Ze was op een elektrische fiets volgens mij. Ik denk dat dat ook wel mee kan spelen.
Vna die Milly kan ik me weinig herinneren. Maar ik was toen ook āalā 16/17 ofzo. Is het bekend hoe zij om het leven is gekomen?
Ik kan me er ook niet zoveel van herinneren, was 19 geloof ikā¦
Ik las dat ze gewurgd is met zijn broekriem. Echt afschuwelijk.
Ook zo vreemd dat hij haar in zijn tuin had begraven?! En dat als buurman politie zijnde. Ze had nog aan de telefoon gezegd dat er een buurman voor de deur stond. Maar alsnog leek dat onderzoek lang te duren.
@Luzarl jij had toch het boek van Anne Faber besteld? Heb je die al gelezen?
Dit was precies mijn eerste gedachte. āFijnā voor de familie dat ze onder deze omstandigheden is gevonden. Al maakt het de pijn en het verdriet niet minder.
Maar toen zei mijn man, van ja misschien is ze wel aangereden en daardoor in die sloot beland, want haar fiets is nog niet gevonden toch?
Dat zou ook nog kunnen. Of is al duidelijk dat er verder niemand bij betrokken was?
Ach, eigenlijk maakt het voor ons, als buitenstaanders, ook niet uit. Het blijft verschrikkelijk dat er een meisje overleden isā¦
Lees net een bericht dat de val van haar fiets haar fataal is geweest. Ze is bewusteloos in het water terecht gekomen.
Echt triest, maar āgelukkigā geen verkrachting en moord. (Weet het ook niet anders te verwoorden.)
En weer een vreemde vermissing. Vooral het stukje dat zn deur open stond, mobiel en portemonnee op tafel lag en die hele jongen spoorloos isā¦
En dat ze gerommel hebben gehoord in dat huis.
Ik vind dit nu ineens heel raar omdat mijn post hierboven dat al (ik) al dacht? Misschien ergens voorspelbaar? maar een heel naar ongeluk en zo zonde van een jong leven.
Ja geen idee. Er is nu een verdachte man opgepakt lees ik.
Ik zat laatst te denken, waarom zenden nos en rtl niet tussen het weer en het journaal wat vermissingszaken uit?
Hier in de stad is een vrouw met alzheimer al maanden vermist, niemand die je erover hoort.
Hmm lees net dit: man opgepakt in zaak Arnee Elsinga
Yep en nu dit
Pff
Vreselijk, ik lees nu dat 2 vrienden het lichaam (stoffelijk overschot noemen ze het op lc.nl) hebben gevonden, wƔt erg
wilde precies dit komen posten. wƔt een nachtmerrie is dat zeg, dat je het lichaam van je vermiste vriend in het water aantreft
Dit vind ik altijd zo heftig als ik lees dat vrienden/familie zelf helpen zoeken naar een vermist persoon. Je weet wat je misschien aan kan treffen en dat lijkt me zo ontzettend naarā¦
wat een berichten allemaal!
Echt heel vreemd, hopelijk komen er snel antwoorden voor de nabestaanden, als het aangetroffen stoffelijk overschot dat van Arnee is. Er zijn zoveel vermissingszaken de laatste tijd (voor mijn gevoel) en het voelt nog gekker dat ik zie dat we 6 gemeenschappelijke fb vrienden hebben. Het kan iedereen gebeuren dat blijktā¦
Raar dat hij thuis is geweest en vermoedelijk dan dus iemand heeft binnengelaten (als blijkt dat die opgepakte persoon erbij betrokken was).
Het gevonden lichaam was inderdaad van Arnee, politie bevestigd dat het niet gaat om een misdrijf