Moord- en vermissingstopic

Ik las het van de week ook idd. Echt vreselijk.

Pfff Zo heftig zeg. Ik bedenk me ook vaak hoe dit moet zijn voor de ouders van die jongens.

Ik ben op Netflix ‘the confession tapes’ aan het kijken en verbaas mij zo over de eerste twee afleveringen.
Het gaat over Sebastian Burns en Atif Rafay die de ouders en zus van Rafay zouden hebben vermoord. Het is een heel vaag verhaal waar in blijkt dat ze wss valse bekentenissen af gelegd hebben bij de politie.
Ondertussen zitten ze al super lang (is gebeurd in 1995) vast zonder mogelijkheid tot eerdere vrijlating.
Heel interessant en vooral raar verhaal.

1 like

Ik keek raar op toen een klasgenootje van de middelbare school had afgesproken met een jongen die ze leuk vond, maar deze een verkrachting voorbereide met zijn vrienden. Het meisje was al een jaar verliefd op hem, hij wees haar heel stoer af, pestte haar ermee (pestte meerdere mensen), maar na de examens wilde hij toch afspreken. Het meisje blij, sprak met hem af en las inkomende smsjes ‘we zijn onderweg’, ‘hou ook wat voor mij over’, ‘groepsverkrachting’, enz. Ze is snel het huis uitgerend, dus gelukkig geen slechte afloop.

Je bent 16/17 en dan denk je zo? Of je bent 13 en denkt na de verkrachting, kijken hoever ik kan gaan? Ik vind het eng.

2 likes

oh nee toch! opvallend dat ze gelogen heeft over een afspraak
ben erg benieuwd waar ze naar toe is gegaan. hopelijk is ze snel terecht…

Ja dit werd al meerdere malen op facebook bij mij gedeeld, zag het vanochtend. Vind het ook vreemd dat het dus helemaal niet klopt dat ze zogenaamd naar de orthodontist moest. Dan krijg ik zo’n loverboy gevoel.

Late reactie, maar ik kan die serie ook echt niet aanzien. Ben ergens halverwege de eerste aflevering maar hoe die politie-agenten die hele zaak framen en hoe ze zich opstellen naar die jonge jongens, ik kan het echt niet aanzien. Zit me hele tijd boos te maken. Ik denk omdat het dus waargebeurd is dat ik zoveel emoties voel. Wel goed geacteerd/neergezet denk ik dan? En ergens wil ik het wel zien want anders voelt het als je ogen ervoor sluiten, maar bah… zo heftig en verdrietig.

“het gaat om een dikke blanke man”

:confused:

ik vind dit bericht trouwens erg verontrustend. hopelijk wordt ze ongedeerd gevonden!

2 likes

Apart type… :hushed: Daardoor misschien wel extra opvallend en herkenbaar. Ik hoop dat ze nog in NL is.

Ze is gelukkig weer terecht!

13 likes

Ook vrij snel gelukkig, wel teruggevonden op een hotelkamer. Hopelijk niks naars verder gebeurd.

1 like

Dit inderdaad!

Ik hoop echt dat ze oké is en er geen nare dingen zijn gebeurd.

Same, ik vrees dat er vanwege haar leeftijd verder weinig naar buiten komt. Gelukkig is de afloop positief, hopelijk is er verder niks traumatisch gebeurd.

https://www.ad.nl/rotterdam/verdachte-van-vermissing-hania-heet-james-b-en-heeft-een-dochter-in-nederland~ad835f97/

Weer een meisje vermist.

Ik las het net ja, heb er geen goed gevoel bij. :persevere:

1 like

En weer gaan mensen er onder reageren dat ‘zo’n meisje’ niet in haar eentje daar had moeten fietsen op dat tijdstip he. Kan daar zo kwaad om worden. Mijn god.

8 likes