Zoiets had ik met een goede vriendin van mij. Als je haar naam googlet is een van de eerste hits een forum waarin dus besproken wordt waarom het overduidelijk zelfmoord was. Dit was ook het geval maar niet echt fijn om te zien dat vreemden zomaar zoiets bespreken en dat dat dus omhoog komt als je haar naam googlet. Al is dit natuurlijk nog weer erger omdat hier gesuggereerd worden dat een persoon niet eens bestaan heeft.
Ik ben zelf ook totaal geen fan van complottheorieĂ«n, maar ik vind dit ook ver gaan. Naar mijn idee gaan we op dit forum steeds meer de kant op dat van alles wat niet binnen onze âkerkâ past naar een ander topic moet of zelfs helemaal niet gezegd mag worden. Dan blijft er toch niets over om te bespreken?
Hm ik vond het hier nogal respectloos staan. Mensen posten over een wrede zaak en dan post iemand een totaal ongevoelig bericht. Komt waarschijnlijk ook door de toon hoor, maar zoals het er nu staat dacht ik: moet dat echt hier ja?
Mja ik snap dat wel hoor, maar ik vind het aan de andere kant ook een beetje overgevoelig. Zijn alle meningen over moord- en vermissingszaken dan niet hier bespreekbaar? En waar ligt dan de grens? Maar nogmaals: ik ben zelf ook geen fan van al die complotten die op internet rondcirkelen, dus snap wel dat het heftige emoties oproept.
en @Mademoiselle
Maar dit lijkt me ook ietwat hard tegenover negativ en een klein beetje naĂŻef gedacht van jullie (sorry haha).
Als je gaat googelen naar dingen dan ga je sowieso geen fijne dingen lezen, gebeurt ook gewoon onder de nieuwsberichten erover. âVreemdenâ/burgers gaan toch praten over het nieuws van de dag. Is altijd zo
Nee zo bedoel ik het ook niet! In mijn geval is het echt als je haar naam op zoek, om bijvoorbeeld haar facebook of overlijdensbericht te zoeken, dit gelijk 1 van de eerste hits op de eerste pagina van google is⊠
Ik snap dat mensen over dat soort zaken praten maar was meer dat dit bij deze vriendin toevallig zo is. Ik snap dat als je echt alle paginaâs afstruint op Google dat je dan inderdaad van alles tegenkomt.
Ik vind dit ook zo sneu 
Ja dit vind ik ook zoiets bizars. Vraag me echt af wat daar is gebeurd.
Dat filmpje hierboven is ook echt sneu. Het zou je zoon maar zijn. Dat die ouders en zus ook bang voor hem zijn en de vader dit zelfs een soort van voorspeld heeft. Damn
Wauw, ik heb deze posts vol verbazing bij zitten lezen.
Artificial Intelligence
Dit is toch ook wel zoân bizar verhaal?? En dan die arme wandelaar die ze 100 meter van elkaar vindt?
Heb hier echt geen woorden voor⊠echt heel erg. Snap echt niet dat je dit iemand aan kan doen
O en blijkbaar hebben ze hem ook al eerder gemarteld en is hij toen naar de politie gegaan
Dat had ik beter niet kunnen lezen⊠Wat ontzettend gruwelijk
Wat verschrikkelijk, echt onbeschrijfelijk. Wat ontzettend sneu voor die jongen en zijn oma belde ook nog. Echt bizar zulke mensen, doodeng
Wat afschuwelijk. Ik heb er geen woorden voor. Hoe kunnen mensen zulke beestachtige monsters zijn.
Ik vind heel dat verhaal zo absurd en zo verschrikkelijk, die arme weerloze jongen.
Ik was dit net aan het lezen. Snap niet dat je na zoiets gedaan te hebben nog kunt slapen, functioneren en eigenlijk ook gewoon leven? Die jongen had niks misdaan. En dan wil dat meisje nog zich min of meer eruit lullen door te zeggen dat ze maar één klap heeft uitgedeeld en dat ze op een afstand stond? Als de âaanvoerderâ zo agressief is en je eerderheeft bedreigd snap ik dat je wellicht bang bent om ertussen te komen, maar ga dan verdomme anoniem naar de politie of weet ik het.
Waarom heb ik dit gelezen en hoe kunnen mensen zo zijn