Moord- en vermissingstopic

Het meest waarschijnlijk is imo dat het meisje al heel lang dood is, en het lichaam helaas nooit gevonden. Ik hoop dat er ooit duidekijkheid komt maar ik vrees dat dit (en bijv Natalee Holloway) nooit opgelost zal worden

18 likes

Ja vind ik dus ook. Dus ongeacht of ze het wel of niet is, deze meid heeft hulp nodig. Het is vreemd als je geen foto’s hebt van je babytijd, en dat je niet geregistreerd staat. Want ze had geloof ik ook geen geboorte akte.
Kan goed dat ze geadopteerd is, maar dan een gestolen kind

10 likes

Ik denk ook dat dit het geval is. Het lijkt me zo onwaarschijnlijk dat ze ergens een gewoon leven leid .

3 likes

Aan de ene kant denk ik hoe bizar zou dit zijn als het waar is. Tegelijkertijd als je kijkt naar de zaak Ruinerwold, wie weet hoeveel gestolen/vermiste kinderen misschien momenteel opgroeien zonder te weten wie ze daadwerkelijk zijn.

4 likes

Ik vind vooral dat je veel gelijkenissen ziet met de ouders van Maddie. Dus ik hoop dat ze het is. Maar eerlijk, ik kan het me bijna niet voorstellen.

2 likes

Ik dacht dat die mafkees duitser die opgepakt is het al toegegeven heeft zowat? Dat Maddie niet meer leeft bedoel ik…

Jeetje ik herinner me dat ik 12 was toen ze verdween, ben nu 30 wat een lange lange tijd voor die ouders om in onzekerheid te zitten.

4 likes

ja dat ook! het is niet dat ik deze vrouw direct geloof omdat zij zegt te denken maddie te zijn, maar ik vind de gelijkenissen gewoon echt groot! ben zo benieuwd wat er uit het dna onderzoek komt

2 likes

Ja inderdaad! Stel dat haar ā€œopvoedendeā€ ouders echt haar ouders niet blijken… er is zoveel kinder handel ook. Dan nog kan dit een interessant link zijn naar ā€œwie is zij dan welā€ā€¦
Lijkt me toch niet dat er een DNA test gaat gebeuren als de politie (of wie dan ook?) niet eerst effe gecheckt heeft bij de opvoedende ouders van: Joe is er echt geen geboorte certificaat

4 likes

Iedereen kan een dna test doen, als je maar betaalt. Daar heb je geen politie voor nodig.

6 likes

Het is natuurlijk ā€œin the eye of the beholderā€ en confirmation bias speelt een gigantische rol in dit soort publieke zaken, maar ik vind dat ze er totaal niet op lijkt. Niet eens een klein beetje.
Ik ben zelf afkomstig uit het Oostblok, en zij is echt een oostblokker.

Ik vind het het heel erg naar voor deze vrouw dat ze in zo’n conflict met zichzelf zit, en daar gaat vast en zeker een tragisch verhaal aan vooraf, maar het is niet het verhaal dat ze als Engels meisje uit een Portugees apartement is meegenomen om in Polen (!!) verkocht te worden aan een random arm gezin.
Zo werkt mensenhandel niet.

Het is trouwens ook geen ā€œmeisjeā€, ze is 21.

16 likes

Zouden die ouders dan niet al lang een profiel hebben gemaakt op bijv 23 and me of menig ander dna site? ( wat bloggers paar jaar geleden massaal deden). Als het goed is worden dan wel met je gedeeld als een familielid van jou ook een dna profiel instuurt…

1 like

my bad, ik las dat ze 19 was. zal mijn berichten aanpassen!

3 likes

Maddie zou nu 19 zijn en Julia is 21, maar zonder geboortecertificaat weet je dat niet zeker.

1 like

Maar maddie was 4 toen ze was ontvoerd, dan kom je er ook niet mee weg om te doen alsof een 4-jarig kind 6 jaar is, lijkt me?

Ja een van mijn favoriete muzikanten is ook al jaren vermist (Richey Edwards) en die ouders zijn ook nu inmiddels overleden maar hebben nooit duidelijkheid gekregen met wat er gebeurd is.

Qua deze vrouw en Maddie? Ik ben heel erg benieuwd. Ook was jarenlang een jongetje uit Amerika bekend als Boy In The Box maar heeft onlangs ook pas zijn identiteit teruggekregen dus als dit geen Maddie is, hopelijk kunnen ze dan wel achterhalen wie ze dan wel is.

2 likes

Ik vind het een beetje verdacht dat ze zelf nooit een dna test heeft gedaan. Niet om te zien of ze Maddie is, maar zo’n test waar je ziet waar je voorouders vandaan komen. Als ze kan aantonen dat ze roots in de UK heeft is het al overtuigender. Nu komt ze voor mij over als die Poolse vrouw die dacht dat ze Anastasia was. Ik geloof wel dat deze vrouwen het echt geloven, maar vooral dat ze in de war zijn en echt bewijs toch wel uit de weg gaan.

2 likes

Ik weet niet of zon test echt accuraat is haha. Ik vind die test waar je grof geld betaald om je spuug heen te sturen en waar ze dan iets terug sturen van je bent zoveel procent europees en thats is toch een beetje vaag.

4 likes

Ik zou het zelf ook niet doen, maar als je echt denkt dat je uit een ander land komt zou ik het wel proberen. Denk niet dat het 100% klopt, maar als er uit komt dat je geen enkele band met Engeland hebt is het toch wel een aanwijzing dat je theorie niet klopt lijkt me.

1 like

Dit is echt twee druppels inderdaad, ik vind het zo zielig voor de ouders van Maddie dat ze blijkbaar regelmatig lastig gevallen worden door deze types. Ik weet niet wat de intentie van dit meisje is, maar de kans dat ze Maddie is, is natuurlijk niet groot.

6 likes

Voorspelling: dit Poolse meisje is gewoon Pools en niet Maddie. Dat iammaddie overal is echt disturbing en hoop dat haar ouders haar gaan aanpakken.

En dat Persian medium die haar nu ineens vertegenwoordigd is miljoenmiljard procent een scammer, dat kan je van een kilometer zien.

11 likes