Ik was hier met @Celeone aan begonnen maar we kwamen er echt niet doorheen. We zijn beiden echte true crime fans maar deze vonden we niet te doen. Het ging allemaal zo vreselijk traag
Ja heel goed!
Iemand deze video gezien?
Gaat over Prince Andrew (vanwege zijn betrokkenheid met Jeffrey Epstein).
Jim canāt swim is echt mijn nieuwe favoriete kanaal. Goede video weer!
Heeft er iemand zijn videoās over de Chris Watts zaak gezien? Gaat o.a. over toegepaste technieken tijdens verhoren. Ook heel interessant en een bizarre zaak!
Ja ik was ook erg gefascineerd door die vreemde geschiedenis. Maar ik had ook heel erg medelijden met Muriel.
Ik heb hem ook pas gekeken en ik vind het ook zo bizar dat ze het nog steeds niet helemaal weten!
op de npo heb je 2doc, en ik kijk nu de aflevering over Ferdi e, De schrijver, de moordenaar en zijn vrouw. En dit is eigenlijk zo vreemd, al deze mensen doen zulke rare dingen. Echt moeilijk om me in hun persoonlijke verhalen in te leven.
Oh wow, heb het net zitten kijken. Inderdaad heel bizar wel. Ook wel fascinerend hoe al die mensen zich gedragenā¦
Ik ben begonnen aan The confession killer. Ben benieuwd.
Oh grappig, dezelfde rechercheur als in een aflevering van Real detective zit erin.
Ik kan er nog niet veel informatie over vinden, maar het lijkt erop dat een baby die sinds 1960 vermist is, genaamd Paul Fronczak, is gevonden. Zoals ik lees door een (toevallige?) DNA-match. Ben benieuwd of er snel meer bekend wordt.
Ik heb confession killer ook gezien en man⦠Wat een raar verhaal. Ik zal maar geen spoilers delen, maar bijzonder hoe dat is gegaan.
Ik post het ook even in dit topic omdat het hier beter past. Max is dus morgen al een week verdwenen
Heb er echt geen goed gevoel bij⦠Duurt veel te lang
Ai⦠Waarschijnlijk in de Schelde of de dokken gevallen vrees ik, dat gebeurd helaas wel vaker.
Dat vermoeden heb ik ookā¦
Vind het zo erg voor zn familie. Vind het ook gewoon een vreemd verhaal. Hij ging alvast naar de auto om daar een sigaret te roken, hoe zou hij dan in godsnaam in dat water terecht zijn gekomen? Hij was waarschijnlijk niet dronken en het was ook niet glad buiten ofzo. Ben er al heel de week over na aan het denken.
Zān telefoonsignaal verdween wel bijna direct nadat hij voor het laatst gezien is op cameraās, wat wel overeenkomt met het idee dat hij wellicht in het water is gevallen. Ugh vind het zo naar.
Ik weet niet waar hij laatst gezien is, maar op veel plekken (in de buurt van het MAS bv) kan je hebben dat je gewoon op het voetpad rechtdoor loopt en zo recht het water in gaat. Misschien dat hij even op zijn gsm aan het kijken was, niet oplette en het al te laat was. Uit zoān ijskoud water geraken is niet evident.
Ik hoop dat hij snel wordt gevonden (hopelijk levend natuurlijk, maar vrees ervoorā¦) en is er geen kwaad opzet in het spel.
Hoe koud is dat water dan? En staat er snelle stroming op? Want als hier bijv. Iemand in de gracht valt overlijd je daar niet zo snel aan tochš¤. Hopelijk wordt hij snel gevonden idd.
Ugh ja hij is laatst gezien in de Amsterdamstraat wat dus inderdaad 1 minuut van het MAS isā¦
Hangt er dus van af waar hij (mogelijk) gevallen is. Op de Schelde zelf staat sterke stroming, als je daarin valt maak je weinig kans (mijn man kent via via iemand die zo nog gestorven is, en dit gebeurt helaas vrij regelmatig). De dokken staat geen stroming op, geen idee ook hoe koud dat water is, maar ik zou gokken dat wanneer je bij deze temperaturen in het water valt, je lichaam soort van verstijft. Dan is het maar moeilijk eruit te geraken, zeker wanneer je je niet direct ergens omhoog kan trekkenā¦
Het zal je dan verbazen hoe snel iemand overlijd. Ook wanneer er geen stroming is. De water temperatuur ligt rond de 7 graden op dit moment. Je spieren verkrampen en als je dan eventueel ook nog onder invloed bent ben je echt al binnen een paar minuten niet meer in staat om jezelf in veiligheid te brengen.
Ik heb net de netflix docu Donāt mess with cats gekeken en vind het zoān bizar verhaal. Ik kan mij nog herinneren dat zulke filmpjes rond gingen op internet en het hoofd van de moordenaar komt mij ook zo bekend voor. Hij is al 1.5 jaar voor hij de moord pleegde begonnen met een alibi en plan bedenken om zichzelf in te dekken. Echt heel ziek.
Het enige dat ik mij nog echt afvraag is wie de 2e persoon is in de python video, je ziet namelijk wel zijn handen.