Maar dit is allemaal toch gegoogled toen zij niet thuis was? Op haar account? Er stinken best wel veel dingen aan dit hele verhaal.
Heb het even opgezocht, over Tom Hall is op de computer thuis gegoogled.
Overige allemaal op haar telefoon.
Ah oke. Dan heb ik dat verkeerd opgeslagen. Er is zoveel gedeeld ook ![]()
Ja klopt! Vergat ik helemaal haha zoveel informatie!
Dus dat is helemaal verdacht.
En de pillen die ze in haar systeem had zitten terwijl ze die medicatie aan patrick had gegeven om weg te gooien.
Ja het is echt intens veel aan bewijsmateriaal en online wordt er ook echt mega veel besproken. Ik zie door de bomen het bos niet meer en vraag me af hoe de juryleden het allemaal hebben verwerkt en onthouden.
Ik lees net dat deze rechter enkele weken geleden in een soortgelijke zaak, ten onrechte informatie heeft achtergehouden van de juryleden en daardoor wordt die zaak opnieuw behandelt.
Ik las heel veel commentaar over deze rechter en ook over de gang van zaken in Massachusetts en dacht klassiek mensen die altijd wel te zeuren hebben maar ik snap nu een beetje waarom ![]()
Nou daar gaatie
Huh dit is toch raar hoe die rechter nu om de appeal heen draait. Ja nou ja ik weet niet ff minn agenda checken
Hij is alleen maar van de nee nee nee deny deny deny.
Wat vermoeiend dit zeg, wat een taak en wat een baan.
Respect.
Ben zoooo benieuwd hoe snel de juryleden een boekje open gaan doen over wat er achter gesloten deuren heeft plaatsgevonden
Ja daar ben ik ook benieuwd naar. Alleen heb begrepen dat er dus ook kans is dat het niet gebeurt want zij bepalen zelf? Ik hoop toch eigenlijk dat iig die ene jury niets zegt voor zijn eigen veiligheid.
Wtf gebeurt er allemaal joh. Nu weer een moeder die zoiets gedaan heeft.
Walsh had been “actively discussing the case” in group text messages with her friends up until 12:30 p.m. Tuesday — just three and a half hours before the grisly scene at her home was discovered, the filing said. At the time in the trial, the jury was in deliberations.
Ben dan wel benieuwd wat er precies besproken is want snap wel dat dit nu expliciet benoemt wordt in het artikel en daarmee wordt het eea gesuggereerd misschien. Alleen er kan natuurlijk ook iets anders besproken zijn. Bizar wel allemaal.
Ben bang dat er nog veel gelinkt gaat worden naar Clansy. Het heeft een beweging teweeggebracht en enerzijds heel fijn dat er hierdoor misschien meer aandacht gaat komen voor mental health. Maar anderzijds, moeten er dan altijd slachtoffers vallen…
Ik luisterde gisteren de eerste aflevering van RedHanded hier over en zij zijn er wel echt van overtuigd dat hij het niet gedaan kan hebben, onder andere omdat er ook app contact is geweest en dat echt over een bizarre planning en het bijna hacken van haar Apple Watch zou moeten gaan als hij het had gedaan. Enige waar ik me niet in kon vinden is dat Lindsay er zelf zo van overtuigd is dat zij het heeft gedaan en dat hij haar dat niet zogenaamd had kunnen wijsmaken. Er zijn echt heel veel mensen de gevangenis ingedraaid omdat ze er van overtuigd waren dat zij iets hadden gedaan, alleen maar omdat er zoveel druk op hen werd uitgeoefend. En zeker in haar staat zou ik daar al helemaal niet op vertrouwen. Maar dit staat eigenlijk los van hoe ik denk over zijn aandeel hierin.
het jurylid dat ondanks reasonable doubt toch schuldig stemde had op het moment van de rechtzaak een contactverbod voor vermeende mishandeling en is in het verleden beschuldigd van huiselijk geweld
whoa zn vrouw en zn neefje dus. best wel leip ook dat er geen background check wordt gedaan maar men zelf moet aanvinken wat hun (criminele) achtergrond is. straks zit er iemand met een geschiedenis van seksueel geweld aantijgingen in een jury in een verkrachtingszaak?
Patrick Clancy en zijn vrouw Dr. Rachel Danis zijn morgen op 60 minutes van CBS

Ja whatthehellie, vind het echt vaag om dit te doen voordat er een uitspraak is
Ja ik vind het niet oké eigenlijk. Als je het niet eens bent met hoe er over je wordt gesproken kan je natuurlijk ervoor kiezen om met een statement komen om jezelf te verdedigen, maar een media interview vind ik echt belachelijk.
In de snippets (ja dat is een vertekend beeld) komt hij er nog niet echt goed in uit.
En dan zijn nieuwe vrouw erbij???
Ik vond niets van hem tot ik dit hoorde.