Moord- en vermissingstopic

Onee :cry:

Still in shock

HĆØ bah :disappointed: Op de middelbare school had ik best veel klasgenoten die naar allerlei dorpen moesten fietsen. Ook na uitgaan. Kan me niet herinneren dat je vaak dit soort dingen las. Gebeurt dit nu vaker of horen we er vaker over?

2 likes

Ik denk dat je het meer hoort doordat internet nu groter is. Social media, alle nieuwssites. Dat was allemaal nog niet zo massaal toen

2 likes

Ze moest toen nog 11 km naar huis fietsen. :scream: Vind ik echt veel.

1 like

Ja meer kanalen om te verspreiden inderdaad. Maar ik zag zoiets ook zelden op het nieuws of in de krant voor mijn gevoel.

Ik ben er zo naar van. Het is ook echt 15 min rijden van waar ik nu woon.
Zag al bekenden via facebook oproepen doen.
Veel fietsen hier gewoon snachts, ook langs die wegen.

Horen er vaker over, er zijn best wat onopgeloste vermissingen in Nederland van meisjes/vrouwen die jaren geleden zijn verdwenen toen ze s nachts alleen onderweg waren.

Ze was toch sinds vrijdagnacht al vermist en niet vannacht?

Die buurman werkte ook bij de politie toch? Dat maakte de zaak nog bizarder…

1 like

Ja klopt. Ik weet namelijk nog dat ik daardoor na afloop van die zaak zoiets had van: ā€˜Wie kun je dan nu nog wel vertrouwen?’ Ik was toen 14 of 15 en dat had toen echt zo veel indruk op me gemaakt.

Klopt ja, dit had ik toen ook. Als zelfs mensen die bij de politie werken tot dit soort dingen in staat zijn, voor wie ben je dan nog wel veilig inderdaad?
Weet alleen niet meer hoe oud ik destijds was. In welk jaar was dit ook alweer?

2010

Ai, die quote gaat door merg en been…

Ik dacht waarom ken ik die naam maar zij zat op dezelfde school als ik, ik heb me er toendertijd eigk nooit in verdiept…

1 like

Ik vind het wel verontrustend dat er (vrij)vroeg in de middag een lichaam gevonden is maar ze nog niet bevestigd hebben of zij het is. Ik hoop niet dat het lichaam zodanig is toegetakeld dat het niet herkenbaar is, ongeacht of het haar lichaam is of van iemand anders.

En die vader…jeetje. :frowning:

3 likes

Ik las net op de NOS dat het onderzoek inmiddels is afgerond en dat er voor middernacht een update komt van de politie!

4 likes

Het gevonden lichaam is helaas Loes. Ze is omgekomen door een ongeval.

Niet netjes om te speculeren, maar ik ben dan toch benieuwd wat een noodlottig ongeval is. Op de fiets. Zou ze dan in de sloot gefietst zijn? Verdrietig verhaal. Niet het goede woord, maar ā€˜fijn’ dat er geen andere personen (als in: een aanval) bij betrokken zijn geweest. Voor haar naasten is een ongeluk denk ik beter te verwerken dan wanneer er iemand (een dader) bij betrokken is geweest?

5 likes

Mij lijkt een ongeluk ook wat beter te verwerken dan als je dochter door een of andere gek uit het leven is gerukt. Ze was naar zo’n plattelandstentfeest. Daar wordt toch altijd veel gedronken? Misschien was ze dronken en is ze tegen een boom ofzo aangefietst en de sloot ingerold? En bewusteloos geraakt.