Nou de jury gaat weer vergaderen! Ben benieuwd hoe lang dit duurt
hopelijk heeft de dwarsligger vannacht goed kunnen nadenken.
Ik moet zeggen dit zou vandaag echt wel tot einde moeten komen. Na dit hele gedoe en het lijkt nu duidelijk wat het probleem en zelfs het resultaat is. Hoelang ga je vergaderen om 1 iemand over te halen als diegene toch duidelijk vraagtekens zet bij iets. Het is zijn goed recht om anders te stemmen.
Ironisch dat zelfs in de rechtszaal alles een show is in the USA.
Er moet een unaniem besluit komen toch? Anders is het een mistrial
Klopt idd!
Nou officieel mistrial, red is seeing red.
Omg ik zat in de auto, kon gelukkig bij een stoplicht snel YouTube aanzetten om mee te luisteren. Was het zichtbaar hoe Lindsay reageerde?
En wat wil Red nu doen? Hoorde iets over dat hij morgen iets wil indienen? Omdat ze disabled is?
Ja, ik vind het laatig om emoties uit te leggen maar haar mondhoeken stonden omlaag en haar ogen wel iets verdrietig. Normaal kijkt ze redelijk star ofz.
En Reddington heeft gevraagd of hij een motie kon indienen, hij heeft 1 uur gekregen om die in te dienen. Hij neemt de zaak over die ene jurylid hogerop.
Hmmm denk niet dat die motie verschil zal maken maar we’ll see. Ik rij weer gauw richting huis haha
Hmm ik vind het lastig, maar snap wel dat hij nu alles uit de kast haalt.
Ik heb het ook ff opgezocht wat dit precies is, maar wat Reddington nu heeft gedaan is basically gevraagd om een halt op alle activiteiten dus er is ook nog geen officiële uitspraak van mistrial. Als de motie goedgekeurd wordt dan gaat de ‘hoge raad’ dus dat juryverhaal bekijken en beoordelen.
MITS ik google goed begrepen heb ![]()
Nou het uur is (zo goed als) voorbij toch?
Ik denk dat geen nieuws goed nieuws is in dit geval?
Ik zag een tweet dat een reporter had aangegeven dat de hoge raad bezig is met zijn verzoek maar geen duidelijkheid nog. Geen idee of dit ook waar is.
Edit: iedereen schijnt nu binnen te zitten en in afwachting van de hoge raad te zijn.
Deze zaak houdt me zo bezig. De gedachte dat je zo psychotisch wordt dat je al je kinderen verhangt is echt zo afschuwelijk. Ik zou als ik haar was er alles aan doen om er een eind aan te maken, hoe moet je zo verder leven.
Ik zie op alle socials wel echt veel mensen die er van overtuigd zijn dat Patrick het gedaan heeft, hoe staan jullie daar in?
Lunch break ![]()
Court tv staat al een half uur te blaten ja het is wel labor day weekend, kan je niet maken om te verwachten dat de jury blijft. En de jury; joe wij gaan even een uur lunchen ![]()
Free lunch yoloooo
Het enge vind ik dat dit in theorie iedereen zou kunnen overkomen. Ik hoop dan maar dat de zorg in Nederland beter is.
Ik weet niet meer hoe ik er in sta
wat volgens mij wel duidelijk is, is dat het onderzoek slecht gedaan is en dat iedereen datgeen wat Patrick zegt voor waarheid aanneemt.
Ik heb niet alles vanaf begin tot eind in detail gevolgd en mis best wat bewijsmateriaal om 100% iets te zeggen. Op dit moment twijfel ik of ze daadwerkelijk zodanig heen was dat ze dit heeft gedaan en dat komt omdat sommige bewijsmateriaal beide kanten kan onderbouwen.
Dit laat alleen zien hoe moeilijk mentale gesteldheid is en hoe gezegend we zijn als we ons goed voelen en hoe meer aandacht we moeten geven aan diegene die dit niet hebben.
Ik denk niet: hij heeft het 100% gedaan. Ik vind het wel heel raar dat er een vrouw zwaar gewond wordt gevonden, de kinderen niet meer in leven en ineens gelooft iedereen de man als hij zegt zij heeft het gedaan.
Wat ik ook heel vreemd is dat ze met haar medische kennis een aantal dingen heeft gegoogled met betrekking tot zelfdoding dat ik denk dat weet je toch? Maar misschien wist ze dat tijdens de psychose niet meer.