Moord- en vermissingstopic

En weer een vreemde vermissing. Vooral het stukje dat zn deur open stond, mobiel en portemonnee op tafel lag en die hele jongen spoorloos is…

1 like

En dat ze gerommel hebben gehoord in dat huis.

1 like

Ik vind dit nu ineens heel raar omdat mijn post hierboven dat al (ik) al dacht? Misschien ergens voorspelbaar? maar een heel naar ongeluk en zo zonde van een jong leven.

Ja geen idee. Er is nu een verdachte man opgepakt lees ik.

1 like

Ik zat laatst te denken, waarom zenden nos en rtl niet tussen het weer en het journaal wat vermissingszaken uit?

Hier in de stad is een vrouw met alzheimer al maanden vermist, niemand die je erover hoort.

4 likes

Hmm lees net dit: man opgepakt in zaak Arnee Elsinga

1 like

Yep en nu dit

:pensive:Pff

Vreselijk, ik lees nu dat 2 vrienden het lichaam (stoffelijk overschot noemen ze het op lc.nl) hebben gevonden, wát erg

2 likes

wilde precies dit komen posten. wát een nachtmerrie is dat zeg, dat je het lichaam van je vermiste vriend in het water aantreft

1 like

Dit vind ik altijd zo heftig als ik lees dat vrienden/familie zelf helpen zoeken naar een vermist persoon. Je weet wat je misschien aan kan treffen en dat lijkt me zo ontzettend naar…

Echt heel vreemd, hopelijk komen er snel antwoorden voor de nabestaanden, als het aangetroffen stoffelijk overschot dat van Arnee is. Er zijn zoveel vermissingszaken de laatste tijd (voor mijn gevoel) en het voelt nog gekker dat ik zie dat we 6 gemeenschappelijke fb vrienden hebben. Het kan iedereen gebeuren dat blijkt…
Raar dat hij thuis is geweest en vermoedelijk dan dus iemand heeft binnengelaten (als blijkt dat die opgepakte persoon erbij betrokken was).

Het gevonden lichaam was inderdaad van Arnee, politie bevestigd dat het niet gaat om een misdrijf

1 like

Zo raar weer… eerst naar huis in “normale” toestand, dan daar alles laten liggen en je eigen deur open laten staan, en dan in een slootje terecht komen?

4 likes

Heh ja hoe dan?
We zullen het nooit weten denk ik.

1 like

Ik hoorde hier pas gisteren van terwijl hij al sinds donderdag vermist was en bij Loes werd direct de volgende dag alarm geslagen. Hoe gaat zoiets in z’n werk? Of is het zo dat bijvoorbeeld de ouders/familie dan niet wil dat het al/of in de media verspreid wordt? Hij woonde alleen toch?

1 like

Dat vond ik ook (naast deur open, alle belangrijke dingen op tafel, verdachte opgepakt) nog eens heel gek ja

Soms zit hier wel een tactiek achter. Ze hadden volgens mij ook een verdachte opgepakt. Als het zo uitgebreid in de media komt kan zo iemand argwanend worden en misschien op de vlucht slaan. Maar dat is echt puur speculatie. Uiteindelijk bleek het toch een ‘ongeluk’ te zijn toch?

Dit viel mij ook al op. In kom uit de buurt van Heerenveen dus had het al eerder gelezen in lokale media, maar heb er verder weinig van gezien in landelijke media. Ben ook benieuwd hoe zoiets werkt

Denk het ook niet…
Er is wel een crowdfundingactie voor de uitvaart van €10.000, had hij wellicht geen uitvaartverzekering?