Moord- en vermissingstopic

Echt zo klote dat er niet is aangetoond dat het dadersporen zijn. Nou is dat hoe het werkt maar pff wat een frustrerende zaak.

Misschien heeft hij het ook wel niet gedaan, of heeft hij hem niet vermoord en alleen seksueel misbruikt. Hij heeft natuurlijk de schijn tegen zich maar als ze niet nog bewijs hebben wat niet in de media terecht is gekomen denk ik dat er nog best een grote kans is, dat hij niet veroordeelt wordt.

2 likes

Maar als iemand bekend, twijfel je er niet aan of iemand de waarheid spreekt? Dat is best dubbel als je erover nadenkt, want over het algemeen worden sommige verdachten zo onder druk gezet dat je daar ook aan zou kunnen twijfelen.

3 likes

Voor mij zeggen jullie allemaal hetzelfde: hij mag/kan niet veroordeeld worden als het bewijs er niet is, dat zou niet juist zijn, maar er is een kans dat hij het wel gedaan heeft en hoewel dat niet aan te tonen is dat ontzettend frustrerend dat er dan nooit een veroordeling komt.

5 likes

@Twijfelaar @Tom_Riddle Sorry, off-topic maar als jullie dit interessant vinden raad ik aan om op Netflix ‘The Confession Tapes’ te kijken, vol met afleveringen waarin valse bekentenissen zijn gegeven. Het komt dus wel voor!

5 likes

Is er iemand toevallig bekend met C.rimebox zonder punt? Het lijkt me super tof maar snap niet zo goed hoe het werkt.

P.S. Hoop dat ik t goede topic heb uitgekozen haha

Ja!

1 like

Hi. Net nieuw hier. Kennen jullie het verhaal van Gipsy Blanchard? Staan ontzettendontzettende intrigerende docus over haar en de moord op haar moeder op oa YouTube.

Ik kende het niet maar ging even googlen. Holy fuck, wat een verhaal.

Ja heftig he…

Zij was laatst op Dr. Phil. Echt een bizar verhaal zeg!

Ja dat heb ik ook gezien, daarna ben ik meer gaan zoeken over haar. Meningen zijn ook ontzettend verdeeld over dat ze nu wel of geen straf verdiend. Afgelopen maand was de rechtzaak van Nick haar vriend, waar gypsie ook werd ondervraagd.

Heb na de wiki gelezen te hebben een docu opstaan, wat een treurig verhaal… Vraag me af of het ooit nog goed komt met Gypsy als ze vrijkomt.

Er staan meerdere docus op youtube. Ik vraag het me af hoe je zoiets überhaupt overleefd. Denk ergens wel dat ze nu vrijer is nu ze vast zit dan toen ze bij haar moeder woonde. Onmenselijk dat je zo je kind kunt behandelen voor geld onder andere.

Wat een verhaal. Op de Wikipedia staat ook dat Gypsy gezegd heeft dat ze zich in de gevangenis vrijer voelt dan vroeger met haar moeder.

Zo heftig zulke gebeurtenissen, maar ik blijf het intregrerend vinden. Net zoals Dirty John, ben die serie aan het kijken en gister de podcast geluisterd. Ook een bizar verhaal.

Er komt binnenkort ook een film uit over het verhaal van Gipsy Blanchard! Ik weet niet of jullie die cheesy film The Kissing Booth hebben gekeken op Netflix? Maar het meisje die daar de hoofdrol in speelt, speelt Gipsy in de film. Ze heeft ook haar hoofd kaal geschoren voor de film.

2 likes

Ondanks dat er geen sperma is gevonden denk ik toch dat hij er iets mee te maken heeft. Hij is ook in de omgeving gezien. Je slaat toch niet zomaar op de vlucht?

Ik ben echt benieuwd hoe de rechtzaak gaat verlopen.

https://www.ad.nl/binnenland/jos-brech-ik-ben-niet-de-persoon-die-nicky-heeft-ontvoerd-gedood-of-misbruikt~a38e02d4/

1 like

Ouders en zus van Nicky vreesden het misschien al, maar vandaag maakt Brech duidelijk: de verklaring waarom zijn dna op Nicky’s kleren is gevonden, komt nu niet. Die komt pas ,als alles volledig begrepen wordt.’’

Roethof nu aan het woord. ,Aan het einde van de dag zal u als rechter na mijn verhaal zeggen: verdachte, ga naar huis.’’
,Pffff.’’ Ouders en zus van Nicky reageren met afschuw op die laatste opmerking.

Ik vind die advocaat niet heel prettig overkomen.