Moord- en vermissingstopic

Kan goed zijn dat ze wachten tot de identificatie idd. Vroeg me af of ze het ook zouden melden mochten ze (n)iets gevonden hebben.

Die meneer zijn vrouw leeft nog en zit in een verzorgingstehuis. Dus je kan er wel een beetje van uit gaan dat die man nog vrij jong was toen hij doodging

Vaak kunnen ze ook aan het gebit zien met wie ze te maken hebben, omdat er gegevens bij de tandarts liggen en ze het kunnen vergelijken. Misschien vinden ze ook nog wel haar

Helaas

Zo heftig dit, terwijl het dus werd gezien als een hele serieuze tip :frowning_face:

1 like

Vraag is hoe dit in godsnaam kan? Want ze gaan niet zomaar in een graf graven

wat erg voor beide families!

2 likes

Een hele betrouwbare tip

Ahh die man, ik heb met hem te doen.

2 likes

Tuurlijk, maar 25 jaar is relatief kort. Los van de botten zijn er dan vaak nog DNA sporen te vinden.

Ik kijk die docu over de villamoord en wow wat een heftige shit

4 likes

Waar staat die docu?

Heb je google al geprobeerd? :stuck_out_tongue_winking_eye: Ik heb het niet gezien, maar 1 keer googlen en je vind het direct.

1 like

NPO gemist

Ik dacht dat ik al lang alle afleveringen van Real Detective had gezien maar ineens zag ik een aflevering en ik dacht huh, die heb ik nog helemaal niet gezien. Nou ik vond die aflevering met die kannibaal het heftigste, die zo’n horrorhuis had met spijkers aan z’n bed etc. Maar de aflevering die ik dus nog niet had gezien vind ik denk ik nog heftiger. Angel Doe heet die aflevering. Wat heeft dat meisje moeten lijden zeg, onvoorstelbaar. Moest ook erom huilen, vind het ook altijd heftig als je die rechercheurs zelf er na jaren ook nog steeds zo om lijden. Gatver wat een zaak.

Hoe heet die eerste aflv?

Elke aflevering gaat over een verschillende moordzaak! Je hebt 2 seizoenen. De allereerste aflevering heet Vengiance maar dat heeft dus niet met de moordzaak te maken waar ik het in mijn post over had.

1 like

Seizoen 1, aflevering 8 Misery. Echt mega gestoorde aflevering.

Als je hem ook googlet, hij ziet er ook echt als een monster uit soo creepy. Heb ook medelijden met die rechercheurs hoor. Wat heftig.

1 like

Heb je Angel Doe van seizoen 2 ook gezien? Is ook een “aanrader”. Zo schokkend. Ik ben na sommige afleveringen daarna uit noodzaak maar even iets vrolijks gaan kijken. Ik vrees dat Zach nooit meer gevonden wordt.

1 like

https://www.ad.nl/binnenland/noors-mysterie-na-tien-jaar-opgelost-tentman-rafael-woont-gewoon-in-breda~a95f62ce/

15 likes