Ja dit denk ik ook!
Geloof die Jay ook helemaal niet. Weet niet of hij het heeft gedaan, maar hij weet er zeker meer van.
Weet ook niet zeker of Adnan 100% onschuldig is, maar geloof ook niet dat hij het heeft gedaan. Maar, ook al zou hij het wel gedaan hebben, het bewijs en de manier waarop hij nu veroordeeld is ook echt niet ok. Dus lus van het feit of hij het niet of wel gedaan heeft, niet echt een eerlijk proces.
Mocht je nog een andere podcast zoeken, kan ik je ‘in the dark’ aanraden. Seizoen 1 gaat over de kidnapping van een 11 jarig jongetje Jacob Wetterling. En seizoen 2 ben ik net aan begonnen. Is ook een heel bizar verhaal, draait om een moord in een meubelzaak waar 4 mensen zijn vermoord. Uiteindelijk is er iemand opgepakt, en weer op basis van super vaag bewijs. Die persoon heeft nu al 6 trials gehad! Elke keer wint hij zijn appeal, waarna hij opnieuw wordt aangeklaagd, en weer opnieuw ter dood wordt veroordeeld. Nja lang verhaal, maar aanrader als je serial goed vond.

Dacht dat ik de enige was haha! Ik versta het ook heel vaak niet, vooral die opgenomen telefoongesprekken met oude mensen met zwaar Australisch accent