Moord- en vermissingstopic

Het lichaam is in het water gevonden, dan kan er sprake zijn van stroming. Tevens zie ik best veel begroeiing op de foto’s dus daar kan het ook tussen gelegen hebben.

1 like

Bij mij doet niets van NOS het op mijn telefoon. Hoop dat het hem is, dan weet zijn familie iig waar ze aan toe zijn, hoor vreselijk het ook is.

Oh shit… :disappointed:

Lichaam is idd van Koen.

Dit meisje blijkt nu ook vermist te zijn.

https://www.ad.nl/rotterdam/grote-zorgen-om-vermiste-anouk-19-op-cuba~a16a30a9/

Ja, ik las het ook net. Gaat lekker zo :anguished:

Pff :frowning:

Lijkt me heftig voor die ouders van Anouk, ook omdat er veel mensen zijn die lullig reageren op Facebook. Echt, ik begrijp niet waarom dat nodig is. En het verhaal over Koen is ook zo naar. Een ongelukkige val… Hoe die vrienden zich ook moeten voelen dat ze hem in de bus hebben laten zitten?

Ik vraag me regelmatig af of we dit jaar nieuws gaan krijgen over de moord op Nicky Verstappen nu ze al een tijdje met dat DNA-onderzoek bezig zijn. Soms mis ik mijn misdaadblog best wel, waar ik dit soort verhalen helemaal uit kon spitten.

3 likes

Wat een interessant onderwerp voor een blog, ik zou t zeker lezen!!

1 like

Ik hoorde vanochtend op de radio dat Anouk medicatie kreeg i.v.m. psychoses.

Stond ook in het nieuwsbericht. Echt sneu, ze had geen pinpas, geld of slaapplek. Op zo’n moment is Cuba toch niet zo veilig als dat je hoopt dat het is.

1 like

Ik ben zelf in Cuba geweest en de mensen daar zijn zo gastvrij dat ik met bijna alle zekerheid durf te zeggen dat je sowieso wel ergens bij iemand kan blijven slapen en eten kan krijgen, ook al geef je daarna een shirt of iets aan ze. Daar zijn ze ook al super blij mee. Alleen medisch is Cuba niet helemaal top. Daarvoor moet je echt Spaans spreken en geen ingewikkelde dingen hebben. Ben bang dat ze toch een psyochose heeft gehad…

Micheal P met zijn gejank over de harde aanpak van de politie. Hij heeft zelf wel een meisje afgeslacht.
Ik snap het rechtsysteem wel, maar gatver wat klopt dit voor mijn gevoel niet zeg.

Helemaal mee eens! Natuurlijk heeft hij ook rechten, maar het voelt zo fout dat iemand die zulke gruwelijke dingen heeft gedaan überhaupt een hoger beroep overweegt.

1 like

Anouk is gevonden! Ze leeft nog.

18 likes

Jaaa, ik lees het ook net, fijn!

1 like
1 like

Ik zat dit ook te lezen. Vraag me af waarom er geen actie wordt ondernomen a Anne Faber? Waarschijnlijk werkt de politie achter de schermen wel hard eraan.

2 likes

Wow, waarom wordt dit nu pas opgepakt door de media? Of heb ik dit ergens gemist.

1 like

Ik denk vanwege missing white woman syndrome. https://en.wikipedia.org/wiki/Missing_white_woman_syndrome. Je zou denken dat nu tijdens komkommertijd dit het nieuws zou kunnen domineren, maar helaas. Er is zelfs geen Amber Alert uit gegaan.

3 likes