Moord- en vermissingstopic

Ben ik ook bang voor. Arme familie Verstappen :cry:

1 like

Ik snap eigenlijk niet waarom ze dit dan nu al bekend maken? Er zal vast een reden voor zijn, ze zijn daar ook niet achterlijk. Maar hadden ze niet beter in stilte die man kunnen opsporen?

4 likes

Ze bespreken het wel heel uitgebreid. Had ik niet verwacht.

Ik denk dat ze dit al geprobeerd hebben en ze nu een beetje vast zitten?

1 like

Ik ben benieuwd of naam en foto bekend worden gemaakt van de verdachte.

2 likes

Frankrijkā€¦

Ik gok dat zo iemand wel op een internationale opsporingslijst komt? Dus lijkt me wel. Maar het is nog niet duidelijk.

1 like

Doen ze denk ik heel bewust, ze hadden nog maanden stil naar die man kunnen zoeken - maar blijkbaar is het geven van deze persconferentie wel van meerwaarde/van groot belang in het kader van het onderzoek.

Er zijn dus meerdere DNA-sporen aangetroffen op Nicky dus ze zoeken nog steeds andere mannen (?)

Geen woorden. Ongelooflijk.

Hoop zo dat hij nog levend gevonden gaat wordenā€¦ Maar iets zegt mij dat als hij dit te horen krijgt dat hij er snel een aan einde maakt.

10 likes

Dit dus.

Ik had ook niet verwacht dat we zijn volle naam en fotoā€™s etc. zo te zien zouden krijgen.

1 like

Wat naar dat ie ook zon survivalist is

2 likes

ja kinderdagverblijf deed mijn maag ook echt omdraaien, gadverdamme

4 likes

Laf

Twintig jaar je bek houden, vluchten, mogelijk getraind hebben voor dit moment. Ik hoop dat zn arrogantie dat ie iedereen te slim af is geweest hem levend houdt tot zn veroordeling.

21 likes

Mwah ik welā€¦ Anders is het moeilijk mee zoeken natuurlijk.

Lijkt me ook zo bizar voor de familie van de dader, jeetje.

3 likes

Vreselijkā€¦ :pensive:

Ik hoop ook maar dat Nicky dan de enige was. En dat hij niet nog meer dingen op zijn kerfstok heeft.

3 likes