Ja he. Best eng dat het om zulke kleine dingen gegaan is
Heb bovenstaande docu net ook gekeken. Heb al veel zulke dingen gezien, maar vond deze zaak wel echt aangrijpend. Had er ook nog nooit over gelezen.
Heeft iemand trouwens een goede documentaire over de moord op James Bulger? Vond dat echt een enorm interessante en verdrietige zaak maar nooit iets goeds over kunnen vinden, of niet goed genoeg gezocht haha
Ik heb helaas het antwoord niet maar ben ook benieuwd naar een docu over die zaak. Vind het ook heel erg van mezelf dat ik heel benieuwd ben naar de gesprekken met die kinderen (die worden pas over jaren openbaar gemaakt)
Die hele zaak, wat heb ik me daar kwaad om gemaakt. Wat een slecht werk hebben ze daar verricht. Kreeg ook een bepaalde vibe, alsof ze iemand/meerderen willen beschermen daar.
Vreselijk verdrietig dat familie en vrienden gewoon geen antwoorden hebben.
Ik luister in de afgelopen dagen de podcast âThe Teacherâs Petâ, voor veel mensen geen nieuws meer denk ik. Vind het wel erg lang, veel en lange afleveringen en ook veel herhaling, maar wel een ontzettend interessant verhaal. Nog niet helemaal uit, dus benieuwd hoe het eindigt! Geen spoilers dus nog alsjeblieft, haha.
Deze vond ik op YouTube, filmpje van een half uur. Daardoor niet heel diepgaand, wel leuk voor tussendoor en ik vind het ontzettend goed/mooi ge-edit: https://www.youtube.com/watch?v=V85foK6YrlQ
Ik weet niet of het echt hier hoort, want het is niet duidelijk of het om een moord gaat, maar nog iemand die de Netflix documentaireserie Staircase heeft gezien? Ben benieuwd naar ideeën van anderen erover
Ja wel een tijdje geleden al hoor, was toen zo in shock over hoe druk die rechercheurs waren met het ânamakenâ van bewijs. Zoals over die bloedspetters op de broek.
Ik weet niet zo goed wat ik moet geloven of wat ik denk dat er gebeurd is. Vond het wel jammer dat er niet meer aandacht is besteed aan bijvoorbeeld die theorie over de uil. Die kwam heel vluchtig voorbij maar zou met wat je aan bewijs daarvoor ziet best wel eens kunnen.
Ik ben pasgeleden begonnen aan Real Detective op Netflix (beetje laat zeker??). Interessant om de zaken vanuit het perspectief van de rechercheur mee te beleven. Wat een ontzettend zwaar beroep⊠Ik ben nu nog in shock van de zaak rondom Nathaniel Bar-Jonah. Op internet staat nog zo veel meer schokkende info over deze man, met een stijgende lijn van gruwelijkheid in zijn delicten. Zo vreselijk voor iedereen die erbij betrokken is geweest.
Maar het zegt toch nog helemaal niet zoveel dat daar een kelderruimte zit of mis ik iets?
Holy shit, indeed.
Wow. Zouden we echt ooit antwoord op deze verdwijning/moord krijgen?
Hm ja vind dat niet zo schokkend.
Ik hoop gewoon zo intens dat de gek die haar heeft gepakt haar gewoon meteen van kant heeft gemaakt. Ik ben zo zo bang voor de uitkomst en voor wat dat meisje mee heeft moeten maken.
Ik heb pas een aflevering daarvan gezien die ik echt shocking vond. Ik denk er nog steeds vaak over na, maar ik vind het wel mooi en heftig om te zien dat het de rechercheurs bij blijft. Al hoewel het dus ook wel echt heel slopend is voor henâŠ
Nu uitspraak in Thijs H. Rechtbank gebruikt stevige bewoordingen, o.a. moordenaar.
Tbs kan levenslang
In de praktijk is een tijdelijke gevangenisstraf plus tbs vaak een grotere zekerheid dat iemand zân hele leven vast blijft zitten dan levenslang, omdat levenslang inmiddels op aanwijzen van het EHRM sterk aan het veranderen is door tussentijdse toetsmomenten, maar in de toekomst vermoedelijk nog verder zal veranderen. De kans dat iemand daadwerkelijk zân leven lang blijft vastzitten wordt daarmee steeds kleiner, terwijl tbs geen âeinddatumâ heeft, dus als iemand nooit uitbehandeld is zal diegene zijn leven lang vast blijven
Ik ben worlds most wanted op netflix aan het kijken over Samantha Lewthwaite, wat een bizar verhaal
Ik heb die toevallig gister gekeken. Ik vond het ook zo bizar. En had er ook nog nooit wat over gehoord.
Ik lees en kijk geregeld over moord en vermissingszaken, maar nu lees ik op tattle een topic over forummers die zelf zoiets hebben meegemaakt in hun omgeving en nu vertrouw ik de mensheid nog minder.