Ik snap het nog steeds niet. Als er een gat is gegraven voor een begrafenis en ze leggen haar lichaam in dat gat, met aarde er bovenop. Dan ziet men dat toch tijdens de begrafenis? Dat er iets veranderd is in het gat ten opzichte van de dag ervoor?
Oh ja. Pfff bizar hoor.
Haha sorry ik moest ff lachen, ik zie al mensen urenlang met schepjes bezig, zo’n middeleeuws tafereel. Dat gat is toch meters diep?
Ik weet dat bij ons in het dorp nog echt met de hand wordt gedaan
Dan is het toch apart dat ze in dat graf zou liggen. Het lijkt me niet dat de moordenaar een graafmachine heeft. Of dat ‘s nachts zou gebruiken. Valt toch op.
Zoveel vragen: hoe heeft de moordenaar het gat voor de begrafenis opgemerkt? Had hij toevallig een schep bij zich of moest hij dat ophalen thuis? En wat is er gebeurd met de fiets van Tanja?
Oh ik hoop echt dat er uitsluitsel komt voor de ouders!
Hoezo zie jij mensen een gat voor een kist op een kerkhof graven? Haha, nouja ik dacht iig dat het meters diep was! M’n oma is in 2018 begraven en dan gat was echt zo diep he, maar miss. Ook omdat m’n opa’s kist er ook al onder lag. Het leek echt 6 meter ofzo. En moest er ook heel laag ingehezen worden.
Zo vatte ik het ook op, dat er al een gat ‘klaar’ lag. En er wordt vantevoren volgens mij ook zand klaargelegd om het gat te dichten. Maar dan moet je als dader wel weten dat daar dus een gat is gegraven.
Kan dat terrein trouwens niet op slot, bij ons kan je in de nacht niet zomaar binnen.
Als Tanja Groen inderdaad onder dat graf ligt, lijkt me dat (los van de tragedie voor haar familie) ook heel heftig voor de familie van de persoon die officieel in dat graf ligt.
Misschien is de moordenaar wel degene die ook de graven op een begraafplaats graaft (hoe heet zo iemand).
En wat had diegene gedaan als er geen graf open lag?
Botten? Ja ik weet het ook niet hoor haha.
Echt totaal offtopic maar zo loop ik dus altijd over begraafplaatsen heen. Helemaal ingebeeld hoe het er onder de grond uitziet.
Ze zullen dan wel kleren, stof vinden? Dat vergaat toch niet? Geen verstand van hoor.
Men doet zelfs onderzoek nog naar eeuwenoude menselijke resten en er worden na 150-200 miljoen jaar nog steeds dinosaurusbotten gevonden, dus 25 jaar is nog helemaal niet zo heel lang Nee maar het lichaam zelf zal natuurlijk niet meer in tact zijn en men zal het dus voornamelijk moeten hebben van botten en DNA.
Ohja kleding is ook een goeie.
Offtopic en beetje goor misschien
Ik vroeg me na de dood van mijn opa ook steeds af in welke stadium van ontbinding zijn lichaam zich op dat moment bevond, en nu dus weer haha
Je vraagt je toch letterlijk af in je bericht of er na 25jr überhaupt nog sprake is van menselijke resten?
Zouden ze vandaag nog met een update komen?
Ja van wat ze nog zouden kunnen vinden, en daar antwoord ik op