Moord- en vermissingstopic

En ze gaan ook niet getuigen in de rechtbank.

Vreselijk voor haar familie zeg. Je wilt gewoon antwoorden en dat er dan mensen zijn die dat zo dwarsbomen.

Afschuwelijk. Kreeg echt overal kippenvel. Hoop dat zā€™n ouders wegrotten in de cel. Gat ver damme.

Er staat trouwens wel dat zā€™n vader in Mexico woont. Deed hij hier nou wel of niet aan mee?

Is dat moeder van dat meisje uit Den Haag niet in beeld?

True. Toch vind ik het altijd vreemd als mensen dan zwijgen. Als het echt een ongeluk is, zou je toch denken dat je niets te verbergen hebt? Maargoed, ik heb hier denk ik te weinig vertand van om goed over te kunnen oordelen :joy:

1 like

Helemaal mee eens. Er stond vandaag ook weer een interessant stuk op het ad over een gebroken fles. Jammer van de spelfouten en de soms onsamenhangende zinnen maar inhoudelijk wel interessant

1 like

Ik vind je laatste zinnetje wat gek. Heb je wel enig idee hoeveel vermissingen er zijn? En hoeveel daarvan bijv ā€œgewoneā€ weglopers zijn die geen accuut gevaar lijken te lopen? En ook binnen (zeer) korte termijn ongedeerd weer terecht komen. Dat mogelijke accute gevaar is iets wat men onder andere overweegt voordat ze aandacht geven aan een zaak, mede omdat het niet niks is om een naam + foto van iemand openbaar te maken icm zoā€™n bericht. Al zijn er natuurlijk ook gevallen die absoluut veel meer en eerder aandacht zouden of hadden moeten krijgen van de landelijke media.

Ow sorry dat was niet zo bedoelt, ik heb hem verwijderd. Excuses

Wow, zouden ze de dader van de moord op Nicky Verstappen hebben gevonden? Om 12 uur persconferentie.

2 likes

Het lijkt er wel op, wat zouden ze anders bekend kunnen maken ?

wow een doorbraak na 20 jaar, wat ongelovelijk. Wat een mooi nieuws! Ik hoop dat ze een dader hebben en dat hij nog niet is overleden.

4 likes

Ik ben benieuwd of het die oude kamppedo is die inmiddels is overleden. Ik denk namelijk dat als ze iemand in hechtenis hebben dat we t misschien al hadden geweten.
Er staat een artikel op t ad over welke verdachten er allemaal in beeld waren dus dat ga ik nu even lezen

1 like

Wat een fijn nieuws zeg! Ik denk niet dat ik het ga kunnen volgen aangezien ik op introkamp ben, maar dan lees ik vanavond in mn bed alles na!

1 like

Klopt, ik lees het inderdaad in het artikel. Geldt eigenlijk voor alle verdachten in deze zaak, ze konden nooit gelinkt worden aan zijn dood. Veel verdachten zijn ook al overleden lees ik

1 like

Wow, ik was bang dat er niks uit zou komen. Hopelijk hebben ze de dader gevonden!

Ben heel benieuwd. Hopelijk voor de familie is er eindelijk een dader gevonden. Lijkt me echt verschrikkelijk, zo lang in onwetendheid zittenā€¦

Ik ook. Vind het best spannend op de een of andere manier.

Dader is bekend maar ze weten niet waar hij is. Heftig.

Oh wat erg.

Ik gok gevlucht naar het buitenland.