Moord- en vermissingstopic

Als ze het wel is, kan Persian medium van de daken schreeuwen dat ze het in 2019 al voorspeld had…

Ik hoop eerder dat dat het meisje de hulp krijgt die ze nodig heeft voor haar mentale gezondheid. Zo’n veilige thuisomgeving heeft ze volgens mij niet gehad.

3 likes

https://www.hln.be/buitenland/pools-meisje-is-niet-madeleine-mccann-het-was-altijd-haar-grote-droom-om-beroemd-te-worden~a84a74ac/

Ze is het dus niet. Hoop wel echt dat ze hulp krijgt want dit is toch best wel ernstig. Ook voor haar familie. Al staat er dat ze dus alle hulp en behandeling weigert sinds ze uit huis is… Zelfs het geheugenverlies/trauma uit haar jeugd blijkt dus niet waar te zijn

11 likes

Jeetje… ze zeggen dat ze al het support weigert tot op heden. Maar dit om beroemd te worden :cry: How sad.

3 likes

Nou volgens mij waren er niet veel mensen die het echt geloofden toch? Wel mensen die hoopten dat het Maddy zou zijn, maar niet veel die echt 100% dit meisje geloofden of er van uit gingen dat ze het sowieso was toch? Althans van wat ik op social media zo heb meegekregen dan…

2 likes

Uit mijn spuug kwam toch wel dat mijn deel Nederlandse Dna uit de regio Groningen,Drenthe, en Gelderland afkomstig was.En dat klopt ook echt met de geboorte plaatsen van mijn grootouders .

2 likes

Oh zo. De Nederlandse reacties heb ik niet echt gelezen, bij de buitenlandse was best veel twijfel en ook behoorlijk wat haat commentaar richting haar.
Vond het sowieso een beetje een apart verhaal. Snap op zich wel dat mensen op een soort eind goed al goed verhaal hoopten, net als in de film, maar die kans is echt zo klein. En inderdaad zeker niks om via social media even “op te lossen”. Dat is eerder iets voor in een scenario bij CSI of weet ik het. En los daarvan ook echt heel naar dat dit meisje dit zo heeft gedaan (met wat voor bedoelingen dan ook) en er dus ook nog tal van anderen zijn die zich blijkbaar uitgeven als vermiste personen.

Maargoed ik vind die hele verdwijningszaak sowieso raar. Het verhaal van die ouders toen… de lijkengeur in die auto… ik weet het niet hoor

Ja maar die dingen zijn zo makkelijk te googlen haha. Ik blijf het vage praktijken vinden. Vooral omdat je niet weet wat ze daarna met je dna doen.

Waarom zou je uberhaubt je spuug ergens naartoe sturen als je fam nooit het land uit is gegaan haha. Dan kun je toch beter naar een gemeente of iets om gegevens op te vragen.

2 likes

Was een kado, zou zelf te knierterig zijn om er geld aan te spenderen . Maar wel geinig, meer dan 8.000 matches tot in heel verre graad kan je zien . En ik blijk 33 procent Scandinavisch haha , dat heb ik nog nooit online in een stamboom kunnen ontdekken.

1 like

Wow dacht echt niet dat hij nog opgepakt zou worden. Dat hij ook nog zo in de buurt was en zich dus openbaar liet zien.

11 likes

Hoop dat ze iedereen die hem hielp ook straffen

4 likes

Wauw wat goed en wat super oplettend van die burger!

3 likes

Mijn god :open_mouth:

3 likes

https://www.hln.be/buitenland/twee-meisjes-12-en-13-bekennen-moord-op-leeftijdsgenootje-in-duitsland~af927159/

Dit is toch ook werkelijk bizar. Zouden je kinderen maar zijn…

Naar verluidt zou Luise en die meisjes (waren allemaal klasgenoten van elkaar) met elkaar afgesproken hebben, daar ruzie hebben gehad en zou zij eentje van hen hebben uitgelachen waarna zij haar meermaals met een mes hebben gestoken en haar vervolgens dood hebben laten bloeden

3 likes

12 jaar en al zo diep gezonken, bizar.

Dit doet me trouwens denken aan een verhaal uit Amerika (?) van jaren geleden, daar hebben toen ook een paar vriendinnen van tienerleeftijd een meisje vermoord. Die sloop ‘s nachts uit huis en toen zijn ze naar een afgelegen plek gereden oid. Komt iemand dit verhaal bekend voor? Ik weet het niet precies meer.

3 likes

Dat is de moord op Skylar Neese, en dan heb je ook nog Anissa Wyer en Morgan Geyser die hun vriendin neerstaken ‘in opdracht van Slenderman’

5 likes

Ja Skylar inderdaad! Die meiden waren al maanden haar moord aan het voorbereiden, zo ziek.

8 likes

Bah vreselijk zeg. Kinderen die kinderen vermoorden. En het lijkt voor die ouders van het meisje een bittere pil om te slikken dat ze niet vervolgd kunnen worden.

Ook 2 britse jongens van een jaar of 11? Hadden een jongetje van 3 ontvoerd en vermoord en gooiden stenen naar hem toe. Zo bruut. :pleading_face:

5 likes

Ja, dat is de zaak van James Bulger. Dat is ook een afschuwelijke zaak. James was echt nog heel klein. De daders kregen een nieuwe identiteit, de ene heeft daarna nooit meer wat gedaan maar die andere heeft verschillende nieuwe identiteiten gekregen omdat hij maar bleef vertellen wie hij echt was.

8 likes

Ja ze zijn nu dus onder begeleiding van jeugdzorg. Misschien rekken ze de zaak ook wel zo lang totdat ze 14 zijn en alsnog berecht kunnen worden. Gebeurd best vaak alleen weetniet hoe dat in Duitsland zit.

1 like

Klopt ja. Wat zal dat jochie bang zijn geweest. En de moordenaar van je kind loopt nu gewoon lekker vrij rond met een nieuwe identiteit. :+1: ik dacht dat 1 van de 2 daders alsnog vast zit nu?

3 likes