Nu voel ik me schuldig want ik dacht echt wth moet peter r de vries er nou weer bij arme vrouw
Brrr ik voel me heel naar hierover. Ik hoop oprecht dat ze hem gaan vinden. Jeetje wat moet dit verschrikkelijk zijn voor de ouders. Die hebben ook niet echt een ālevenā meer gehad na al die jaren. Wel heel knap van politie etc dat het ze wel gelukt na al die jaren om tot een doorbraak te komen!
āVoordeelā aan dat hij misschien ergens in de bossen zit is wel dat hij geen toegang heeft tot media, en wellicht niets meekrijgt van deze doorbraak. Met een beetje goede hoop dat het internationale arrestatiebevel ook doorkomt tot de kleine dorpjes in de vogezen zouden ze hem kunnen vinden. Ik hoop het zo, als hij dood gevonden wordt krijgt de familie nog geen rust denk ik.
Toch gaat de politie ervan uit dat ie nog leeft. Vraag me dan toch af of ze meer informatie hebben die ze niet delen.
Delete mn berichtje wel ff als de politie er vanuit gaat dat hij nog leeft.
Op NOS.nl zie je de rest gewoon nog @Krabsalade .
Ze gaan er van uit dat hij nog leeft omdat de sporen/bewijzen die ze hebben gevonden er op wijzen dat hij er alles aan heeft gedaan om onvindbaar te zijn. Denk dat ze heel veel meer weten/hebben m.b.t. die verdwijning dan ze willen zeggen. Ze zeiden net ook dat ze geen details wilden geven.
Ja precies, misschien hebben ze al vermoedens en hopen ze zo dat ie in beweging komt.
Ik kijk hier: https://nos.nl/livestream/2247084-persconferentie-doorbraak-nicky-verstappen.html en daar stellen ze de vraag ook.
(even tussen haakjes: ik ga wel stuk dat die oprichter van die facebook pagina āvan Ā“t Padtjeā heet van zān achternaam. Helemaal van t padje jonguuu)
na 98⦠wat een klootzak
Verschrikkelijk. Nu heeft de familie nog geen rust, hoop echt dat hij ooit gevonden word.
Ook voor een niet-limburger ( brabander) was dit heel duidelijk!
Ja! Netjes, zakelijk maar ook heel meelevend
Nu is het afwachten wanneer ze die man levend of dood vinden.
Ja! Zei ik inderdaad ook, heel rustig en duidelijk
Dit werd door iemand gevraagd tijdens de persconferentie
Pfff ik heb hier echt geen woorden voor. Ik zit alles nu bij te lezen met L1 op de achtergrond want ik kon niet vanaf het begin af aan de persconferentie volgen. Jeetje wat een hel lijkt dit me. Die man heeft daar zo lang mee rond gelopen. Heeft zich zo lang voor kunnen bereiden op dit. Ik snap echt niet wat er in zo iemand omgaat. Je kunt dan toch geen leven hebben? Als iemand perongeluk een dier aan rijdt dan voel je je al mega schuldig en blijft dat weken door je hoofd gaan. Laat staan 20 jaar met zoiets rond lopen. Dan heb je toch echt weinig menselijkheid in je? Blijkbaar is hij ook al eerderaan het licht gekomen bij een zedenzaak. Maar hij heeft gewoon al die tijd een normaal leven geleid en gedaan of er nooit iets was. Zelfs met kinderen gewerkt. Walgelijk gewoon.
Ik hoop echt dat die kerel gevonden wordt, dat er eindelijk duidelijkheid komt en de dader eindelijk een straf krijgt. En dat de familie verder kan (voor zover dat ooit kan natuurlijk). Niet weten wat er met je kind is gebeurd lijkt me echt afschuwelijk.
Ja ze willen meer achtergrond van de man, profielschetsā¦
Jeetje zo heftig allemaal! Vond het praatje van Peter echt goed, kreeg er kippenvel van.
Hoop zo erg dat ze die man te pakken krijgen, maar iemand die al zo lang heeft kunnen voorbereiden op dit moment⦠Pfoe ik denk dat hij inderdaad zelfmoord gaat plegen.
Ja inderdaad⦠dit is iemands zoon. Heftig.