Gadverdamme, die Bart mag wel even achter zijn oortjes krabben want de meeste ongelukken gebeuren thuis.
Ja ik hoop het ook dat er snel meer nieuws komt. Ik liep vanmorgen hard in die omgeving en ik ga ik toch meer opletten of ik misschien iets zie in sloten of bosjes.
Pff schrikken zeg, ook al had ik geen positieve uitkomst meer verwacht. Fijn dat de familie nu duidelijkheid heeft. Echt sneu.
Jeetje, wel een bizarre plek. Ben benieuwd of ze daar nog wat over achterhalen.
Heel verdrietig. Wel fijn dat er nu duidelijkheid is. Hoop dat ze nog achterhalen wat er precies gebeurd is.
Helaas, toch een slechte afloop. Ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt, ongeluk of misdrijf. En ook hoe ze daar gekomen is, via het water? Als dat mogelijk is met stroming ed
Verschrikkelijk nieuws maar anderzijds kan het niet anders dan een opluchting zijn dat er enige duidelijkheid is. Ik hoop echt voor de nabestaanden dat er snel meer duidelijk wordt omtrent de doodsoorzaak.
Oh, wat ontzettend verdrietig en naar. Waarschijnlijk is ze inderdaad door stroming daar uiteindelijk terecht gekomen. Ze zijn aan zee ook aardig bezig geweest met zand opspuiten, spuien en dergelijke, sinds haar verdwijning. De vraag blijft nu natuurlijk wel hoe ze in eerste instantie in zee terecht is gekomen.
Wat heftig zeg
Vreselijk. Hopelijk kan de patholoog nog achterhalen of er iets gebeurd is.
Ik ben in dit geval wel blij voor de nabestaanden dat ze gevonden is. Anders was ze wellicht nooit meer teruggevonden
Treurig maar was te verwachten dus ook wel “fijn” dat ze haar nu hebben gevonden. Zelf had ik al de hele tijd het gevoel dat ze in de zee lag.
Denken jullie aan moord? Ik denk eigenlijk eerder aan een ongeluk.
Nee meer aan ongeluk of toch bewust zelf de zee ingelopen.
Ik denk ook aan een ongeluk. Vond haar een vreemde indruk maken en kreeg ook niet de indruk dat ze zo bleef ronddwalen omdat ze werd achtervolgd o.i.d.
Ik las gisteren voor het eerst over de moord op Ana Kriegel, een 14 jarig Iers meisje dat door twee jongens van 13 bruut is verkracht en vermoord. De jongens zijn inmiddels schuldig bevonden, maar ik vind dit zó ziek. 13 en dan zoiets doen, hoe bestaat het?
Wow, zo jong inderdaad! Ik lees in dat bericht niks over een motief of aanleiding om de moord te plegen. Nu komt het bijna sensationeel op me over. Maar ik kan me er niks bij voorstellen dat je, zeker op die leeftijd, denkt: wat ga ik doen vandaag? Hm, lekker moorden.
Ja, bizar! Het schijnt dat Ana verliefd was op een van de jongens, zo hebben ze haar gelokt. De andere jongen schijnt dan weer gefascineerd te zijn door satanisme. Vreselijk.