Moord- en vermissingstopic

Ik heb het boek Anne over de moord op Anne Faber in een ruk uitgelezen. Ik vond een indrukkwekkend verhaal en echt mooi opgeschreven. In een keer een boek uitlezen doe ik echt niet vaak, maar deze kon ik echt niet wegleggen. Je leest ook veel nieuwe elementen van die periode.

@MevrWillem Ik ben zo benieuwd naar dat boek, heb hem gereserveerd bij de bieb maar ben de zevende in de wachtrij. Ga hem denk ik kopen! Vond het inkijkexemplaar op Bol ook al indrukwekkend.

1 like

Ja, ergens was ik gewoon heel nieuwsgierig. Vooral het laatste deel gaat in op het systeem van de rechtszaak en dat is echt goed onderzocht. Vooral de eerste twee delen zijn zo ontzettend verdrietig!

1 like

Misschien vinden jullie dit artikel ook interessant!

1 like

Wooooow

5 likes

Waaat dat is moeilijk gruwelijk als hij dat zelf heeft gedaan Ć©n alles op film is vastgelegdā€¦ ben heel benieuwd of hier nog meer nieuws over naar buiten komt!

1 like

Iemand deze zaak gevolgd over de familie Turpin? Geen moord, maar wel een bizarre en zeer ernstige situatieā€¦ Vandaag zijn de ouders veroordeeld.

1 like

Echt onvoorstelbaarā€¦ Ook heftig dat sommige kinderen de ouders hebben vergeven. Denk dat vooral de oudere kinderen (die van 18 en ouder zeg maar) nooit een normaal leven kunnen opbouwen.

2 likes
1 like

Delen lichaam Miranda Zitman gevonden in tuin Soest, romp in koffer in Amsterdam

https://www.ad.nl/amersfoort/delen-lichaam-miranda-zitman-gevonden-in-tuin-soest-romp-in-koffer-in-amsterdam~a465f9d2/

Wtf


:disappointed:
Oh staat er alā€¦

Wow ik dacht dat de vrouw in de koffer tussen de 25 en 35 ongeveer was, maar heel fijn dat ze nu weten wie het is en haar nabestaanden wat meer duidelijkheid hebben.

Wat erg :frowning:

Ja dat klopt wel, die informatie over de geschatte leeftijd van de romp was wel een stuk jonger dan 52. Wel vreemd, op 19 januari ontdekken ze dat er een romp van een vrouw in een koffer (die er 11 januari al lag) in Amsterdam zit, op 21 januari wordt een Amsterdamse die sinds 2016 in Soest woont als vermist opgegeven, en niemand die er een mogelijk verband legt?

3 likes

De melding van de koffer langs de weg was ook al een week eerder gedaan, maar toen kon de politie de koffer niet vinden en kregen ze geen contact met de tipgever :disappointed:

Ja dat is idd wel zonde dat ze die tipgever niet konden traceren!

Ze zaten er wel heel erg naast wat betreft haar leeftijd zeg.

Ja heel bizarā€¦ Allicht hierdoor dat de link niet meteen werd gelegd?

1 like

Wat ik ook niet helemaal begrijp is dat ze dachten dat zij voorheen in het buitenland verbleef en pas sinds kort in Nederland zou zijn, blijkt dus ook niet waar te zijn.

1 like

Ik luister nu Bear Brook podcast. Heel vreemd verhaal, ben erg benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.

Two barrels. Four bodies. And the decades-long mystery that led to a serial killer.

A podcast about a cold case thatā€™s changing how murders will be investigated forever.

1 like