Moord- en vermissingstopic

Was een vergissing is zijn dochter

Oh haha lees nu die nieuwe tweet inderdaad. Had even door moeten scrollen :’) Wel stom dat al het nieuws het klakkeloos overneemt

1 like

@Annie

Ja ze zeggen dat de doodsoorzaak nooit is kunnen worden vastgesteld en ook niet of ie seksueel misbruikt is. Ze weten zelfs niet de exacte tijd van overlijden. Dit komt omdat ze niet genoeg sporen hebben kunnen vastellen. De techniek was toen ook nog niet zoals het nu is natuurlijk. En het was ook heel warm die dag dus dat maakt het ook lastiger. Er zaten al maden op het lichaam toen het werd gevonden.

1 like

Peter R zei bij Hart van NL van wel.

1 like

Daartegenover staat natuurlijk wel ( als hij de dader is) dat ie 20 jaar heeft gezwegen, gevlucht is etc. Niks van spijt dus

5 likes

“De tip die de politie in Spanje naar Jos Brech heeft geleid, kwam van iemand die een foto van de verdachte in de zaak-Nicky Verstappen in de media had gezien.”

Zo het is dus een Telegraaflezer die hem herkend heeft? Nu ben ik normaal fervent Telegraafbasher maar FIJN dat die krant bestaat nou zeg :open_mouth:

1 like

Wow, wie had dat verwacht zo snel! Hopelijk komen er nu eindelijk de antwoorden waar de familie zo lang op heeft gewacht

Waar lees je dat?

Zo fijn dat dit jullie allemaal zo aangaat. Ik probeerde er net met huisgenoten over te praten maar de meeste hadden er nog niet/weinig over gehoord. Mn vriend zegt dat ik de enige ben die er zo mee bezig is, heel fijn dus dat jullie er wel mee bezig zijn

10 likes

Nou ik ben eerder cynisch over wat er nu gaat volgen. Hij is verdachte maar iedereen doet alsof hij al voor levenslang achter de tralies zit. Ik heb er een hard hoofd in dat dat gaat gebeuren.

10 likes

Er heeft zich al een advocaat gemeld die hem wil verdedigen (bron: ad.nl). Dus dat wordt nog wat ja…

Bij Jasper S. (?) zijn bij de rechtzaak ook geluidsopnames openbaar gemaakt toch? Weet iemand waarom/gebeurt dat altijd?

Ja natuurlijk krijgt hij een advocaat die hem gaat verdedigen. *aangepast

12 likes

Eens. Denk dat dit echt alles behalve een gelopen race is hoor.

Wow, dat bedoel ik niet, alleen dat het verhaal niet in steen staat wat betreft zijn veroordeling als
dader en dat er al een verdediging is. Sorry, als ik iemand beledigd heb…

1 like

Zeker Peter Plasman? Die houdt wel van een beetje media aandacht :roll_eyes:

1 like

Nope, ene Christian Van Dijk!

1 like

Sorry het kwam op mij over alsof je het slecht vond dat iemand hem wilde verdedigen.

Ik vind het persoonlijk allemaal maar dubbel. Zelden zo’n grote trial by media gezien terwijl ik zeker weet dat de meeste mensen die zo hard schreeuwen (niet hier maar op fb en dergelijke) zich niet eens echt verdiept hebben in de zaak.

7 likes

Maakt niet uit, ik begrijp waarom je dat dacht! Ik las dat de advocaat al noemde dat er andere DNA-sporen zijn gevonden, dus er zijn al invalshoeken die kunnen worden gebruikt om onschuld te pleiten.

Dat hoorde ik in het journaal vanhalf 12 zojuist!

1 like