgens dat Jennifer niet op haar werk is op komen dagen en onbereikbaar is. Ouders bellen haar vriend met het nieuws en vertrekken vervolgens naar haar huis, maar moeten een stuk rijden dus bellen ondertussen de manager van het gebouw die een tweede sleutel heeft om een kijkje te nemen. Die ziet vervolgens haar auto niet op de parkeerplaats staan. In het huis zelf is verder niets bijzonders te zien, behalve een natte handdoek en spullen die er op wijzen dat zij zich die ochtend zoals gewoonlijk had klaargemaakt om de deur uit te gaan. Geen geforceerde deuren of ramen etc.

Later zien ze op bewakingsbeelden dat iemand de dag van haar verdwijning haar auto parkeert op de parkeerplaats van het gebouw waar zij woont en rustig wegloopt (!!!). De beelden zijn echter zo slecht (een hek zit precies voor het gezicht, ook op YouTube te vinden) dat dat persoon nooit geïdentificeerd kon worden😱 Behalve een geschatte lengte. Zelfs niet met hulp van de FBI en NASA. De auto bleek na onderzoek schoongemaakt/geveegd dus op wat kleine sporen na konden ze daar ook niets mee en haar telefoon, tas etc. waren ook weg. Er waren rond die periode voor een langere tijd bouwvakkers aan het werk bij het gebouw voor een grote renovatie en Jennifer zou meerdere malen tegenover haar familie en vrienden geklaagd hebben over gefluit, haar lastigvallen etc. Doordat een groot deel geen Engels sprak liep het onderzoek daar op stuk. Haar vriend had een alibi, een ex die haar terug wilde was ook uiteindelijk niet verdacht en dan is er nog een manager op haar werk die ze had afgewezen die ook na meerdere verhoren geen verdachte meer was.

Het vermoeden is dus dat Jennifer ontvoerd is die ochtend toen zij naar haar auto liep om naar haar werk te gaan, maar tot op de dag van vandaag zijn de details dus één groot raadsel.

Ik heb dit altijd zo’n bizar verhaal gevonden, maak je je klaar voor je werk en kom je niet verder dan de parkeerplaats voor je deur en niemand die weet wat je overkomen is zoveel jaren later!

16 likes

Dit verhaal komt ook sterk overeen met Elke Wevers hier in België.

Stuurde 's ochtends een berichtje dat ze ziek was naar haar carpool partner om naar het werk te gaan en is ook nog op beelden gezien waar ze op straat voorbij wandelde. Daarna is ze verdwenen…

2 likes

Haar zus plaatst veel over de zaak op tiktok. Zie het vaak voorbij komen

3 likes

Ik zocht Maura Murray op en kwam uit bij een andere vermissing; Hannah Upp, de vrouw die drie keer vermist raakte :open_mouth:

Ik kwam hier kijken of er al iemand had gepost over Hebe en Sanne. Ben Belgisch en had er nog niet zo veel over mee gekregen maar het grijpt me wel aan, werk zelf met kinderen met een beperking. Hopelijk is er snel duidelijkheid voor de ouders .

5 likes

Ik ben bang dat ze ergens na een ongeluk terecht zijn gekomen, waar ze uit het zicht liggen. Misschien ‘hoop’ ik dat ook wel in plaats van een of ander misdrijf. Hoe dan ook vreselijk.:pensive:

14 likes

Ja pfoe, kippenvel…
Ook heel heftig dat mensen er direct vanuit gaan dat Sanne er schuld aan heeft. Ik lees heel nare dingen op social media

9 likes

Ja inderdaad heel heftig en erg voor de naasten van Sanne.
Ik moet zeggen toen ik de eerste kop over deze verdwijning las ik daar ook wel van uitging, maar na het lezen van het artikel denk ik inderdaad ook eerder aan een ongeluk. Zo erg. Die onwetendheid is natuurlijk al erg genoeg zonder zo’n insinuaties…

2 likes