- erna nog strafbare feiten heeft gepleegd.
(Waarom maakt het forum van mijn plusteken een opsommingsteken @moderators? )
(Waarom maakt het forum van mijn plusteken een opsommingsteken @moderators? )
Ook dat ja.
Er is ook nog Mary Bell, die was ook 11 geloof ik
In Nederland was er ook nog de moord op Dirk Post. Hij was 14 jaar, verdachten tussen de 12 en 15 jaar oud.
Je omschrijving doet me naast Skylar ook denken aan Shanda Sharer, dat is volgens mij meer dan 30 jaar geleden. Ook heel heftig verhaal
Ik vraag me nu ook echt hoe het nu met die Jaap van der H gaat? Hij is inmiddels volwassen natuurlijk. Zou hij nu gewoon anoniem door het leven gaan? Heeft hij een baan? Een vriendin?
luisterde vandaag een podcast en toen kwam er toevallig een soortgelijke zaak voorbij.
twee jongetjes van 5 en 6 die een meisje van 5 omgebracht hebben, echt wtf.
Dit maakt me zo intens verdrietig en ontzettend boos arm jochie, afschuwelijk
En ook opgepakt vanwege uhh dubieuze content op zijn computer, niet?
In Nederland heb je ook de inmiddels praktisch vergeten moord op Maja BradariÄ nog. Of een paar jaar terug Savannah Dekker en Romy Nieuwburg. In het laatste geval was haar dader ook 14 jaar oud. Vreselijk gewoon
Ik las over Shanda Sharer, en later zag ik dit filmpje wat toch echt wel een ander licht werpt op deze zaak:
Vier daders maar de stukken die ik er over âlasâ reppen niet over het aandeel van die AmandaâŠ
De jongen die Romy heeft vermoord woont naast mijn oma.
Oh ik zie dat echt helemaal niet als een praktisch vergeten moord. Heftige zaak was dat ook.
Ik kwam dit artikel tegen (ik geloof niet hier) over Thijs H., die drie mensen doodstak. Ik vond het wel interessant.
Ik vind dit echt een zielig verhaal en hoop dat de dader een goede straf krijgt.
Wat een heftig verhaal
Wow dat lijkt me heel bizar. Heb je 'm ooit ook gezien of? Want ik vraag me altijd zo af wat er in zoân iemands hoofd rondgaat om tot zoiets te komen.
@Boommm niet? Gelukkig maar want ik heb 'm weleens elders binnen Nederlandse misdaad aangehaald en toen was het toch veelal Maja wie? Zeker heftig en ook als je bedenkt dat iedereen betrokken met die zaak nu gewoon (al)weer vrij is.
Zo bedoelde ik 'm ook niet echt helemaal maar merk dat ik het wel lastig vind om uit te leggen in tekst wat ik wel bedoel? Baggerhoofd die even weer 'ns niet wilt meewerken
Tip voor als je Netflix hebt; de documentaire âMurdaugh Murders: A Southern Scandalâ Echt een bizar verhaal.
Ik heb deze ook gekeken ja, echt ongelofelijk. Die mensen moeten echt veel connecties hebben gehad die hun de hand boven het hoofd hebben gehouden.
Ja wtf! Echt eng hoe erg mensen met âstatusâ de hand boven het hoofd wordt gehouden. Sheeehz wat een ellende.
@Qwerty123 ik vond het idd ook net een filmscenario.
Wat een verhaal zeg. Wel eng ook hoe je kunt wegzakken in een psychose en wat er dan kan gebeuren