Moord- en vermissingstopic

Ik hoop dat de waarheid ooit boven water komt, maar ik heb het idee dat deze case nooit opgelost gaat worden

5 likes

Vind het ergens ook wel heel triest dat dat meisje zo’n account aanmaakt. Stel ze is het wel: triest en sneu, maar ja de kans is groot dat ze het niet is en dat is ook sneu. Waarom zou je zo’n account maken, denk je dan oprecht Maddy te zijn? Wil je graag aandacht en gezien worden? Zit je gewoon een grap te maken?

zoveel vragen, blijft sneu

4 likes

In dit geval zegt ze dat ze het niet 100% weet, maar ze denkt dus een vermist kind te zijn omdat ze zich niets van haar jeugd herinnert. Lijkt mij ook raar dat je ouders geen babyfoto’s van je hebben. Of laat je geboorteakte zien, denk ik dan… Of het is echt dat ze mentaal niet in orde is, hoe dan ook deze meid heeft hulp nodig, en ze probeert dat op deze manier te krijgen… Sneu dat het op deze manier moet

2 likes

Oh die heb ik niet gezien. Staat die er nog op?

3 likes

Crime Junkie heeft ook een (podcast) aflevering aan deze zaak gewijd en daar blijkt ook heel duidelijk uit dat ouders het niet hebben gedaan. Die kun je dus ook luisteren, als je wil!

4 likes

Ah lief maar ik heb de spanningsboog niet voor een podcast haha. Tenzij hij op youtube staat met beeld erbij

2 likes

Ja dit dus al behoorlijk veel meisjes hebben geclaimd maddie te zijn. Eentje zei het zelfs voor de grap. Echt walgelijk vind ik dat :confused:

@Kultakala ja same. Hoewel ik die documentaire saai vond (klinkt heel lullig omdat het over iets heel triests gaat) kwam er voor mij wel duidelijk naar boven dat die ouders er niks mee te maken hebben. Vreselijk gewoon. Krijg je dat er ook nog bovenop. Ze hadden vorig jaar toch een Duitse man opgepakt, daar hoor je niks meer over?

3 likes

Ik krijg sterk de indruk dat het meisje van het instagramaccount heel zwaar beschadigd is, en ik denk dat ze oprecht twijfelt (al vind ik het zeer onaannemelijk dat ze het is). Wat ik rot vind aan deze situatie is dat ze zal worden weggezet als aandachtszoeker of “gestoord”, en dat verdient ze absoluut niet. Ik hoop dat ze de juiste hulp krijgt in het wegnemen van deze twijfel en dat ze voor zichzelf antwoorden kan vinden waarmee ze iets kan

14 likes

Ze heeft op insta story gepost dat ze gesproken heeft met iemand van Madeleine’s familie en dat ze de mogelijkheid krijgt om morgen met Madeleine’s ouders te praten en dat een DNA test snel wordt gedaan.

5 likes

Ik denk omdat Royce de zoon van Peter R. De Vries is. Peter heeft heel veel gedaan in de zoektocht naar Madeleine en heel veel andere vermiste kinderen

2 likes

Het is verwarrend nu zegt ze weer dat het niet zo is…

True

2 likes

Mijn dochter is 11 en als ik een foto van haar zie van toen ze 4 was lijkt ze daar ook totaal niet meer op. Ze had hele grote felblauwe ogen, nu niet meer en d’r oogkleur is ook lichter geworden. Ze had toen een wipneusje, heeft ze ook niet meer.
En dat is niet eens 15 jaar geleden en mijn dochter heeft geen traumatisch leven gehad.
Ik denk dat de beelden van hoe Maddie er nu uit zou zien ook een vertekend beeld geven. Je kunt gewoon niet helemaal juist voorspellen hoe een kind er als volwassene uit ziet.

Overigens denk ik niet dat zij Maddie is, hopelijk geeft DNA duidelijkheid. Ook over wie ze eventueel dan wel is.

Ik las trouwens net dat de ouders instemmen met een test, maar weet niet of dat een betrouwbare bron is.

5 likes

Ik denk het ook niet, vind het heftig dat een medium nu ook nog mee gaat bemoeien. Er moet gewoon een DNA test komen, zodat ze weet of haar ouders haar ouders zijn…

2 likes

Denk je niet dat deze vrouw gewoon zelf heel veel problemen heeft dat ze dit denkt? Hoop dat zij hulp krijgt zodra hier duidelijkheid over is.

3 likes

Ik kan mij niet voorstellen dat zij het is, maar ik hoop het wel. Dat zou toch bizar zijn

4 likes

In mijn hoofd is ze nog steeds een klein meisje, maar dat is natuurlijk onzin. Ik denk ook dat zij het niet is, maar hoe fijn zou dit zijn voor de familie als het wel zo is.

1 like

Ja dat sowieso, het blijft in en in triest natuurlijk en het leven gaat nooit meer ‘normaal’ zijn. Bedoel ook meer de duidelijkheid die ze dan hebben; nu weten ze echt helemaal niks en dat lijkt me zo ontzettend naar.

4 likes

Vond het wel interessant dat ik ergens las: ook als zij Madeleine niet is, is ze misschien wel een andere vermist kind/persoon… want er zijn veel meer kinderen vermist.
Als je ouders echt niks van je geboorte willen laten zien en er is echt geen akte oid. Das wel apart toch…

28 likes

denken jullie dat deze vrouw maddie kan zijn, als je puur kijkt naar de uiterlijke kenmerken? dat vlekje in het oog zit echt op exact dezelfde plek, zelfde neus en dat kuiltje in de wang.

• ik denk dat dit meisje maddie kan zijn
  • ik denk niet dat dit meisje maddie kan zijn
  • ik heb geen idee

0 stemmers

edit: ik kan in de poll het woord meisje niet aanpassen. lees waar ‘dit meisje’ staat ‘deze vrouw’

3 likes