Jaaa zit nu aflevering 2 te kijken. Aflevering 1 toevallig van de week een pod cast over geluisterd dus was fijn nu nog een keer met beeld te zien
De aflvering met Patrice Endres ook zo zielig voor haar zoon en hoe overduidelijk creepy die Rob spreekt over haar.
Ik ben er gisteren mee begonnen. Ben nu nog maar bij aflevering twee, maar ik vind dit soort series altijd zo interessant. Ben ook altijd mee aan het denken wat er gebeurt zou kunnen zijn.
Ja, vind het een heel leuke serie! Gisteren ook aflevering 3 gekeken toevallig. Bizar dat zoân man dat dan doet, wat gaat er dan door je heen?
Wat vonden jullie van aflevering 2, met die kapster? Ik vond die zoon zo zielig! En die man van haar komt er niet echt goed vanaf he, wat een nare man dat hij gewoon ronduit zegt dat hij die zoon niet mag, en niets van de âremainsâ aan de familie gaf. Wat een creep.
Die man vond ik echt zoooo raar! Ook wat hij vertelde dat hij met haar hoofd had rond gelopen en met haar as in bed sliep. Ik vond hem echt creepy
Daar dacht ik ook aan, maar meestal volgt de zelfmoord dan kort na de daad. Kan alsnog zo zijn natuurlijk, het is ook al apart dat hij alsnog de jongste heeft vermoord na een tussenpauze. Verder ook zo veel aan voorbereiding, brrr. Toch bijzonder dat er helemaal geen spoor meer van hem gevonden is.
Ja die kans lijkt me ook zeker aanwezig. Dat gebied is ook heel bergachtig en uitgestrekt. Hij had dus geldproblemen maar in Frankrijk met zijn status schijnt dat nog steeds dan een schande te zijn. Ik las ook ergens een ander soortgelijk verhaal van een andere man en dat sommige mensen dan nog liever dit doen. Dus hun gezin vermoorden en anoniem een ander leven gaan leiden dan het gezichtsverlies dat je geldproblemen hebt en bang zijn je status kwijt te raken. Wat ook wel opmerkelijk is dat er dus geen enkel trein/bootje kaartje of wat dan ook maar op zijn naam nog is afgeschreven. Maar wellicht had hij allang een andere identiteit aangenomen. Hij had alles wel heel goed voorbereid. Ook zo typisch een oud vriend? Van hem zei âjaa hij kan dat niet hebben gedaan want hij had altijd last van zân rug dus hij kon niet zo diep in die kuil onder de verandaâ. Ja dat kan hij dus heel goed al opzettelijk van te voren hebben gezegd zodat het lijkt alsof hij dat fysiek toch niet kon.
Die aflevering met die moeder kan ik me dus zo kwaad om maken. En die arme dochters van haar. De 2 die aan het woord kwamen lijken nog wel goed terecht gekomen. Vreselijke heks.
De aflevering met de ufoâs vond ik er niet zo tussen passen. Ik denk niet dat die mensen alles uit hun duim zuigen maar denk dat dat beter past in een andere documentaire serie. Kreeg er ook een beetje creepy vibes van. Ik lag alleen in het donker in de slaapkamer dat te kijken, komt mân vriend ineens de slaapkamer binnen dus al het licht van de gang kwam volop de kamer binnen. Ik schrok ZO . Hij begreep er niks van. Ik wist namelijk gewoon dat ie beneden was. Maar mijn hart klopte mân borst uit.
Ik probeerde aflevering 2 met een open blik te bekijken, wilde niet zomaar een oordeel vormen over Rob, maar omg, dit kan toch niet. Zoon buitensluiten, je vraagt normaal toch ook niet om alle gevonden otten uitgebreid neer te leggen?
âJe ziet dat de doos verweerd isâ uhm nee.
Ja die Rob is creepy. Hij kan natuurlijk heel goed iemand hebben ingehuurd voor de moord op haar. Dat kwam iig snel in me op. Dat hij precies weet in te spelen op een psychopaat die dat wel voor hem wil doen. Want die psycho die al vast zat wist details wat niemand anders kon weten.
Ja! Ik kreeg een heel naar gevoel van hem. Zat me zo boos te maken voor die zoon. Ook dat hij op een gegeven moment bijna trots zegt dat het maar goed is dat Pistol geen persoonlijke bezittingen van zijn moeder heeft.
Zoon en een vriendin van Patrice verdenken hem ook allebei.
Jammer die aflevering met UFOâs inderdaad. Paste er niet echt tussen.
Ik hoop dat er snel een vervolg komt!
En continu die oh zo zielige traanoogjes. Ik dacht hij heeft er vast een middeltje ingedaan om het godganse interview met dezelfde natte oogjes te zitten.
Rob heeft t sws gedaan, dat tanken enzo was allemaal expres voor een alibi denk ik
Ja afl 3 kende ik ook al! De andere zaken gelukkig nog niet
Ja heel frustrerend, deze gehele zaak. Vreselijk voor zijn familie en vrienden. Het voelt voor mij een beetje afgeraffeld. Niet eens alle mensen op dat feest zijn verhoord⊠En het is toch duidelijk dat hij op die plek is geplaatst toen de politie onderzoeken zijn gestopt. Naderhand zie je de verklaring van de KBI waarin ze aangeven dat geen informatie/bewijs erop wees dat er sprake was van een misdrijf. Ik dacht echt; zoek verder!!! Maar wellicht wat te snel geoordeeld
Wat zijn jullie gedachten trouwens over de 1e aflevering van Unsolved Mysteries? Ik zet het in spoiler voor degenen die het nog niet hebben gezien.
Ik denk dat Rey wat zaken van zijn âvriendâ heeft ontdekt waar hij niet achter mocht komen⊠Bizarre reactie van dat bedrijf binnen enkele uren nadat hij was gevonden. Mijn hart breekt voor zijn vrouw, de liefde spat er vanaf.
Haha ja lol en daarom denk ik dat hij dus al 1 of andere psychopaat had ingehuurd. Om te zeggen âRob heeft het sowieso gedaanâ, ik denk echt dat hij iemand het heeft laten doen.
En WHAA ja dat hij met haar schedel ging rondlopen, disturbing.
Ja dat dacht ik ook gelijk. Toen ze shots van de omgeving lieten zien, zag je dat het zo weids was en met al dat gebergte zoveel plekken om je eerst te verstoppen.
Misschien wil ik ook gewoon niet denken over dat âie nog zou kunnen leven.
Denk dat t 50/50 is. Misschien heeft ie cash een auto gekocht, ergens naar RoemeniĂ« gereden ofzoâŠ
Ja het was natuurlijk ook maar 50 minuutjes. Er zijn honderden van dit soort cases, vraag me af waarop ze hebben geselecteerd ook
Ahhh dat wist ik niet! Ik lees altijd heel veel op die website maar nu is dat helemaal hip en draait t allemaal om deze afleveringen. Waar kan je de rest kijken?