Moord- en vermissingstopic

Die met die katten is luca magnotta geloof ik. Ik heb daar een docu van gezien waar ik nog weken ziek van was. Die man begon met dieren en filmde later hoe hij met een icepick een man vermoorde en zette dat ook online.

1 like

Klopt, hij heeft alleen ook een video met een python die een kat op eet. Hij zei dat hij gedwongen werd door ene Manny om dit te doen. Op het einde van de python video zie je meerdere handen in beeld die de python aaien.
Zou inderdaad kunnen wat @Victoria zegt, dat het een nephand is. Past wel bij het zo lang van te voren een alibi bedenken.

Zou best kunnen die nep hand, want hij blijkt meerdere persoonlijkheden te hebben. Deed ook heel vaak alsof iemand anders hem filmde terwijl hij gewoon alleen was.

Bizar hoe iemand dat kan doen he? Die docu over hem zelf is ook echt zooo verschrikkelijk. Ben blij dat ze hem te pakken hebben gekregen.

1 like

Er is een aparte docu over die Lucca die dus die katten in een bad heeft verdronken etc. Bedoel je dat? Die nu op Netlfix staat is denk ik een aparte docu.

1 like

Denk het wel, durf hem niet te kijken omdat het verhaal van die lucca er dus blijkbaar bij zit😅

1 like

Dit is exact de reden waarom ik niet ga kijken! Ik kan zoooo slecht tegen dierenmishandeling, kan het niet aanzien en word er intens verdrietig van.

Idd best apart dat docu’s met menselijke slachtoffers mij een stuk minder “raken”. Ik vind het natuurlijk ook heel erg, maar met dieren is het toch anders ofzo

9 likes

Ja dit heb ik ook! Echt heel gek is dat wel, in die miniserie Tsjernobyl bijvoorbeeld superveel mensen dood, maar dat ze honden en andere dieren gingen afschieten kon ik echt niet aanzien

7 likes

Misschien omdat dieren zo puur en onschuldig zijn, en nooit kwaad in de zin hebben, enkel instinct?

3 likes

Als je er niet goed tegen kan dan raad ik ook zeker af de netflix docu te kijken. Ze lieten niet de hele videos zien, maar wel stukjes er van. Ik moest ook steeds bijna huilen omdat ik het zo heftig vond om te zien.

Wel apart inderdaad dat dieren zoveel meer gevoel oproepen.

1 like

Vandaag die docu over Luca Magnotta gekeken op Netflix en ben er zó naar van. Mn kat lag ook op mn schoot toen ik hem keek en ik moest echt wegkijken bij sommige stukjes dat ze die videos lieten zien. :broken_heart:

Dit denk ik ook. Ik kan me beter verplaatsen in iemand die een moord pleegt dan in iemand die een dier iets doet. Geen van beide keur ik goed of zou ik doen, maar ik kan wel snappen dat een mens je tot waanzin kan drijven en je dan in staat kan zijn tot moord. Maar een dier? Never nooit; wat kan die je nou hebben misdaan :sob:

7 likes

Echt ik begrijp je helemaal, blijf van dieren af!!! Ik ben ook echt weken ziek geweest van die docu die ik over hem heb gezien op Youtube. Ik zag steeds die kattenkopjes voor mij. Gelukkig zit die man alweer jaren achter de tralies.

1 like

Ik ben bijna klaar met die docu, maar ik vind eigenlijk wel dat Netflix het heel discreet in beeld gebracht heeft. Door alle reacties hier was ik best ‘bang’, maar ik vond het shockeringsgehalte wel heel erg meevallen. Maar wat een creep zeg. En vooral ook hoe veel te lang het doorgegaan is. Volgens mij wel twee jaar?

1 like

Ik las op Reddit dit over die handen:

1 like

Thanks dat je dit even hier post!!! Dat was het enige vraagteken wat ik ook nog had - al ben ik er ook echt van overtuigd dat die Manny gewoon niet bestaat. Wat een ontzettend enge man zeg. Die zouden ze echt nooit meer vrij moeten laten, ik geloof gewoon niet dat hij niet nog een keer zoiets zou doen.

2 likes

De auto van een van onze buren is vannacht met vuurwerk in de fik gestoken en uitgebrand. Andere buren zijn direct een inzamelingactie begonnen omdat de verzekering het niet dekt. De meeste mensen deugen echt.

21 likes

Wow, wat lief! Fijne buurt zo. :blush:

1 like

Lol ik kom er net achter dat ik dit in compleet het verkeerde topic heb gegooid😂 excuus

1 like

Ja ik wilde het niet zeggen maar wel even reageren! Hahaha ho ho ho merry christmas

1 like

Oh wauw, mystery opgelost!

1 like